![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Dat liedje blijft echt een hele tijd in je hoofd zitten. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ook dat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik dacht laat ik is you tube door spitten.. . Moet je dit zien... Nou ik zeg er niks over oordeel zelf maar.. Bah http://nl.youtube.com/watch?v=pV-s0UKF8eM The trend is dead. ![]() |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:je zegt er wel wat over: bah, en je hebt groot gelijk... ![]() |
|
quote: damn mies, ze hebben onze video op you-tube gezet ![]() ![]() ![]() |
|
Haha... Hoe kunnen die gasten nou zoiets leuk vinden. Haha, fuckkkkkk ![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Is dat nou avril die er als een junk bij staat. NEEEEE The trend is dead. ![]() |
|
quote: Views: 41,784,275 ![]() ![]() |
|
quote: Jullie haar lijkt wel een beetje op elkaar ![]() ![]() |
|
Oehh daar was ik heen ^^ me allereerste concert =D ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
ze blijft knap ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 26-07-2007 19:29] The trend is dead. ![]() |
|
Sterke clip ook! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
haha wist wel dat ze Arisch was! ![]() ![]() ![]() |
|
Njah, haha. Ik en een paar vrienden gaan als avril naar NL komt daar naar toe. Een proberen een pit te beginnen haha... zo fout... en dan nog is proberen backstage te komen ![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Is me dat even grappig, hahaha. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: En duur. Wat ben ik weer Nederlands gelijk :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Je mag best wel zeggen dat je haar (muziek) leuk vind hoor, je word niet verbannen ![]() ![]() |
|
quote: Huhu, ze is ook geil ![]() The trend is dead. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |