|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, ik zie je daar. |
|
Jezus, wat een kleuters in dit topig zeg Waarschijnlijk present I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Jup |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 16-08-2004 21:00] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Als jij nou niet even flink dimt en normaal gaat doen dan doe ik er wat aan! ONTOPIC! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ok. Misschien wat te regelen? U heeft mail. |
|
quote:Waarom ook niet Maar eh, ik heb nog niks :s zeker weten dat je het naar <nick> @ hraesvelg.net gestuurd hebt? let vooral op de speling van het domeingedeelte, hebben mensen nog wel eens leed mee |
|
quote: Ik had een ander adres (gevonden in een topic hier ergens) Ik heb het nu naar het juiste adres gezonden. En wat betreft het domein, daar hebben ze copy-paste voor uitgevonden |
|
mail terug |
|
[quote]Op 16 augustus 2004 12:59 schreef Dunne_Hein het volgende: Jezus, wat een kleuters in dit topig zeg nog 1. |
|
Ik zal er zijn!! sterf: vampirefreaks.com is voor poseurs |
|
Hey, er zijn al genoeg blekkies hier! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 16-08-2004 21:16] |
|
paria heerst, lugubre sloopt vervolgens het podium en nargaroth ga ik missen vanwege de trein en mijn ongelofelijke grafhekel aan die gothic mongool die onterecht de macho uithangt... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 16-08-2004 23:44] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ROFL! Leuke nick zeg! HOLTOR. |
|
quote: Ga je ook? |
|
NARGAROTH Live in Nobitz and Bitterfeld on DVD Includes a menu with Nargaroth audio and a photo gallery with audio. These shows are SO intense!. Kanwulf shoots into the crowd, lights a shirt on fire (just like the cover of AMAROK CD), plays a Burzum cover song and screeches out the most raw, insanely-hatefilled black metal. The live shows are about 1 hour 10 mins long. The first show is Live in Nobitz (Black & white, fuzzy quality but right up front). The Next show is live in Bitterfeld and is in color (clear, but farther back in the crowd). This is the best set with the most insanity. nou dat word vast erg gezellig |
|
Whahahaha, meer van dit (het begin) en jullie maken het mijn registratie waard! |
|
quote: Ofkorst!! |
|
quote: weer zo'n sensatie en vooral geldbeluste bootlegmongool? pas op dat je camera niet breekt als je de pit in wordt gesleurd.. |
|
quote: "Gerotzooi", "Roddels". Dat zegt wel genoeg lijkt me zo. Over 1 ding heb je wel gelijk: Ik heb destijds ULE inderdaad overgenomen van Wilko. Dat je me verder niet moet omdat ik van meer soorten muziek houdt dan alleen death metal: helaas voor je. |
|
quote:oeh ga jij savonds terug naar eindhove? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hik, hik ja ja Nagaroth is fake, zeg maar hik een pisnicht Hik hik maar Geliebte de regens heerst zwaar ja. P.s. ik ben die avond niet aanwezig, andere dingen te doen, die hik veel belangrijker zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 17-08-2004 19:01] |
|
Wat een hoop gezeik hier van personen die er niks maar dan ook niks van begrijpen. Ik ben er hopelijk (als ik vervoer terug heb tenminste), maar dat is op dit moment fifty fifty. Ben niet bang voor traangasaanvallen en dergelijke, het is idd eens voorgekomen maar daar is genoeg over gesproken lijkt mij. Het gaat er gewoon om dat Nargaroth vette platen heeft afgeleverd en een concert van Nargaroth maak je niet zo maar mee. En als webmaster van herbstleyd.cjb.net ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan. don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |