|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hey vanaaf in Vera? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Yup, ben in de Vera vanavond... [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 22-10-2004 14:22] |
|
Eli Baltuti Ima''Idu Mituti |
|
quote: godverdomme heb ik alweer een stijve |
|
quote: Ik hoop niet van jouw? |
|
quote: Ga godverdomme je mond spoelen...met groene zeep Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: [...] YOoO ²× D!t W@$ M3 Tm D@n.. [...] Gn3Gn3Gn333 =þ [...] Hier kom ik echt niet uit [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 22-10-2004 19:35] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Hallo, dit was mijn TM dan. Dat onderste snap ik ook niet |
|
quote: You too Dit was me TM Dan Gne Gne Gneee KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Protesteren werkt! Ook op ZM! Van FOK! Toch geen parkeerverbod terreinwagens In tegenstelling tot wat eerder gemeld werd, krijgt Nijmegen toch geen parkeerverbod voor grote terreinwagens. Het college van burgemeester en wethouders is van mening dat een dergelijk verbod indruist tegen Nederlandse en Europese regels. Woensdag besloot de gemeenteraad met negentien tegen zestien stemmen dat een parkeerverbod voor zogenoemde 'sports utility vehicles' wenselijk is. De motie werd ingediend door GroenLinks, die vindt dat de betreffende auto's te milieuvervuilend en te gevaarlijk zijn en ziet graag meer parkeerverboden. Met de weigering van het college is het parkeerverbod echter van de baan. Ook distantieerde B&W zich van termen als 'aso-bakken' en 'PC Hooft-tractoren'. Wel heeft het college toegezegd de bezwaren tegen het gebruik van de terreinwagens door te geven aan minister van Verkeer Karla Peijs. Zij kondigde eerder deze week al een onderzoek aan naar de risico's van luxe terreinwagens. |
|
You Too Jij bent troe Dit was me TM Dan Dit was mijn testimonium dan !k Ho0p D@t J3 H3t L3uk Vond =) Ja echt wel Gne Gne Gneeee Nee Nee Neeeee!! dingentjuh die k nie lief vind!: wannabe's, saaiheid, sommige alto's Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Het sprrokje is over (zo hoorde ik het op het nieuws), tenniskoppel Kim Clysters en Lleyton Hewitt zijn uit elkaar, wat spijtig toch, ze gingen trouwen in februari, heel veel media-aandacht enzo en allemaal voor niets, ocharme Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Is afgewezen, hoe kan het ook anders. Wat een flapdrollerij. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:Like .. DUH |
|
åooh,..gelukkig maar : Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
no text supplied |
|
Hallo, tv kijker mog stemmen .. programma op Bed2 dus dan is de kans dat iets wat zo pleb als de tering is wint 75% |
|
quote: Jij spreekt BrEeZaH? leg uit? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: aangezien breezah word geschreven door mensen met meestal een niet al te hoog iq, moet het voor intelligente mensen niet zo moeilijk zijn om BrEeZaH te doorgronden... |
|
Je moet een cursus BrEeZaH of vakantie beginnen. Goudmijntje. Hoofstuk 1. Sk@tj3$ eerste gesprek. YoOoO ?pR@@t jY BreEzAh??? iK pR@@t BreEzAH tW33 BrEeZaH vOoR m3 SgOoL = N13 l13F V1Nn1k DuUuuUh To3I! Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Da's wat voor het lollg-topic. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kill II This Find God Kill II This have changed their name. They'll now be known as City Of God. It was expected that the band would split up after the release of their next album, now to be called 'A New Spiritual Mountain', but they intend to continue under the new name. City Of God are currently talking to labels about the record. |
|
Oct 21, 4:34 PM (ET) HONG KONG (AP) - It was not the best legal defense strategy: A Hong Kong man appeared in court on drug charges wearing a T-shirt that said "cocaine" and drew a stern rebuke from the magistrate, a newspaper reported Thursday. Ho Heng-chau pleaded guilty to possession of three ecstasy pills, but while his lawyer was arguing for a lenient sentence on Wednesday the magistrate noticed the T-shirt, according to the Apple Daily newspaper. "Do you know you're appearing in court?" Magistrate Ernest Lin was quoted as saying. "What are you doing wearing a 'cocaine' T-shirt? You might as well carry a sign that says 'I'm a drug head.'" Ho, 20, did not respond, Apple Daily said. The magistrate fined Ho $510, then chided the young man again over the shirt. "Next time a police officer sees you wearing a shirt like this he'll confront you," Lin was quoted as saying. "Would you wear a shirt that says 'marijuana?'" Judiciary spokeswoman Jaime Or told The Associated Press she had no information on Ho's case. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |