|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat liedje blijft echt een hele tijd in je hoofd zitten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ook dat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik dacht laat ik is you tube door spitten.. . Moet je dit zien... Nou ik zeg er niks over oordeel zelf maar.. Bah http://nl.youtube.com/watch?v=pV-s0UKF8eM The trend is dead. |
|
Kijk ik liever deze. http://nl.youtube.com/watch?v=H-6EwFWvMn0 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:je zegt er wel wat over: bah, en je hebt groot gelijk... |
|
quote: damn mies, ze hebben onze video op you-tube gezet |
|
Haha... Hoe kunnen die gasten nou zoiets leuk vinden. Haha, fuckkkkkk The trend is dead. |
|
quote: Is dat nou avril die er als een junk bij staat. NEEEEE The trend is dead. |
|
quote: Views: 41,784,275 |
|
quote: Jullie haar lijkt wel een beetje op elkaar |
|
Oehh daar was ik heen ^^ me allereerste concert =D |
|
|
|
|
|
ze blijft knap [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 26-07-2007 19:29] The trend is dead. |
|
Sterke clip ook! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
haha wist wel dat ze Arisch was! |
|
Njah, haha. Ik en een paar vrienden gaan als avril naar NL komt daar naar toe. Een proberen een pit te beginnen haha... zo fout... en dan nog is proberen backstage te komen The trend is dead. |
|
Is me dat even grappig, hahaha. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En duur. Wat ben ik weer Nederlands gelijk :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Je mag best wel zeggen dat je haar (muziek) leuk vind hoor, je word niet verbannen |
|
quote: Huhu, ze is ook geil The trend is dead. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |