|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: My thoughts exactly! Alle drie bands goed gespeeld. Prima avond en herrie gehad voor m'n 7 pleuro's. Top Persoonlijk vond ik Kanwulf meer een echte showman. Positief dus. |
|
quote: wie zegt dat ik het op cd niet goed vind dan? |
|
quote: Dat nam ik aan (fout van mij mischien) Maar hoezo saai? Hij speelt gewoon de nummers zoals ze bedoelt zijn en dus op de cd staan. |
|
En het gezeik gaat maar door Nargaroth was gewoon prima. |
|
Godver de godver, heb je effe drie weekjes vakantie en kom je in die tijd niet op i-net, blijkt Nargaroth op te treden en mis je dat gewoon volledig! Waarom nou? Op je knie en pijp voor genade! |
|
nargaroth was niet prima.... de muziek was wel okee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ik ken maar 1 cd en daar irriteer ik me niet aan ik vond het nummer wat ik hoorde op die mp3 gewoon supersaai |
|
Een vriend van me was er ook. Volgens hem speelde Lugubre vals en was Nagaroth meer clown aan het spelen dan zingen. |
|
Black Metal bands spelen altijd vals maar door dat rotte geluid van de bands hoor je dat meestal niet. |
|
quote: Nou gore ga je reet eens afvegen, want niet alle black metal bands zuigen als stront. Secrets of the moon en/of behexen zijn van een heel ander kaliber dan nagaroth en dan heb ik het nog niet gehad over frozen shadows en/of khold. [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 24-08-2004 18:32] |
|
je bent fan van Abba? |
|
zegt me allemaal geen flikker die bands die je opnoemt, en het kan me allemaal vrij weinig boeien ook. En m'n undersign moet je maar niet al te serieus nemen...Doe ik met al die evile bm ventjes ook niet. |
|
quote: Jazeker ben ik fan van Abba en Black sabbath en deep purple ook draai ik graag de nieuwe unearth en luister ik ook veel naar death en black metal. ik eet eigenlijk alles. Meer vragen? |
|
quote: Doe je dit ook op feestjes? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
he %$#@@$%^&**(()())%$ dat was mijn vraag. |
|
quote: Ik heb helaas maar weinig party's de laatste tijd. Maar swingen op dancing queen bedoel je. Jazeker ga helemaal uit mn dak. |
|
Heeft er iemand foto's beschikbaar? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina |