|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door FireFox op 13-08-2004 11:17] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door FireFox op 13-08-2004 11:17] |
|
Kunnen we het weer over de schone jonge dame hebben? Dank u. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
mja ...t'is toch maar een commerciele troela... |
|
Ja, en? Haar muziek spreekt mij niet aan, maar dat neemt niet weg dat ze een lekker ding is. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 13-08-2004 11:51] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Jij bent waarschijnlijk ook niet van plan met haar liedjes te zingen denk ik? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:12] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Mja...k weet niet...ze heeft totaal geen uitstraling ofzo...meer een onnozel kind dat aandacht wil. |
|
quote: Plus dat ze zonder die make up echt lelijk is... Ik heb ooit eens zo'n making the video iets gezien op mtv waar ze in het begin even zonder makeup rondliep. Bah was het gewoon. |
|
quote: heel snel offtopic: dat aguilera wicht zonder make-up is dus echt wel lelijker dan de gemidelde locale del in de straat, niet te geloven |
|
quote:Bron? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben even op zoek naar zo'n foto van met en zonder makeup maar ik kan niks vinden... |
|
quote: Je verdiept jezelf wel in haar hé? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Heb eens ooit foto's in m'n mailbox gekregen. En ben nu aan't twijfelen of ik ze ook niet eens een keer zonder make-up op MTV heb gezien. Hoezo, geloof je me niet ? |
|
quote: Ik deel gewoon m'n indruk van haar mee. |
|
quote:Jewel, maar wil ff lachen. Oh ja, Anastacia en Shakira heerschen al die tienersletjes er 4 keer uit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die zijn al lelijk met make-up, je moet niet vragen. |
|
quote:Shakira lelijk? Dude? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hebbes!!! |
|
quote: Gelijk een Bull-dog !! Wat een lelijke tooi |
|
Jezus, dan is het inderdaad wel een enorme grafhoer. |
|
Daar is ze tenminste menselijk. |
|
Als dat de lelijkste foto is die je kan vinden, dan valt het best wel mee. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wees blij dat de foto niet groter is... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |