|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is jammer dat jij in die perceptie leeft. Perceptie? Ja, --> www.vandale.nl Zoek maar op. Drummer nodig? |
|
quote: Je bent beter gewend? Mystus: U heeft, als het goed is, mail Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Kan iemand dit voor mij vertalen in nederlands? Ongetwijfeld is het dan nog steeds inhoudsloos, maar in ieder geval leesbaar... Drummer nodig? |
|
Als me hier iets aan rap doet denken is het wel een negernaam als Dopethrone. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jo .. Mc Heiden Nederhop! |
|
wtf is er negers aan de naam dopethrone? |
|
Yo Jenje! drop me a biet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Rode of suiker? |
|
klopt het dat 99% van BM scene aan gaysex verslaafd is? |
|
heb maar gehoort hoor thug shitt up |
|
quote: Wat is er nou niet negers aan? Zelfs je onderschrift eindigt op een Z. Het zou me niets verwonderen als je daadwerkelijk ook een neger was. Ga ergens lekker rondspringen en elkaars petje bewonderen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jij hebt een zz in je subtitel ... |
|
quote: Zucht...: quote:En blijf er nou es... |
|
hebben jullie wat tegen negers ofzo? vuile kut nazi hippie heatens! black chicks |
|
Kut, geen vrij van het werk, kut, geen Nargaroth en Deerlycke (festivalletje) @dopethrone: Ga even naar dat topic dat Magistus voor je zocht, kan je daar verder lallen. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-08-2004 12:58] |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wat vinden jullie van band angry aryans? vette shuitt of nie soms? |
|
quote:Daar gaat het topic niet over. voor dat topic zie: HIER. |
|
Ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan. Blue Eyed Devils, Angry Arians, allemaal troep voornamelijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kan die dopethrone niet even lekker een Teleac-cursus spellen voor beginners gaan volgen, met aansluitend een cursus "Interessant en onderbouwend discussieren" voor B.E.G.I.N.N.E.R.S. ... Tot die tijd, moet je eerst nog toestemming aan je ouders vragen voordat je het internet op mag, knul. Truste, en verslik je niet in je speen. Drummer nodig? |
|
hahahahahahaha |
|
quote: aha,nu probeer je het bij hem weer |
|
quote: *overdreven aardig doen op een gaye manier* Probeer ik wat precies, Natassja? Leg het me alsjeblieft uit, want ik begrijp je niet precies. Oh, wat zou ik dit graag willen snappen, opdat ik vervolgens in een diepe en goed onderbouwde discussie met jou verzeild kan raken. Drummer nodig? |
|
En volledig correct gespeld overigens, maar dat terzijde, want dat moge evident zijn. Drummer nodig? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |