|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
damnit iets met de wortel van |
|
Tering! |
|
Biologie eidndigt ook op -gie |
|
Ik weet vrij zeker dat er in de mens veel meer steekt dan eigenlijk goed is voor ons. Wellicht is het beter als we allemaal maar wegkijken van iets dat zo krachtig is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Leg uit, wat voor enorme krachten zitten er in mij die ik nog niet ken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik weet niet of het al gezegd is maar volgens mij is magie niets anders dan gebruik maken van de natuurlijke energieën. Dus zowel de natuur als zijnde de aardse en kosmische en je innerlijke natuur. Too bad dat de meeste mensen dit niet weten te gebruiken ofwel omdat ze denken dat ze het niet kunnen of omdat ze gewoon niet willen. |
|
quote: Bestaat er iets anders dan natuurlijke energie dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja man, batterijen! |
|
quote: quote: quote: Batterijen zijn een in industriële vorm verpakte stukjes natuurlijke chemische energie. Hout en biomassa zijn ook stukken chemische energie...in wezen verschillen ze niet echt van batterijen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zal eraan denken als ik binnenkort de batterij van m'n MP3-speler moet vervangen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ma·gie (de ~ (v.)) 1 alle manieren waarop de mens de natuurlijke krachten probeert te domineren met behulp van bezweringen, drankjes enz. => toverij Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:gaat ie het nog opzoeken ook |
|
quote: Wat bedoel je nou eigenlijk helemaal hiermee? Dit is echt te warrig, sorry. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je innerlijke natuur.. je bedoelt m'n darmflora ? Daar heb ik ViFit voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja, ram dr een tak in, hehe |
|
quote:Het is standaard New Age gejank. Feel the force Luke! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik beheers mijn innerlijke energi als volgt: 1.Eet veel bonen. 2.Ruft in een plastic zak. 3.Herhaal gedurende een maand 4.Verzamel alle ruften in een konische container met kleine opening. 5.Bind vast aan mijn rug. 6.Steek aan bij de opening. Ik haal inmiddels Gouda vanuit Rotterdam Centrum. I harnessed my inner energy! I am Gandalf The Brown! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hop, en het fileprobleem is opgelost! Goede zaak Chel! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ja, maar het is desastreus voor de ozon-laag. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-09-2006 12:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Environmental impact It is sometimes perceived that flatulence is a source of greenhouse gas and may contribute to the greenhouse effect. However, only one-sixth of the total greenhouse gas emissions from livestock is produced by animal flatulence; the remainder is produced by animal burping. Livestock in New Zealand are said to produce about half of New Zealand's greenhouse gas emissions. Livestock in Australia contribute approximately 14 percent of that country's greenhouse gas emissions. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oh, gelukkig maar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Je natuur bestaat uit aardse en kosmische energie, dat bedoel ik. |
|
quote: Die van mij niet. |
|
quote: Defnieer kosmische energie en geef voorbeelden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |