|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha! Jaloers! Typisch hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb alleen oog voor jou |
|
quote: RRRrrr kortgeschoren als laltijd? Hubba hubba I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Avril heeft een lekkerder kontje. |
|
quote: Yep...gister vers afgeschoren...weer een lekker strak koppie |
|
Ik vind Avril helemaal niet lelijk op die foto zonder make up. |
|
quote:Nha bel d'r op ... scoor een date ... And make her shut tha fuck up! |
|
Bwah, ze zijn gewoon allemaal jaloers. Hoezo niet muzikaal? Ik zag haar net op Ned 2 spelen op een 7-snarige gitaar. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ze neemt niet op..het is haar zeker al naar d'r hoofd gestegen dat ze nieteens meer met mij wil bellen.. |
|
quote: Ze zal best wel muzikaal zijn, maar het is het hele image-gebeuren...beetje over the top Britney-praktijken enzo... Hatsjikidee! |
|
quote: voor hoeveel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Goh zeg... Is het niet alleen al triest om hier uberhaupt wworden aan vuil te maken???? Shut the fuck up... Next!!! |
|
Is het niet overbodig dat metalheads die hier geen woorden aan vuil willen maken hier woorden aan vuil maken? We weten ondertussen wel dat die standaard metalhomo's het stoer vinden om een hekel te hebben aan Avril en haar 'commercieele' muziek. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: zooo hey, weet je hoeveel er in de metal zijn die daarop spelen. Buiten dat zegt het niks over je kwaliteiten als muzikant als je 1 snaartje meer of minder heb. Het mag wel duidelijk zijn dat het een dertien in een dozijn bandje is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ach gossie... voel je je aangevallen? Wat versta jij dan zoal onder een metalhead? Ik heb een brede muzieksmaak maar helaas valt Avril daar toch echt buiten!! Shut the fuck up... Next!!! |
|
quote:In principe is Avril niet mijn ding, dus voel ik me niet aangevallen. Wat ik wel doe is het aanvallen van metalheads, omdat het losers zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ach misschien ben je er gewoon te jong voor... Shut the fuck up... Next!!! |
|
Ik ben te oud voor avril. Is natuurlijk niet bedoeld voor 30+. Gelukkig val ik buiten de doelgroep, de meeste op dit forum daarintegen niet. Oud Vuil. |
|
quote: Ben ook 33,dus val er ook buiten spelfout weggehaald... |
|
quote: Mazellaars die we zijn. Oud Vuil. |
|
quote:Geestelijk ben ik 35 Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Dan sla ik op mijn 34ste het j aar 35 maar over... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-08-2004 22:27] |
|
Ontopic? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Okk plakkerig spul van Azzie erin? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |