|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ey MystuS Maar genoeg off-topic gehoer: Aanwezig: - Magistus - BurZum |
|
quote:Ow. Dus wel ooit gedaan? Wat lievvvvv. Ok, ontopik? |
|
Ghehehe.... Elfensteen, dank!! PS: is het overigens niet ElVensteen? Drummer nodig? |
|
Aanwezig: - Magistus - BurZum - Elfensteen (mits vrij van werk) @Mystus: Nee, met 'n F @Slechtheid: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 18-08-2004 13:35] |
|
quote: He man! Ook lekker aan het werk? Ontopik: ik ben er iig niet. Drummer nodig? |
|
quote: Ja ja ik weet het. Meestal boeit me ook geen reet, maar in dit geval was het even nodig. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: fijn hoe je mensen met 1 zin toch zo kunt opwinden en dat alles zonder interpunctie |
|
quote: gezien ik er zelf niet bij was, geloof ik liever de ex-vrienden van de heer kanwulf en een goeie vriend van zijn ex-vrouw |
|
quote: Ah, meneer en zijn betrouwbare bronnen neem ik aan? Zweet nog wat meer uit die vetkuilen van je! |
|
quote: Ja, waarom zouden het zijn ex-vrienden zijn? Ex-vrienden/ex-vrouwen etc. staan er nogal om bekend dat ze graag leugens verspreiden over hun ex en er alles aan doen om deze persoon zwart te maken. En nou oprotten, ga de konten van je "bronnen" maar kussen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Gaaf man blekkies! |
|
Ik kan het ook niet laten...Black Metal ist Gay ( kijk Chelman, weer een domme en volslagen nutteloze post van mij. Irritant, he ?? ) |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik raak niet uitggeellach en. Dat is 'n vette natassja. Die houden we er in |
|
quote: Ik begrijp ook geen drol van jou. Een vrouw uitmaken voor hoer dat is kinderachtig en respectloos. Dat doe je toch niet, en dat allemaal om die clown nagaroth. Volgens mij zit jij in de put en moet iemand jou eruit halen. |
|
quote: yeah er loopt al genoeg zooi rond, alles wat dubieus is, blijkt vroeg of laat terrecht afgewezen te zijn... kus jij maar lekker kanwulf aarsje vriend |
|
NecroNoud spannende naam. Wat moet ik hier achterzoeken beste man? Nee laat ik de vraag anders stellen. Ben jij soms een roadie van nagaroth? Misschien ben jij wel de liedjesschrijver. Jij neemt het zo hoog op. Of zit je achter 'n pc in de bijlmer-bajes, kan ook nog. Nee ik heb niets meer te vragen. |
|
ga door ga door black metal ist fun |
|
quote: Mond houden beste man, black metal heerst wel degelijk, alleen daar hoort nagaroth niet bij. Behexen wel Ben namelijk nu de digi aan het luisteren by the blessing of satan Maar dat terzake. Moet ik nog doorgaan. Nagaroth is inderdaad crap. [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 18-08-2004 20:59] |
|
Maar die blekkies zijn zo humoristich, dat moet je toch toegeven. |
|
ze happen zo snel.... |
|
Happen doe je naar brood lord gore. dat u dat nou niet snapt |
|
blekkies vinden alles kut inclusief blekkies en blekmetal ... raar is dat, maar dat mogen ze zelf weten. als ik er maar lol om mag hebben. |
|
quote: Zo te lezen, bent jij geen liefhebber van black metal. Dan mis je echt iets van het leven. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |