IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Raise your fist (heavy metal-festival), 26-03-\'05, Podium Hardenberg. Vorige pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-03-2005 14:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehehe, heb zelf maar 1 nr van ze gezien. niet echt mijn band, maar vooral voor Pantera fans moet het tof zijn. De beste band was gewoon Girlschool!! 1e 5 nrs niet gezien, maar het 2e gedeelte was echt briljant, hail girlschool!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2005 14:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 14:35 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hehehe, heb zelf maar 1 nr van ze gezien. niet echt mijn band, maar vooral voor Pantera fans moet het tof zijn. De beste band was gewoon Girlschool!! 1e 5 nrs niet gezien, maar het 2e gedeelte was echt briljant, hail girlschool!
Houdt je bek zometeen ga ik balen dat ik er niet was.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

acid
Usericon van acid
Posted 28-03-2005 14:38 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Girlschool was briljant, vooral de gitariste zag er nog goed uit, en ze speelden DE klassiekers zoals HIT AND RUN, DEMOLITION en RUN WITH THE DEVIL. Wat een gaaf optreden, ik hoorde dat ze over 2 maanden weer ergens optreden in Ned.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2005 14:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 14:38 schreef acid het volgende:
Girlschool was briljant, vooral de gitariste zag er nog goed uit, en ze speelden DE klassiekers zoals HIT AND RUN, DEMOLITION en RUN WITH THE DEVIL. Wat een gaaf optreden, ik hoorde dat ze over 2 maanden weer ergens optreden in Ned.
Aids!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-03-2005 22:55 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 14:20 schreef MindlessMayo het volgende:

http://photobucket.com/albums/v628/MissMayo/Raise%20Your%20Fist%202005/

hulde!

ik heb ook een boel fotos gemaakt, maar was m verloren en nu ligtie in Duitsland. post ze later wel dus..
(uh-huh, leuk, alcohol)

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 28-03-2005 22:57]

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-03-2005 20:01 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

girlschool

geen idee

ja die cd benk ook kwijtgeraakt

ehhhh

jaguar

death ss

zo te zien vond ik dr hoofd niet belangrijk genoeg..haha

agent steel

haha

ja dat krijg je dan

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2005 21:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 20:01 schreef Griffin het volgende:

zo te zien vond ik dr hoofd niet belangrijk genoeg..haha

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 31-03-2005 19:49 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

Death SS was geweldig in Hardenberg

Femaze
Usericon van Femaze
Posted 31-03-2005 23:19 by Femaze Wijzig reactieProfiel van FemazeQuote dit berichthttp://www.mentalcaptivity.nl

quote:
Op 25 maart 2005 22:34 schreef Griffin het volgende:
wie overtreft er een treinreis van een kleine 3 uur?
argh

Net aan denk ik (Dordrecht)

Maar het was het zeker waard! Gave dag zeg, voor verslag: zie Mayo's post.

Overigens was ik zo'n beetje de enige die geen ene reet aan Girlschool vond geloof ik. Rock 'n Roll zal wel niet aan mij besteed zijn.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 31-03-2005 23:31 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ik vond girlschool te gek!

zzz

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-04-2005 13:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik had hier dolgraag bij willen zijn (moest werken)
maaruh was tijdens dit festival de dvd van agent steel ook te koop?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 01-04-2005 13:05 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Was een mooi feest.Veel te veel gezopen hahaha was om 4:00 thuis of zo.Vond alle bands erg cool, Jaquar en Agent Steel waren mijn favorieten.

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 01-04-2005 13:08 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 13:05 schreef Orion het volgende:
ik had hier dolgraag bij willen zijn (moest werken)
maaruh was tijdens dit festival de dvd van agent steel ook te koop?

Ja, dvd van dynamo dacht ik

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-04-2005 13:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

verdomme die moet ik hebben sta dr namelijk op.
maar wat ik niet begrijp is:
er werd tijdens die pre-party gefilmd ,staat dat erop of is er tijdens hun optreden op het festival ook geflimd?

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 01-04-2005 13:12 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 13:09 schreef Orion het volgende:
verdomme die moet ik hebben sta dr namelijk op.
maar wat ik niet begrijp is:
er werd tijdens die pre-party gefilmd ,staat dat erop of is er tijdens hun optreden op het festival ook geflimd?

Kameraad van mij heeft die dvd gekocht. zal es kijken wat er allemaal opstaat.

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-04-2005 13:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

goeie zaak!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2005 19:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 13:05 schreef AndreV het volgende:
Was een mooi feest.Veel te veel gezopen hahaha was om 4:00 thuis of zo.Vond alle bands erg cool, Jaquar en Agent Steel waren mijn favorieten.

Heuj! Stoere avatar

Maarre inderdaad, Jaguar en Agent Steel.. man man wat een feestje! Flink teveel gedronken ook, ondanks mijn goede voornemens. Ondertussen trekt mijn gehoor ook weer een beetje bij, werd tijd..

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 04-04-2005 13:02 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Hahahaha, kep volgens mij al een permanente gehoor beschadeging (de schuld van Motorhead hahaha)

Kep stuk van de Agent steel DVD gezien is van Dynamo zelf nie van de pre-party

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com