|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook? Ik ook? *look a like puppy eye's* |
|
quote: Mja, ok, maar iig goed genoeg om een id van de stijl te krijgen. Live zijn ze stukken beter nog. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha ik speel gitaarroady, je kunt Danny of Japie es vragen of zij nog iemand nodig hebben |
|
quote: Hehehe geen zin in werken hoor, wel zin in gratis entree |
|
Baron Rojo heeft gecancelled hoor ik net en in de plaats komt Death ss naar het schijnt [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-01-2005 17:54] |
|
quote: Death SS! GAAF! Haha, die gasten zien er niet uit (maskers en shit), maar de muziek is gaaf, al ken ik alleen het album Do What Thou Wilt. |
|
Nu doen ze enkel oud materiaal, dus enkel nummers als 'Black Mummy', "Terror", "Zombie" en "The night of the Witch". Jammer dat Baron Rojo niet komt, maar Death SS is een meer dan goede vervanger natuurlijk. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
"Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Zojuist mailtje ontvangen, verwachte eindtijd is 23 uur. |
|
Kan ik mooi met de trein terug die gaat geloof ik 00:30, Mooi een stuk in de kraag zuipen.hahaha |
|
quote: En ik maar op je plank passen zeker |
|
quote: Nieuwe site is: www.accelerateband.nl staat nu nog een maffe pinguin op maar we werken hard an een nieuwe site, Andere adres zijn we af gedonderd, nie betaald ofzo |
|
quote: hahahaha ja da's goed, surfplank?? |
|
quote: Goede zaak, kunnen we napilsen in de rock-inn Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Kzal es kijken wat er gebeurt als je em int water pleurt haha |
|
Mawvnn, denk dat jackson nie kan zwem'n bier drink'n kanne wel |
|
klinkt leuk |
|
quote: haha ja precies. michael jackson broek nog an dan? |
|
quote: Eh ik hoef niet te rijden, ik ga treinen.. hoeveel energie en nuchterheid denk je te zullen aantreffen in de trein terug? Ahjaa ik zal mijn best doen, napilsen en terug rollen moet lukken. |
|
Hey! Jullie kunnen ook napilsen in Podium zelf hoor! Is wel zo gezellig ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jeps, dat doe ik ook wel denk ik. Indien ik de hele dag overleeft heb. Die broodjes kroket zijn daar lekker in ieder geval, al moet je er lang op wachten. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hm, ja! Als wij in Podium gaan stappen nemen we voordat we richting taxi/bus/auto gaan ook nog wel ff een vette hap! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik slaap liever in eigen bed, dan op het station Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Uiteraad, Hell bent for leather |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |