|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
6 euro en 1 of andere contributie die je daar altijd moet betalen. Oud Vuil. |
|
quote: Klopt, zo'n maandkaart kost 1,70 ofzo geloof ik |
|
quote: Gezeik over geld ..ga werken man.. of stop met roken |
|
Ter informatie: a.Ik rook niet b.Ik ben student en werk ong 12 uur per week, maar studeren/op jezelf wonen is duur! Dus geld is en blijft een belangrijke kwestie! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hehehe.. relaxed! Op die dag reperteren wij altijd in de Unitas, ... hoef daarna alleen maar ff naar beneden te lopen kan ik gelijk verder feesten bij Altar!! |
|
Maandkaart kost 1,80, maar we zijn aan het kijken of we wellicht een "dagkaart" kunnen invoeren. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik zal er zijn samen met Demorpheus. |
|
Wordt tijd dat Altar in de Baroeg komt. |
|
Nee, jij moet gewoon naar unitas komen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Da's nie duur. Het bier in Unitas ook niet dus ik ga zeker ff kijken. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ik kan niet wegblijven. Dark Day Rising. Hoewel ik liever thuis blijf... Ik vind Unitas niet cool. |
|
kom iedere dag al in wageningen .Dus ik ga er niet zijn Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Ik kom ook iedere dag in Wageningen en juist daarom ga ik er heen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dat met zo'n lidmaatschap vind ik gezeik. Ik heb trouwens geen idee wat ik tegenwoordig van Altar kan verwachten. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Niet zo enorm veel meer jammer genoeg.. maar toch vermakelijk genoeg om te komen kijken |
|