|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moeten daar al tegen 11:00 zijn, willem gaat drumstel stemmen hihihihi. |
|
quote:haha uh oww.. |
|
Hee AndreV, hej je toevallig nog 2 plaatsen in bus/auto/vliegtuig vrij richting Zwolle? Edut: loat moar, we gaan treinen lol [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-03-2005 19:05] |
|
quote: Volgens mij gaat iedereen vanuit zwolle met de trein. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: De meeste wel ja, gezelliegggg. In ieder geval vroeg mijn nest uit (ja logeetje, JIJ OOK muhahaha). Accelerate beetje supporteren Edit: Jullie gaan ook? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-03-2005 19:02] |
|
Vertrektijd 22:24 23:24 00:24 08:31 09:31 Aankomsttijd 22:54 23:54 00:54 09:02 10:02 Reistijd 0:30 0:30 0:30 0:31 0:31 Laatste trein om 0.24. Tiet zat dus. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Eh ja als ik het haal , mocht iemand mij doelloos zien rond zwerven.. schop me alstjeblieft de juiste trein in. |
|
quote: is goed! En anders gewoon over het spoor lopen naar huis!?! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Als je aanhangsel voorop loopt en jij achterop loopt wel ja |
|
quote: Laten we maar gewoon de trein halen dan!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Goed idee, enig idee wie Zwolle nog meer komt vertegenwoordigen? |
|
quote: Idee wel, of ze 100% zeker komen weet ik niet. Misschien het getrouwde stel en kleffie en beffie. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Gezelliegggg Komt onze heavy metal warrior niet dan |
|
quote: Je bedoelt de METAL GOD van Zwolle, J-J?? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: |
|
quote: Vast niet SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: |
|
Hmmzz schijnt niet al te druk te worden zaterdag? Op zich wel prettig, ik hou niet van een overvol podium. |
|
quote: J-J neemt nou ook weer niet zoveel ruimte in beslag Als het maar gezellig is! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Nah denk het wel, gezelligheid ja. Daarna de binnenstad nog eff inrollen en een taxi naar huis. Komt goed! Of gewoon overnachten voor de doc en de volgende dag naar de sloopzondag |
|
of gewoon niet slapen en doorgaan SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ik vraag me trouwens af hoe ik aan een sloopzondag poster dingetje kom? H-K..? Maarre niet slapen, is niet goed voor mijn humeur. |
|
quote: Poster hangt in de docter. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: hing.. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |