|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha |
|
Kep een tijdje geleden 2 DVD's van David Blaine weten te bemachtigen, en ik zat er stomverbaasd naar te kijken. En toch is het allemaal zo fake als het maar kan... May U live 2 see the dawn |
|
Kep een tijdje geleden 2 DVD's van David Blaine weten te bemachtigen, en ik zat er stomverbaasd naar te kijken. En toch is het allemaal zo fake als het maar kan... May U live 2 see the dawn |
|
quote: Ja die gast is goed! Welke dvd's zijn dat trouwens? Ik heb een videoband (Mystifier)met 2 stukken; eentje heeft in t begin stukjes interview met Leonardo diPaprika (Street Magic) en het tweede stuk is dat ie het oerwoud in gaat (Magic man)... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2004 2:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mag altijd doorgestuurd worden. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
Een of andere Gristen op m'n werk loopt de hele tijd te prediken dat magie slecht is en dat je er niet mee in aanraking moet komen..goh...dat die gast dat gelooft (en het was eerst nog een overtuigt Metalhead + Cannibal Corpse fan) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Tsja, zelf heb ik meer met maggi http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Lekker inconsequent weer... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Bloody hell .. iemand denkt dat ik iets 3 jaar bewaar! |
|
Soms zijn er zo van die mensen die dat doen ja. Anderen dan weer niet. Geeft niet hoor . And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
quote: Kun je misschien wat meer vertellen? Het klinks alsof je wel weet waar je het over hebt. In die satanic bible van LaVey staan ook die enochian keys, is dat hetzelfde als waar jij het over hebt? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
ik doe zelf niet aan magie , in de familie is er wel generaties aan gedaan , |
|
quote: Wat voor magie en hoezo dan? (ik bedoel, waar komt je familie dan vandaan?) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ik weet eigenlijk niet , ik heb alleen ervaring in het ongedaan maken dmv meditatie [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-05-2004 0:31] |
|
quote: Als je niet eens weet wat magie is hoe kun je het dan ongedaan maken? En meditatie? Waar mediteer je dan op? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ik weet niet wat men doet om het te veroorzaken , maar wat er veroorzaakt wordt neem ik waar en mediteer ik weg ( soms visuele meditatie ) |
|
quote: En werkt t? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Als je er genoeg paddestoelen bij eet wel |
|
quote: eigenlijk is er in de egyptische bergen een bepaalde soort bergadder, die zich, net zoals bloedzuigers en andere beesten, dood kan houden. dus zijn levensduncties zo controleren dat hij eigenlijk dood is, maar wel kan verrijzen. zo'n beest is dan stokkestijf en kunt ge makkelijk verwarren(kleur enzo) met een staf. egyptische priester tovenaars zullen blijkbaar ontdekt hebben hou ze die slang zodanig moeten stimuleren zodat ze die functie aan/uit kunnen zetten |
|
quote:Ik heb op een gristelijke basisschool gezeten en het is me ook altijd zo uitgelegd daar. Want toveren, dat kan god alleen. Yeah, sure |
|
quote: het werkt tot op zekere hoogte , (het ("vermogen") ontwikkelt zich geleidelijk) , je zou dit boek kunnen lezen : http://www.schors.nl/book/ross2888.html [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 07-05-2004 2:26] |
|
het is gewoon allemaal nep en het zit waarschijnlijk gewoon in je hoofd |
|
quote: Da's dan vreemd...ik ben namelijk ook ook christelijk opgevoed en ik heb dit nog nooit gehoord. Toveren bestaat niet volgens de Christelijke leer. Het is evenwel verboden om het te proberen omdat je dan je geest openstelt voor allerlei snode invloeden en zo. Van God wordt nooit gezegd dat hij kan toveren. Volgens mij zit je dus gewoon te jokken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |