|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Opnieuw behangen, puik idee. Maarre hmm off topic en niet zo'n klein beetje ook. Zaadterdag lekker fisten holadijee! |
|
Vraagskie, hoe laat gaat men treinen vanuit Zwolle? Wij gaan om 12.55 uur vanaf spoor 14, zijn we er om 13.23 uur Ohja ik heb nog voor 2 mede reizigers korting [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-03-2005 21:11] |
|
quote: Wij raisen zaterdag ook onze fist!!! see you at occultfest! |
|
Ik raise wel mee, maar dan met bier, ha. Nee, ik heb er zin in, toffe bands en toevallig kwam ik nog een stapel podium-muntjes van anderhalf jaar geleden tegen (zijn deze nog geldig trouwens?) dus dat komt goed uit. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Hoe laat komen jullie door Zwolle eigenlijk? Life doesn't get much better than this! |
|
Ik al vrij vroeg, ik ga eerst langs Amsterdam om wat lui uit Finland op te halen. Ik denk dat we rond een uur of kwart voor één in Zwolle zijn. Daar kunnen we natuurlijk wel effe afspreken (+ die lui uit Eindhoven, die met de trein gaan). "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ah, goede zaak. Ik wil zowieso Accelerate zien, dus was ook al van plan rond die tijd te gaan. Life doesn't get much better than this! |
|
Goed, ik zit net effe te kijken op die NS-planner, en 'onze' trein gaat om 12:55 op spoor 14 in Zwolle, daar effe afspreken rond 12:45 dan? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Joah, sgoed. Zijn we er lekker op tijd. nu nog zorgen dat ik terug kom haha. Life doesn't get much better than this! |
|
Haha, ja, ik kom sowieso ooit wel terug, in hoeveel stukken is de vraag "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Zolang je op ipv naast het perron gaat liggen zal het wel (enigszins) goed komen Ik moet zelfs nog een trein terug halen, das pas een uitfaging Life doesn't get much better than this! |
|
Gezellige boel in die trein hehe |
|
ik ben er al vruug 11 uur of eerder, opbouwen voor millennium http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: betaald heavy metallen! Goed voor elkaar hehe Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Samen koffietje doen? man man wat vroeg jah.. |
|
quote: Rode munten zijn het. Die zijn nog geldig zijn al jaren het zelfde. |
|
Denk dat ze nu wel op komen ja hehe |
|
Kee, lijstje bouwen? -AndreV (duh..) -FRNK -MindlessMayo -acid -the witch -H-K -Sar'Goth the Warlock - [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-03-2005 11:19] |
|
Leuk lijstjes! -AndreV (duh..) -FRNK -MindlessMayo -acid -the witch -H-K -Sar'Goth the Warlock -Hammer |
|
Straks eens even m'n saldi checken. Girlschool heerscht natuurlijk wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:verlepte theedoek nogayblackmetal tmdc-blaster+girlfriend www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-03-2005 13:53] |
|
-AndreV -FRNK -MindlessMayo -acid -the witch -H-K -Sar'Goth the Warlock -Hammer -verlepte theedoek -nogayblackmetal -tmdc-blaster+girlfriend -Griffin -testement ben blij dat er een afterparty is, anders moesten we weer opzoek naar een slaapplaats bij de bmm ruud, hoe laat wilde u aanrijden? geloof dat er verder dan ons niemand vertrekt vanuit eindhoven. joey (of was het tim?) pikken we in den bosch wel op, of zo. Whoeehoe, hit and run! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |