|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik mis de opmerkingen van Li1986 Het is de lichtinval ;') |
|
ik vind wel dat er iets mis is met een corigerende tik |
|
quote: Dat mag ook. Het is hier immers een forum. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Okee, dus als een kleine een vlam probeert beet te pakken mag je hem niet even snel een tik op zijn vingers/pols geven? Beetpakken gaat vaak ongemerkt een stuk ruwer hoor. |
|
quote: Met een corigerende tik is overigens naar mijn mening ook wat mis. Ik mis in ieder geval al een letter r. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik zou hm als een rugbybal de kamer doorschoppen Je moeder. |
|
quote: Nah... daar ben je veels te lief voor. |
|
Tikje met een grote koekenpan geven *BOOIINGG* Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Als je het niet snapt kan je ook gewoon je muil houden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee voor jou maken ze de wave. Of werk je zelf in de zorg? Verbaast me niks, als ik kijk wat er de laatste jaren aan collega's bijkomt zakt me de broek af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hahaha, en hoelang werk jij al in de zorg? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zo'n zeven jaar nu. Mijn werkgever bezuinigt nu zo'n twee jaar heel hard, en neemt allerlei vreemd personeel aan. Daarvoor werkte ik trouwens nog een paar jaar als barman in de kroeg, da's toch ook wel in de zorg werken vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nou ik werk dus al langer in de zorg dan dat jij dat doet, dus ik voel me niet meer aangesproken door jou eerder post... Nu mag ik hem dus maken! Het is zo moeilijk om goed personeel te vinden... dat blijkt wel want jij werkt er nu in. Lekker puh! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Haha! Ik was er al bang voor. Neemt niet weg dat er een heel aantal mensen al heel lang in de zorg werkt dat zelf zo ongeveer een halve cliënt geworden is. En totaal bedrijfsblind als een automaat het werk staat te doen. Nou, tussen die nieuwe rare mensen en die oude halve cliënten sta ik dan in... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die gehospitaliseerde mogen ze ook allemaal de laan uit sturen, maar dat is helaas niet mogelijk... Ik ben voor de helft van mijn contracturen trainer dus ik ben juist bezig om mensen zoveel mogelijk bewust te laten worden van hun handelen. Gehospitaliseerden kom ik gelukkig als trainer en begeleider nauwelijks tegen, die zitten niet in mijn tak van de zorg.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hmm.. Dat valt me dan weer erg mee van je. Zo te lezen heb je zelfs leuk werk. Ikzelf heb allerlei baantjes gehad in mannenberoepen als vuilnisman, bomenzager en chauffeur, en moest erg wennen aan het vrouwengezeik in de zorg. Gelukkig heb ik nu weer mannelijke collega's, werk nu ook niet meer met alleen verstandelijke gehandicapten maar ook met verslaafden, psychiatrische mensen en autisten met een normale begaafdheid. Overigens, gezien je naam, ben je ook van de band Staal? Da's namelijk best gave muziek zo af en toe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben begeleider binnen het gesloten circuit. Werk dus met extreem gedrags moeilijke mensen, van middenhoog niveau. Dus meer de justitiële tak van de zorg. Daar kom je gelukkig nog niet al te veel gehospitaliseerde tegen, ze zijn er wel... Maar ja. Mijn trainingen gaan ook alleen over deze doelgroep. Enne, nee... zit/zat niet in staal. Ik moest wat verzinnen qua nick en zat net in mijn superheldenfase [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-10-2008 14:07] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Overigens vind ik wel dat ik op mijn werk geen tikken uit mag delen. Mag dat bij jou wel? Of zijn jullie meer van het isoleren en de vechttechnieken enzo? Op mijn vorige werk mocht ik altijd mensen in de houdgreep nemen etc. Nu probeer ik alles verbaal en met houding op te lossen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Afzonderen op kamer of in de separeer. En alles gaat middels CFB technieken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nee dan al helemaal niet dan pakt hij die vlam een keer en voor de rest van zijn leven nooit meer |
|
quote: Ehhhh waar in de zorg mag dat wel dan? Vechttechnieken? Damn zeg! Die gebruiken wij ook niet, nooit gedaan ook. Wel CFB technieken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-10-2008 17:41] |
|
ik karate trap mijn clienten altijd zo de time out in, jij niet dan? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Wat is CFB? En 'vechttechnieken' is natuurlijk heel ruim, hè, op zich horen houdgrepen daar ook al onder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:En CFB gaat ook voornamelijk om het voorkomen van escalaties. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |