|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, je kunt er bijna niet aan ontkomen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: -AndreV -FRNK -MindlessMayo -acid -the witch -H-K -Sar'Goth the Warlock -Hammer -verlepte theedoek -nogayblackmetal -tmdc-blaster+girlfriend -Griffin -testement + -AngelOfDeath -SeraphErik ? |
|
-AndreV -FRNK -MindlessMayo -acid -the witch -H-K -Sar'Goth the Warlock -Hammer -verlepte theedoek -nogayblackmetal -tmdc-blaster+girlfriend -Griffin -testement - Karnivoor oftewel Je Moeder - Doomy en al zijn andere doooooom namen - Femaze -AngelOfDeath -SeraphErik [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2005 18:10] |
|
He Andre, als Michel komt mag ie dan "ode to metal" mee bleren? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Jaaaaaa! Goed idee!! |
|
ik ben er ook wel ondanks de grote teleurstelling van de cancellation van METAL CHURCH...en het niet vinden van een goede vervanger.... |
|
mierenneuker |
|
-AndreV -FRNK -MindlessMayo -acid -the witch -H-K -Sar'Goth the Warlock -Hammer -verlepte theedoek -nogayblackmetal -tmdc-blaster+girlfriend -Griffin -testement -Karnivoor oftewel Je Moeder -Doomy en al zijn andere doooooom namen -Femaze -AngelOfDeath -SeraphErik -enforcer -mierenneuker Nou over 24u al weer een keer opstaan |
|
Nou, nou dat lijstje word ook steeds langerder www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Zou d'r bijna een sik van krijgen gheghe |
|
quote: bijna???? eigenlijk zou er nog een besikte emoticon moeten bestaan ha ha [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 25-03-2005 12:22] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: NOu vind METAL CHURCH op zo'n bill geen mier.... maar goed AS, Atomkraft en Girlschool zijn ook leuk! |
|
En Jagannath, dat vind ik echt wat voor jou ook. NASTY SAVAGE meets. Watchtower / Trouble. Erg goede band!! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Jagannath HEERSCHT THE FLIGHT OF THE GOBLIN is een lifetime klassieker.Unieke zanger die Egbert www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja, geweldig nummer is dat. Die riff, belachelijk heavy. De eerste demo is echt een thrash-granaat, terwijl de tweede toch iets meer het 'progressieve' pad op gaat, wel erg goed. Vooral een nummer als "Vendetta Gentilitzia' is een nummmer om "U" tegen te zeggen. Ben ERG benieuwd. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
ik ben er ook trouwens zzz |
|
quote:Haha yeah.. -> die op de kop zetten Jagannath = cool ja! Ouwe bekenden, eindelijk eens weer live aant werk @ Eggbert gheghe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-03-2005 13:14] |
|
Wat jammer dat het zo'n bloody eind weg is... |
|
quote:Kijk je iemand uit het lijstje lief aan om te overnachten ofzo.. |
|
quote: Bij Hans I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Eerder een vervlogen dagdroom |
|
Blijven er nog mensen hangen na 't festival? Ik ben 's avonds waarschijnlijk wel aan 't stappen in Podium.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik niet, trein terug en kroegen afstruinen in Zwolle. |
|
Ja, ik wacht ook tot de eerste trein. Er zijn sowieso tot 6 uur activiteiten in het Podium, want er is ook een of andere gratis danceparty, mwaha. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |