|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze word mij een beetje te christina aguilera Het is de lichtinval ;') |
|
Hoezo? Kan ze ineens wél goed zingen dan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Feest! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
signature |
|
Hahahahaa. Over muziek verkrachten gesproken zeg... mijn god! |
|
Man vermoordde moeder vanwege kaartjes Avril Lavigne Laatste update: 30 september 2011 17:08 info AMSTERDAM – Een 39-jarige man uit Chicago hangt twintig jaar gevangenisstraf boven het hoofd wegens de moord op zijn moeder. De man viel zijn moeder aan nadat zij weigerde concertkaartjes van Avril Lavigne voor hem te kopen. Foto: Wenn Dat meldt Fox News Chicago. Robert Lyons ging zijn moeder, Linda Bolek, te lijf met een cognacfles, tijdens een ruzie over een aankomend concert van de Canadese zangeres. Nadat hij zijn moeder op het hoofd sloeg met de fles, stak hij haar negen keer met een keukenmes. Lyons heeft eerder al woedeaanvallen gehad en kampt al langere tijd met psychologische problemen. Verleden jaar trok Lyons weer in bij zijn moeder. Volgens de aanklagers was de moord zo gewelddadig dat het moordwapen ernstig beschadigd is. Avril Lavigne stond verleden maand nog in de HMH in Amsterdam en eerder dit jaar bracht ze haar vierde album Goodbye Lullabye uit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Triest hoor. Nu nog wachten op de eerste Bieber-moord |
|
Oh leuk, ze heeft een nieuw album. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heb een oud album hier (volgens mij haar eerste, met al haar eerste hitjes zeg maar), daar staan hele goede nummers op. Ik ga maar eens die laatste uittsjekken, ben benieuwd! When your people matter, menstrual health matters |
|
hallelujah signature |
|
quote: één Bieber-moord is voldoende. |
|
muziek is zwaar kut....maar...dr moet wel een piemel in |
|
quote: Ja maar als dat dan een fan van Bieber is schieten we er nog niets mee op natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: minstens één, straks zingt ze nog uit haar aars [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-09-2011 22:06] signature |
|
quote:Nimbus.. kom er maar in. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1489426/2012/08/22/Avril-Lavigne-gaat-trouwen-met-Nickelback-voorman.dhtml Iemand een doos Valium voor Kvellie? signature |
|
Dit is niet best. |
|
|
|
En ik ga trouwen met Jenna Jameson! |
|
quote: Jij liever dan ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
alsof die April Lavigne er ook goed uitziet |
|
quote: Liever een MILF dan een GILF. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
FOR3V4 AN ILF!! signature |
|
take me oooon, take a gilf! butut ieeeeeee [Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 22-08-2012 17:38] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |