IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Magie Vorige pagina | Volgende pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 21:47 by Lalena Profiel van Lalena



maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 21:59 by maramsp Profiel van maramsp

whatever.. k ben blij dat ik t kan, t kan verdomd handig zijn.. maar ja.. Als jullie echt iets wille weten.. ask me.. maar anders.. dan praat ik er verder niet over..


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-12-2009 22:00 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 27 december 2009 21:59 schreef maramsp het volgende:
Als jullie echt iets wille weten.. ask me..
quote:
Op 27 december 2009 10:23 schreef GrindMaster het volgende:
Toekomst voorspellen, en wat voor een voorspellingen doe je dan zoal?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-12-2009 22:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 december 2009 21:43 schreef maramsp het volgende:
maar beetje lullig dat jullie nu zo reageren..



Had je dat niet kunnen voorspellen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2009 22:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 december 2009 22:02 schreef MMayo het volgende:
Had je dat niet kunnen voorspellen?
LAWL!

Magie sucks, maggie daarintegen.


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 22:09 by maramsp Profiel van maramsp

dit is een magie topic toch.. en kan me voorstellen, dat niet iedereen in magie gelooft.. maar ja.. kon t niet laten te reageren.. maar goed.. maakt niet uit... magie moet los staan van de realiteit..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2009 22:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hoofdletters en punten jij drol.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-12-2009 22:15 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 december 2009 22:09 schreef maramsp het volgende:
dit is een magie topic toch.. en kan me voorstellen, dat niet iedereen in magie gelooft.. maar ja.. kon t niet laten te reageren.. maar goed.. maakt niet uit... magie moet los staan van de realiteit..


Waarom geef je geen antwoord op de gestelde vragen? Er zijn al zo'n 1 of 2 serieuze vragen aan je gesteld.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2009 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 december 2009 3:46 schreef maramsp het volgende:
kan wel.. moek de ander wel een beetje kennen.. want heel veel moet je ook zelf invullen voor de ander.. maar de main question is altijd waar ik me op focus.. maar heb t wel es geprobeerd.. maar dan krijg ik allemaal van die vragen erbij waarvan ik denk, ja had dat dan ook gevraagd want ik weet t niet..

dus.. ik kan t proberen, maar ten eerste.. t put me zo focking uit.. meestal na 1 sessie moet ik gaan pitten, want anders hou ik t niet vol die dag.. ten tweede.. t is niet altijd wat je wil horen, ten derde, informatie, en helemaal over de toekomst, kan dodelijk gevaarlijk zijn als je er verkeerd mee omgaat, ten vierde, you cannot change ur destiny, ten vijfde, waarom wil degene die me dat vraagt eigenlijk zn lotsbestemming weten? Voor mezelf weet ik dat.. want er zit geschiedenis achter.. maar voor een ander die ik niet of nauwelijks ken.. tja..

Enne.. tarot? tarot is leuk.. maar t is kinderspel vergeleken bij wat ik doe. Ik kijk wel es naar tarot, maar heb me er absoluut niet in verdiept.. Ik ben een divinator.. Tarot is waarzeggerij.. Via echte magie in de toekomst kijken gaat zo veel verder dan wat kaarten neerleggen..

Maar ja.. Als je genoeg informatie geeft over wat je wilt weten, dan wil ik t proberen.. Als me kop er naar staat.. maar als ik er echt focking veel naast zit.. dan moet je me niet raar aankijken later, want ik ken je dus niet.. maar ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen..

Edit: als me kop er naar staat betekent dat ik t niet gelijk doe.. ik vind t echt leuk om te proberen.. maar ik hoop echt geen stormloop nu te krijgen.. want ik word er zo mega focking moe van.. dus.. maar ja.. meestal als iemand me vraagt, en ik zie er de rede van in, heb die binnen een week zn antwoord

Edit 2: bij deze gebeurd


1 raad : Fagron






signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2009 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 december 2009 22:09 schreef maramsp het volgende:
dit is een magie topic toch.. en kan me voorstellen, dat niet iedereen in magie gelooft.. maar ja.. kon t niet laten te reageren.. maar goed.. maakt niet uit... magie moet los staan van de realiteit..


moet dat?


en als er een pedofilietopic bestaat dan mag je voluit gaan voor pedofilie?

ik geloof in magie, ik geloof ook in religie,

ik geloof dat die fenomenen er zijn,

en ik ben er zeker van dat het alletwee een vloek zijn, een kinderachtige poging om de ratio te benevelen


signature


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 22:24 by maramsp Profiel van maramsp

Ja, ik kan dus toekomst voorspellen over anderen. Maar zoals ik al zei, er komt daar veel meer bij kijken dan gewoon maar ff te gaan zitten en te doen. En sorry voor het niet gebruiken van hoofdletters en punten.

En ook begrijp ik heel goed dat niet iedereen in magie gelooft. En dit gaat misschien ook wat ver. Maar echt mensen. Je moet het eerst meemaken voor je het gelooft. Ik kan er ook niks aan doen. Ik kan het nu eenmaal. Je kan het zien als tarot. Maar dan veel verder uitgewerkt en zonder kaarten. En ik reageer een beetje bot nu, omdat dit een magie topic is, en er toch een klein beetje lullig gereageerd word op iets dat echt bestaat. Want ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Mijn broertje, en een maat van me kan het ook.

Maar goed. Mijn excuses. Ik hoop toch dat ik wel wat meer duidelijkheid heb gegeven over mijn "gave"

Edit: Bovendien, is het een vloek als je er niet mee om weet te gaan. Die vloek kostte me bijna het leven in het begin, dus. Maar toch. Ik weet nu, hoe en wanneer ik t kan gebruiken. Dus dan heb je er soms echt voordeel aan.

[Dit bericht is gewijzigd door maramsp op 27-12-2009 22:26]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2009 22:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zalig ben jij, je bent geen voorspeller, je bepaalt gewoon hoe de toekomst er gaat uitzien,

weet je dat wel?


je bent geen ziener, je bent een bepaler!!


dat is toch zo?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-12-2009 22:26]


signature


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 22:28 by maramsp Profiel van maramsp

Hypnos, waarom maak je me belachelijk. Ik snap t aan de ene kant wel, want t komt op internet zo over van dat ik t bepaal. Maar toch, het is echt waar. Maar helaas beschikt internet niet over de mogelijkheden om dat goed over te brengen. In real life daarentegen zou ik je het kunnen bewijzen. Ik ben echt geen bepaler. En zoals ik al eerder heb gezegd, is t niet altijd rechtstreeks waar. Het kan zomaar zijn dat t op een andere manier waar is. Dat komt eigenlijk veel vaker voor dan dat t rechtstreeks waar is.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 22:29 by Lalena Profiel van Lalena

Nou ik geloof zeer zeker wel in magie (maar dan meer de hermetische leer etc), maar niet in toekomst voorspellen. Alleen al het feit dat je tarot als 'kinderspel' ziet doet me ernstig twijfelen aan jouw 'gave'


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-12-2009 22:32 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 december 2009 22:28 schreef maramsp het volgende:
Een hele hoop 'magie' onzin


Stel je eerst maar eens voor.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903/39?hl=nieuwkomers


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2009 22:34 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 december 2009 22:11 schreef Slechtheid het volgende:
Hoofdletters en punten jij drol.

Ik zie anders punten in overvloed.


 


maramsp
Usericon van maramsp
Posted 27-12-2009 22:39 by maramsp Profiel van maramsp

Tarot is in mijn ogen "kinderspel" bij wat ik kan.
Tarot kan iedereen leren. Maar t is niet makkelijk. Maar tarot heeft t zelfs op internet echt bijna altijd goed.

Tarot vertelt echter meer over de hedendaagse situatie. En van daaruit gaat t verder naar de toekomst. Tarot is prachtig. Maar aan de andere kant lachwekkend. Waarom is het zo dat ik een deja vu gevoel kreeg bij de aanslag op dat vliegtuig van amsterdam naar detroit. Dat is omdat ik na 9-11 mezelf heb afgevraagd hoe ver t uiteindelijk zou komen. Ik kreeg als antwoord dat er nog veel meer aanslagen zouden komen. Maar dat er in een verre verre toekomst ander soorten vliegtuigen aankomen. Waar constante beveiliging is. Die veel sneller vliegen. Maar dat zou wel in 2030 ofzo pas komen, als t nog niet veel later is. Ik weet wel dat dit klinkt alsof ik t verzin.
Maar internet beschikt gewoon niet over de mogelijkheid om t bewijs als tegendeel te leveren.

Bovendien, de antwoorden die krijg bevatten nooit datums en namen. Alleen beelden en dingen zoals "in een verre toekomst" of als "in de nabije toekomst" of "wanneer het nodig is"

Het is echt klote, dat ik jullie niet ken in real life. Dan kan ik bewijzen dat het bestaat. En dan kijken jullie echt heel anders naar "dit" op. Maar ik vind wel dat er hier op internet over gepraat moet worden. Dat heb ik ook al een beetje gedaan op een andere internetsite waar allemaal spirituele mensen bij elkaar komen. En daar is iemand die hetzelfde als ik heeft. Misschien is dit wel een verkeerde plaats om hierover te praten. Maar toch. Ik zag een magietopic en wilde vertellen over wat ik kan.

En nogmaals tarot is echt geweldig.. laten we dat niet vergeten. En het is echt moeilijk om het goed te doen...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2009 22:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 december 2009 22:34 schreef Forever After het volgende:
Ik zie anders punten in overvloed.
Na de edit ja.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 22:42 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 27 december 2009 22:39 schreef maramsp het volgende:

Waarom is het zo dat ik een deja vu gevoel kreeg bij de aanslag op dat vliegtuig van amsterdam naar detroit. Dat is omdat ik na 9-11 mezelf heb afgevraagd hoe ver t uiteindelijk zou komen. Ik kreeg als antwoord dat er nog veel meer aanslagen zouden komen. Maar dat er in een verre verre toekomst ander soorten vliegtuigen aankomen. Waar constante beveiliging is.


Ja maar dat weet iedereen toch?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2009 22:43 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 december 2009 22:41 schreef Slechtheid het volgende:
Na de edit ja.

huh?

ik doelde op deze:

quote:
Op 27 december 2009 22:09 schreef maramsp het volgende:
dit is een magie topic toch.. en kan me voorstellen, dat niet iedereen in magie gelooft.. maar ja.. kon t niet laten te reageren.. maar goed.. maakt niet uit... magie moet los staan van de realiteit..


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-12-2009 22:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 december 2009 22:39 schreef maramsp het volgende:

Het is echt klote, dat ik jullie niet ken in real life. Dan kan ik bewijzen dat het bestaat. En dan kijken jullie echt heel anders naar "dit" op.


Hopsakeetje:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3303920?hl=meeting


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2009 22:45 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 december 2009 22:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hopsakeetje:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3303920?hl=meeting


Ik voorspel dat hij daar niet bij gaat zijn.


 


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-12-2009 22:46 by Lalena Profiel van Lalena



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 22:47 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 december 2009 21:43 schreef maramsp het volgende:
drugs nee, wiet af en toe.. en verder.. dan geloof je t niet dat ik t kan.. maar zeik me dan ook niet af.. je moet t eerst ervaren voordat je t gelooft dat weet ik maar ja.. en lees ook goed wat ik typ.. ik moet degene wel eerst een beetje kennen, of heel erg goed weten wat er aan de hand is voordat ik kan beginnen.. maar beetje lullig dat jullie nu zo reageren..


Ja vast, volgensmij ben je 24/7 onder invloed van iets. Maar goed, wie is dat nou niet vandaag de dag.
Verder vind ik het dikke kolder, de toekomesat kunnen voorspellen of wat de gemiddelde paragnost zegt te kunnen.
Ken je de term "cold reading"? Volgens mij doe je niks anders, volop gokken en uiteindelijk raad je iets dat betrekking heeft op je slachtoffer. Kijk maar eens naar beelden van Char, geniaal spul. " Iemand mist je, zijn naam begint met en J. Heb je een oom die jan heet, ja nu zie ik het." Mooi man, net zolang gokken en de lichaamstaal lezen van de persoon die tegenover je zit totdat je allerlei dingen goed gegokt hebt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2009 22:48 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 27 december 2009 22:39 schreef maramsp het volgende:
Tarot is in mijn ogen "kinderspel" bij wat ik kan.
Tarot kan iedereen leren. Maar t is niet makkelijk. Maar tarot heeft t zelfs op internet echt bijna altijd goed.

Tarot vertelt echter meer over de hedendaagse situatie. En van daaruit gaat t verder naar de toekomst. Tarot is prachtig. Maar aan de andere kant lachwekkend. Waarom is het zo dat ik een deja vu gevoel kreeg bij de aanslag op dat vliegtuig van amsterdam naar detroit. Dat is omdat ik na 9-11 mezelf heb afgevraagd hoe ver t uiteindelijk zou komen. Ik kreeg als antwoord dat er nog veel meer aanslagen zouden komen. Maar dat er in een verre verre toekomst ander soorten vliegtuigen aankomen. Waar constante beveiliging is. Die veel sneller vliegen. Maar dat zou wel in 2030 ofzo pas komen, als t nog niet veel later is. Ik weet wel dat dit klinkt alsof ik t verzin.
Maar internet beschikt gewoon niet over de mogelijkheid om t bewijs als tegendeel te leveren.

Bovendien, de antwoorden die krijg bevatten nooit datums en namen. Alleen beelden en dingen zoals "in een verre toekomst" of als "in de nabije toekomst" of "wanneer het nodig is"

Het is echt klote, dat ik jullie niet ken in real life. Dan kan ik bewijzen dat het bestaat. En dan kijken jullie echt heel anders naar "dit" op. Maar ik vind wel dat er hier op internet over gepraat moet worden. Dat heb ik ook al een beetje gedaan op een andere internetsite waar allemaal spirituele mensen bij elkaar komen. En daar is iemand die hetzelfde als ik heeft. Misschien is dit wel een verkeerde plaats om hierover te praten. Maar toch. Ik zag een magietopic en wilde vertellen over wat ik kan.

En nogmaals tarot is echt geweldig.. laten we dat niet vergeten. En het is echt moeilijk om het goed te doen...

Jij denkt het goed te hebben, dat is heel wat anders. Kwakzalver.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen