|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leg me eens uit in welke zin/stuk tekst ik "geil" op Nargaroth. don't mistake lack of talent for genius |
|
je hebt een website aan hem gericht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Het feit dat je dat als reden opgeeft, geeft al aan wat voor simpel pubertje je bent. don't mistake lack of talent for genius |
|
adooreer jij nargaroth omdat het ''kvlt'' is, of omdat hij make up draagt? [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 18-08-2004 0:36] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
het verhaal van bronnen dichtbij hem zegt iets anders dan de info van de biografie op je site. er staat namelijk niks over dat hij eigenlijk voor 1997 een gothicnicht was, het hele gedeelte van voor 1997 verzonnen heeft en demo's heeft zitten verspreiden die zogenaamd ouder waren... |
|
Kun je niet lezen? Zoals ik dus eerder schreef: "Het gaat er gewoon om dat Nargaroth vette platen heeft afgeleverd..." En kap nou maar met je achterlijk poging om mij uit de tent te lokken, ik ga er verder niet meer op in. Ik heb betere dingen te doen dan met seniele randfiguren als jij te "chatten". don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Staat er niet in nee. Omdat dat nog een groter gerucht is dan het belachelijke gerucht dat die demo's er later bij verzonnen zijn. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik ga hier misschien wel een kijkje nemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zou de bmm poep op hem gooien? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: jij kende hem voor 97? (ik overigens ook niet maar ken wel mensen die wel degelijk erbij waren geweest, blijft hoe dan ook onduidelijk maar ik vertrouw mijn bronnen meer dan het verdachte gedoe van kanwulf) |
|
quote: mn punt dus: iemand die zo zn reputatie bij elkaar verzint, is de stront op zn hasses niet eens waard. en wat beteft de muziek, nee niet echt mijn muziek met zn onsamenhangende intentie en zn geswitch tussen pseudogaaf doen over oude tijden en het huilerige geouwehoer over het weer van nu. |
|
quote: Ik ben overigens niet aanwezig. Ik ga al uit eten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Couldn't say it better!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
is die nargaroth trouwens alleen ofzo? dacht dat het een meermansband was maar goed wie vertrouwt er nou een duitser? of zit ik daar ook al naast? |
|
Hij/ze kom(t)(en) toch niet. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Poging om grappig te zijn? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat een gezever hier. Nargaroth, tja, Herbstleyd blijft echt wel subliem. de shitload andere releases zijn echter heel wat minder, wat tracks op Amarok niet te nagesproken. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
[pest-humeur-reactie-modus] Ik snap niet wat iedereen nu loopt te janken, als je het niks vindt dan prima, luister het niet, ga er niet heen en hou gewoon je bek. Het is wel duidelijk dat niemand zich in je gewauwel interesseerd Voor de rest moet die roze rel-elf ook eens echt zijn bek dicht gaan houden, die weet toch wel telkens weer het stereotype "grote bek op Internet, miezerig ventje in real life" te bewijzen en dat loopt nog een keer slecht voor em af. Das overigens geen bedreiging, ik ga mijn energie niet aan zoiets minderwaardigs verspillen verder. [/pest-humeur-reactie-modus] Maar voor diegenen die vrijdag komen genieten: |
|
Ik heb een cd-r van een nargaroth optreden "Nargaroth-Erfut99". Als je hem wilt hebben moet je contact opnemen. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:Hm, wel eens van cliche's gehoord? In dit geval i.v.m. Nargaroth? Overigens vind ik band absoluut niet slecht, ze schijnen alleen nergens op te komen dagen, was niet slecht bedoeld ofzo..sjonge. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Zit weer eens naar Geliebte des Regens te luisteren en dat is toch zeker een goeie plaat. |
|
quote: ik zou wel graag een antwoord krijgen |
|
quote: Nargaroth is een eenmansband ja. |
|
dan is het wel de moeite waard lijkt me wel gaaf te zien hoe iemand alle instrumenten zelf bespeeld |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |