|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hatsjikidee! |
|
wtf moet dit topic hier op zm. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Avril Lavigne is net zo zeer metal als Opeth of Pink Floyd. Geen Probleem dus. |
|
quote:inderdaad, en Avril heerscht de mussen uit de dakgoot dusch! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Kinda stepping on my point there... |
|
Allemaal s8terboys hiero? |
|
quote:sorry, deed toch geen zeer he? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik zie de vergelijking opeth en pink floyd niet helemaal, je hebt opeth ooit is gehoord? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Eigenlijk wel |
|
Al die sletjes hier zijn gewoon jaloers op haar succes, walgelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ooit eens ja... => |
|
quote:erop? over!!! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: ojaaahh, dat is het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wat een topic... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ga je ook mee naar Avril Lavigne? |
|
quote:nee k word te veel met haar vergeleken....we hebben schijnbaar het zelfde haar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hoe doen jullie dat dan??Zij de ene week het haar,en jij de andere week?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Als je nu nog spikes koopt (hebt?) en een stropdas ben je vertrokken |
|
quote:ja best wel een gedoe hoor wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Geloof ik meteen spelfout weggehaald... |
|
ouwe foto wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
haha zzz |
|
LOL spelfout weggehaald... |
|
quote: En ouwe reactie En Camps moet kappen,.....geen oog voor echte vrouwen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |