|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstmateriaal! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
heeft iemand een foto van haar met de suikerspin? signature |
|
PEDO! signature |
|
Ah shit heeft ze nou de zijkant van d'r hoofd kortgeschoren? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dat krijg je met die scientology lui. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wel slim, die gast wordt toch binnen no time een keer neergeknald. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Hij schijnt een aanzienlijk vermogen te hebben. Niet alleen door dat Nickelback gebeuren, maar ook door het schrijven en verkopen van andere popliedjes. Dat, en het zijn allebei Canadezen natuurlijk, maakt de echtelijke ruzies ook wat makkelijker. Verrassend triviaal |
|
Tering, wat zullen hún kinderen slechte muziek gaan maken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Lucky bastard, bedoel je? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
signature |
|
quote:Wie? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Chad Kroeger pullt effe lekker een varanus. |
|
quote: Volgens mij ging het daar toch om meer dan 10 jaar verschil . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Nummertje met Marilyn Manson ook op de nieuwe. Iets voor jou? |
|
Heb wat nummers van de nieuwe gehoord, zitten paar aardige nummers op, maar het is allemaal meer van hetzelfde. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jammer van dat refrein, verder best catchy. |
|
Wat beschouw jij als het refrein? Dat dubstep halftime stuk? Ik vind m eigenlijk wel goed dit nummer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, dat overtrokken dubstepstuk |
|
Ja, snap wajje bedoelt, maar ik trek het wel. Ik vind de overdreven bubblegum Japan hello Kitty factor overigens ook minder, maar is natuurlijk integraal onderdeel van t product. Ik snap het wel, en t is goed gedaan en vind de verdere muzikaliteit van t nummer zwaarder wegen. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |