IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Pedagogische tik, het mag weer... Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 22:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 22:55 schreef MMayo het volgende:
Op zich wel logisch, zo gehorig altijd met dat laminaat.


Precies, nou schijn je ze daarentegen in een flat wel weer uit het raam te mogen gooien. (mits er groenvoorziening onder het balkon aanwezig is)
Rare redenatie als je het mij vraagt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 15-10-2008 22:58 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg



Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 22:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 22:57 schreef Staalman het volgende:
Precies, nou schijn je ze daarentegen in een flat wel weer uit het raam te mogen gooien. (mits er groenvoorziening onder het balkon aanwezig is)
Rare redenatie als je het mij vraagt.


Ja inderdaad ook daarin.. bedoel die til en transfertechnieken in acht nemende, het is toch belachelijk! En dat gedreig met rechtzaken, als zo'n geval de grond raakt en er liep net toevallig iemand.

Laatst nog weer met een vallende bloempot. Bizar.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 22:59 schreef MMayo het volgende:
Laatst nog weer met een vallende bloempot. Bizar.


Logisch, je moet zo'n kind ook niet in een bloempot stoppen... dat werkt niet.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:01 schreef Staalman het volgende:
Logisch, je moet zo'n kind ook niet in een bloempot stoppen... dat werkt niet.


Het was te groot voor de magnetron..


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 15-10-2008 23:03 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Inderdaad, dat vinden mensen schattig. Kinderen in bloempot. Bij voorkeur in een bijen pakje ofzo.
Kijk maar naar Anne Geddes!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:03 schreef MMayo het volgende:
Het was te groot voor de magnetron..


Mijn hemel MMayo, lees je gebruisaanwijzingen toch eens. Als je een kind in de magnetron stopt en het apparaat gaat kapot, dan valt dat niet onder de garantie.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:04 schreef Staalman het volgende:
Mijn hemel MMayo, lees je gebruisaanwijzingen toch eens. Als je een kind in de magnetron stopt en het apparaat gaat kapot, dan valt dat niet onder de garantie.


Belachelijk! Normaal moet dat gewoon kunnen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:06 schreef MMayo het volgende:
Belachelijk! Normaal moet dat gewoon kunnen.



Nou niet dus, ik kon mooi een nieuw apparaat kopen. Gelukkig woon ik niet in een flat, want ik heb laminaat... maar wat een duikvlucht zeg.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:07 schreef Staalman het volgende:
Nou niet dus, ik kon mooi een nieuw apparaat kopen. Gelukkig woon ik niet in een flat, want ik heb laminaat... maar wat een duikvlucht zeg.


Ja dat geloof ik best.
Maar goed dat jij niet in de zorg werkt.






Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:11 schreef MMayo het volgende:
Ja dat geloof ik best.
Maar goed dat jij niet in de zorg werkt.







Ha, laat me niet lachen. De zorg is voor watjes. En alle mannen in de zorg zijn homo!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-10-2008 23:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:11 schreef Staalman het volgende:
Ha, laat me niet lachen. De zorg is voor watjes. En alle mannen in de zorg zijn homo!


Nou precies, niks voor jou.
Daarbij, nu heb je mooi de tijd voor die 2e van jou en je nieuwe magnetron.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 23:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:13 schreef MMayo het volgende:
Nou precies, niks voor jou.
Daarbij, nu heb je mooi de tijd voor die 2e van jou en je nieuwe magnetron.


Ik moet er niet aan denken, met van die vieze zwakkos werken. Die stinken en kunnen hun eigen reet niet afvegen. Bah...

Ik heb met het oog op gezinsuitbreiding alvast vloerbedekking laten leggen en heb een extra magnetron gekocht. Kan nooit kwaad.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-10-2008 23:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

*lachsalvo*
dit is echt te briljant as the world turns is er niets bij.. mijn nieuwe soap verslaving: zm..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 10:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 23:11 schreef Staalman het volgende:
Ha, laat me niet lachen. De zorg is voor watjes. En alle mannen in de zorg zijn homo!

Dat ik in de zorg werk, gek ben van Abba, Modern Talking, Army of Lovers en Bronski Beat wil nog niet zeggen dat ik homo ben!
Gisteren was er bij Hello Goodbye nog een zwartgekleed, volgetattoeëerd en bodybuildend homostel te zien. Ik weet wel waar ik binnenkort een hoop coming-out postjes kan verwachten!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 16-10-2008 10:52 by m00n Wijzig reactieProfiel van m00nQuote dit bericht

Ik denk dat ik te weinig slaag heb gehad vroeger, ik ben nu echt een onuitstaanbaar gedeprimeerd en contactgestoord rotwijf
Iemand zin??


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 16-10-2008 10:54 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 10:48 schreef bastianus het volgende:
Dat ik in de zorg werk, gek ben van Abba, Modern Talking, Army of Lovers en Bronski Beat wil nog niet zeggen dat ik homo ben!


nee, maar dat je naar hello goodbye kijkt is wel de druppel



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 10:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 10:54 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee, maar dat je naar hello goodbye kijkt is wel de druppel



Ik keek toevallig met mijn vrouw mee! Daarna heb ik ook gewoon Midsomer Murders gekeken, was een erg goede aflevering dit keer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2008 10:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

:')


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 16-10-2008 10:59 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 10:56 schreef bastianus het volgende:
Ik keek toevallig met mijn vrouw mee!



dat zegt niks
(maar dat wist je natuurlijk al )

quote:

Daarna heb ik ook gewoon Midsomer Murders gekeken, was een erg goede aflevering dit keer.


ok, dan ben je een homo die zich het gedrag toëeigend van vrouwen van middelbare leeftijd

maar het geeft niks hoor
ieder het zijne





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 11:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 10:59 schreef ##**Boemba**## het volgende:
dat zegt niks
(maar dat wist je natuurlijk al )



ok, dan ben je een homo die zich het gedrag toëeigend van vrouwen van middelbare leeftijd

maar het geeft niks hoor
ieder het zijne





Ik vind vrouwen van middelbare leeftijd wel vaak erg geil.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-10-2008 11:03 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

On Topic mensen.


Argh...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2008 11:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

niks mis met midsomer murders!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-10-2008 11:05]


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-10-2008 11:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 11:03 schreef Pandora het volgende:
On Topic mensen.


Argh...

Ik erger me aan vrouwen met een piemel die van metalmuziek houden en die op forums bijdehand lopen te doen. O ja, en aan vrouwen die sarcasme niet begrijpen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2008 11:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

verkeerde topic, lullo!

*geeft corrigerende tik*


Je moeder.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen