IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Raise your fist (heavy metal-festival), 26-03-\'05, Podium Hardenberg. Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-03-2005 17:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2005 17:23 schreef acid het volgende:
Ja, ik wacht ook tot de eerste trein. Er zijn sowieso tot 6 uur activiteiten in het Podium, want er is ook een of andere gratis danceparty, mwaha.

*Yay* Een Passoa dance party nog wel!!!

Maarreh, kom na afloop gewoon gezellig in de Biker's Bar hangen.. (Redelijk) goede muziek, relaxed sfeertje en leuke mensen .

..."Hate can only create more hate"...

acid
Usericon van acid
Posted 25-03-2005 18:15 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ja, er wordt ook een afterparty in de bikerbar georganiseerd door RYF, dus dat komt wel goed.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-03-2005 18:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

En al was dat niet zo, de BB is altijd gezellig

..."Hate can only create more hate"...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-03-2005 18:34 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 23:40 schreef FRNK het volgende:
Samen koffietje doen? man man wat vroeg jah..

haha cheers

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-03-2005 18:36 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 maart 2005 18:34 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
haha cheers

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2005 18:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Godskolere, heb dr zin in!
Teringvroeg mijn bed uit, maar niet zo vroeg als Femaze

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 25-03-2005 22:34 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

wie overtreft er een treinreis van een kleine 3 uur?
argh

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 25-03-2005 22:36]

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 27-03-2005 0:11 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

ACCELERATE

SALT IN YOUR WOUNDS!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2005 13:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

ACCELERATE:
Mooie opener voor het festival, lekker energiek op het podium zoals het hoort. Niet iedereen was al binnen, flink rustig nog.

JAGANNATH:
Was voor een paar nummers wel leuk, begon me later te vervelen en ben de metalmarkt maar op gegaan.

AFTER ALL:
Paar nummertjes van gezien, het zonnetje buiten was aantrekkelijker.

JAGUAR:
Erg gaaf! Leuke podium presentatie, happy metal! Voor de verandering ook leuke en boeiende muziek.

ATOMKRAFT:
Gemist, etenstijd.

GIRLSCHOOL:
Paar oude wijven op het podium die constant in herhaling vielen. Rrrrrrock N Rrrrrrrollll! De eerste 3 nummers waren leuk en de set wat erna kwam niet meer gezien uit ellende. Wat gaat die muziek snel vervelen zeg! Het publiek ging wel 'uit z'n dak', maar het is niet mijn ding.

DEATH SS:
Shock rock.. nou inderdaad. Mensen vielen stil, keken vol verbazing naar deze band. Ik had te vermoeide poten en ben gaan zitten, van een afstandje was het een vermakelijke band. Leuke meid op het podium met dr getattoeerde string (oftewel naakt met een plaatje). Grappige op cliche's gerichte show met een (satans werd me verteld)bijbel, een non, een brandend kruis etc. Ik kon er de lol wel van inzien, velen mensen konden dit niet.

AGENT STEEL:
zegt voldoende!

Eff wat foto's verkleinen en uploaden..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-03-2005 14:31]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-03-2005 14:24 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Tering wat n dag.. vanaf 11u daar al, maar geweldig!!! Man man old school heavy metal.. nog nooit zo veel JaapJan(spijkerjekkies met patches)-lookalikes bij mekaar haha.
Bands staan hierboven bescheven, wel mee redelijk mee eens, behalve da'k Jagannath erg cool vond!! Ondanks valse gitaartjes en andere dingetjes, maar donders mooi om te zien!! En A.S. rules ja!! Girlschool ook lache haha. Beetje op gebrekt. Death SS gemist.. Maar allemaal coole lui van de bands. Geen arrogantie whatsoever. Alleen maar gezelligheid en feest.
En man man wat brekk'n pff.. maat sleurde me mee de pit in, wij beuken, hij TE lomp beuken, ik steeds boze metalmannen van m af trekken, hij werd tegen podium gesmeten, nog gekker in de kop, security dr bij > marcel exit haha.. ach zelf om gevraagd.
Kep zelf nog wat gaatjes in mn arm van een andere gozer die mooi meedeed (tijdens Jaguar ofzo) met zo'n leuke bespikede onderarm haha
En backstage (upstage i guess) was super ook! Gratis drinken/eten (Beugels, HJ, Bud, Warsteiner, Spareribs, bami, sate, tortillachips, fris, koffie, broodjes, alles wel). Lekker luxe, zo hoort dat. En dat voor een gitaartje sjouwen haha.
Veel (ook ouwe) vrienden en bekenden gezien, ja echt super toffe dag!!! Rock & rolll
Straks lekker naar de sloopzondag hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-03-2005 14:56]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2005 15:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hehe de sfeer was ook super inderdaad, gave mensen! Her en der de spandex uit de kast, van roze met tijgerprint tot zebra strepen en adidas gympen. Veel kalende mannen met lang haar, de nodige naar kots en schijt stinkende mannen gezien (en geroken). Paar irritante lui die gewoon door je heen willen beuken ipv langs je heen lopen. Een rolstoeler compleet uit z'n dak zien gaan, diverse mensen op hun bek zien pleuren tijdens een poging tot stagediven (ha ha ha) en menig persoon eruit geknikkerd zien worden (o.a. die marcel dan hahaha, zag het gebeuren). Kwestie van deur open, duw in de rug, deur dicht.. ajooo! Buikpijn van het lachen, zere poten van het staan, losse nekspieren van het haren wapperen. Station zitten wegens tijdmissertje, trein toch nog gehaald.. een slapende, stinkende, dronken doomy. De slappe lach, onzinnige conversaties over stijve tepels. Bloempjes plukken, cafe zitten, shoarma vreten, taxi proberen te krijgen, naar huis.. omvallen en slapen tot in de middag.

Zo dat was mij een dagje wel gisteren, gaaf!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2005 15:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oja.. Jaap Jan niet gezien trouwens, had wel verwacht dat hij aanwezig zou zijn. Foto's doe ik vanaamd wel of morgen, nu eerst douchen en naar de doc.

Sar'Goth the Warlock
Posted 27-03-2005 15:33 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

geweldige dag gisteren, wat een feest zeg!!! volgend jaar weer

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-03-2005 20:30 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

zeker gaaf!
girlschool waren fucking geweldig, jaguar was ook echt heel goed. jagannath was geweldig om live te zien. death ss viel me tegen, beetje slappe hap. agents teel wel gezien..maar ik weet er niks meer vna behalve dat ik nogal dood en bezopen was en het daarom te lang duurde. afterparty was gaaf, beejte met girlschool gelult ("hey, you were the girl that was thrown on stage werent you?" haha)
anyway, geweldig

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2005 20:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik was het glad vergeten. Werd er pas vrij laat in de middag aan herinnerd. Ach wel beter voor portemonnee en aankomende school resultaten zo.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 28-03-2005 0:14 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

tof avondje ja, heb alleen agent moeten missen ivm met treinreis terug. Ach volgende week zie ik ze wel, hopelijke ben ik dan nog in redelijk nuchtere toestand, hehe.

zzz

acid
Usericon van acid
Posted 28-03-2005 0:19 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 0:14 schreef testement het volgende:hopelijke ben ik dan nog in redelijk nuchtere toestand, hehe.

Hmm, niet zo naief hoor, hehe.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2005 14:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

En de rest van zeer kut kwaliteit etc maar wel leuk om te zien.. is te vinden op

http://photobucket.com/albums/v628/MissMayo/Raise%20Your%20Fist%202005/

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2005 14:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Welke band(s) zijn/is dit?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2005 14:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 14:23 schreef kwelgeest het volgende:
Welke band(s) zijn/is dit?

bovenste weet ik niet meer
daarna girlschool en die daar weer na zijn van Death SS

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2005 14:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die Girlschool ziet er helemaal niet zo verlept uit.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2005 14:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
Die Girlschool ziet er helemaal niet zo verlept uit.

Was dan gegaan, had je het zelf kunnen zien!

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 28-03-2005 14:28 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Die Death ss zien er wel tof uit eigenlijk

"Sehnsucht"

Sar'Goth the Warlock
Posted 28-03-2005 14:31 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

bovenste is after all zo te zien.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2005 14:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 14:31 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
bovenste is after all zo te zien.

Heel goed mogelijk ja, weet het niet meer

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com