|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sterf zelf, black metal nicht.Ga met je ma's make up spelen ofzo. |
|
als je niks met bm te maken wil hebben ga je in een dm topic lopen kutten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hij valt mij toch aan, maf. Verder zei ik al heel lang niks meer over BM. Maar als ie zo nodig moet roepen dat ik mag sterven dan krijgt ie een reaktie terug. |
|
geeft geen antwoord op de vraag wat je hier in dit topic doet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
reageerde op iets van kakker. verder probeerde ik hier grappig te zijn. dat lukte niet. ben nu dus weg. ok ? |
|
quote: En dit dan? "black metal zuigt als dikke stront" Oud Vuil. |
|
quote: ow ja...was ik vergeten. |
|
Ok, nou iedereen elkaar een zoentje geven en dan hand in hand naar Nargaroth. |
|
Nargaroth is een make up dragende homo. whoops....i did it again... |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ga niet. Als ik wel ga moet ik om 23:00 weg om de laatste trein te halen. En aangezien de boel pas om 21:00 begint, zie ik met een beetje geluk net een nummer van Nargaroth Slaapplek is geen optie, volgende dag weer vroeg aan 't werk. |
|
Neem vrij! Nargaroth zal je niet zo vaak zien. Ik neem zaterdag ook vrij, kan ik tenminste de hele dag brak zijn |
|
Het ligt meer aan de mensen hier dat er zo enorm dom gelult wordt, dan aan "de metalfan" in het algemeen denk ik. Verder is er wel degelijk eens met een gaspistool in het publiek geschoten door meneer nargaroth. |
|
Present. |
|
Vrijheid van meningsuiting... op zich een prima uitvinding, maar voor sommigen zouden we een uitzondering moeten maken. Als je vrijdag zin hebt in een BM concertje, dan kom je even in Baroeg kijken. Als je er geen zin in hebt, dan blijf je thuis. Punt. |
|
Hmm, als ik het zo zie dan wordt het met de nachttrein terug. Gelukkig kan ik vast wel ergens in het centrum van Utrecht crashen en anders wordt het en uurtje naar huis waggelen vanaf CS. Als alles door gaat ben ik in ieder geval present |
|
quote: Ga je nou nog met de trein vanuit Utrecht? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 16-08-2004 20:59] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 16-08-2004 21:00] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Hehe. goed gegokt of het fototopic helemaal doorgenomen? Legerbroeken heerschen, je kan er namelijk heel veel cd's in kwijt |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 16-08-2004 21:00] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: 1 meter 75 ongeveer. Heb ik jou ooit gesproken dan? Bij welk concert was dat? |
|
quote: Nee Een paar. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |