IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Slapeloosheid Vorige pagina | Volgende pagina
stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 19:12 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

@Sjaan: Ik ben naar Psygologen geweest 5
keer naar een andere verwezen
@Saphire Ik lich 7 tot 8 uur in bed, zondags nacht 11 tot 12


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 19:15 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 17:50 schreef Vampire John het volgende:
Probeer dan borderliner....

Verder kan ik de tip van de joint aanbevelen; veel veiliger dan slaappillen volgens mijn huisarts.

Hmmm inderdaad Schizofrenie en Manisch zijn is gaaf maar Borderline daar kun je niet mee opscheppen
Enfin het ijlen is zo zwaar dat het inderdaad een afwijking kan zijn.



Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 19:17 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht



Volgens mij raak je er eerder van geïrriteerd. Als iemand zo kan discusiëren dat het darmverstoppingen verhelpt....dat zou echt een bijzondere eigenschap zijn.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 25-10-2004 19:20 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Heersen, dan ben je zowel manisch, als schizofreen, als heb je een afwijking. En je ijlt ook nog!! Als dat geen metal meer is!!

edit: gewijzigd vanwege spontane humeurverandering.

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 25-10-2004 19:21]


Dude
Usericon van Dude
Posted 31-10-2004 17:18 by Dude Wijzig reactieProfiel van DudeQuote dit bericht

ik kon ook een tijd niet slapen zonder een joint maar bij mij hielp het altijd als ik even naar buiten ging.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de laatste dagen heb ik zo een slaapzucht dat ik totaal niet meer wakker word
geen geintje
alle middelen zijn uitgewerkt


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 20:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

eet je goed?
heb je een doel in je leven?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:29 schreef ElitE het volgende:
eet je goed?
heb je een doel in je leven?


2x +/- niet meer


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 20:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

tja zonder doel heb je eigenlijk ook geen zin om op te staan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:34 schreef ElitE het volgende:
tja zonder doel heb je eigenlijk ook geen zin om op te staan


zou je dat zo ver kunnen drijven dat je je ogen bijna niet openkrijgt, of heeft dat meer met "eten" te maken


signature


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-03-2006 20:37 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik , ik slaap elke nacht om ong3 uur ofzo
slapen zuigt tenzij je het ook daadwerkelijk doet


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:37 schreef just1me het volgende:
ik , ik slaap elke nacht om ong3 uur ofzo
slapen zuigt tenzij je het ook daadwerkelijk doet


ik normaal rond 1u 1u30

maar nu soms al 20.00
en 's morgens niet wakker te krijgen, ongeacht beginuur.
Normaal was daar iets op te vinden... maaar geen energie. Een diesel heeft er echt niks aan.


signature


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-03-2006 20:40 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:39 schreef Hypnos het volgende:
ik normaal rond 1u 1u30

maar nu soms al 20.00
en 's morgens niet wakker te krijgen, ongeacht beginuur.
Normaal was daar iets op te vinden... maaar geen energie. Een diesel heeft er echt niks aan.
wat doe jij om zo lang plat te blijven?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-03-2006 20:40 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Slapeloosheid, ik heb er meestal 's nachts last van, of was dit grapje al gemaakt?



just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-03-2006 20:41 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:40 schreef Audiophile het volgende:
Slapeloosheid, ik heb er meestal 's nachts last van, of was dit grapje al gemaakt?
8-) POLKAPOWER!


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-03-2006 20:43 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 14 maart 2006 20:41 schreef just1me het volgende:
8-) POLKAPOWER!

Aight!



just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-03-2006 20:44 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:43 schreef Audiophile het volgende:
Aight!
shit nu heb jij gewonnen geen elke printscreen kan daar tegen op ...maar, DIT IS GEEN MSN!!!


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:40 schreef just1me het volgende:
wat doe jij om zo lang plat te blijven?


proberen om te gaan met emoties... en verschrikkelijk falen. Je lichaam wil gewoon niet meer wakker zijn denkk.

ook een ganse dag proberen om het positieve te zien in alles

en verder veel roken, niet veel eten, kalmeermiddelen nu en dan, massa's doom metal luisteren, My Dying Bride en consoorten. En ook uren aan een stuk snelle black en death, aan 1 stuk wel te verstaan. Ook jezelf forceren om de meest simpele programma's te kijken,
Roken, niet drinken! Alcohol is slecht

en geen sex hebben, na een tijdje zijn je hormonen uitgeschakeld en heb je er geen last van, dan slaap je door... word je zelfs niet meer wakker met ...


nog tips?



signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 20:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2006 20:35 schreef Hypnos het volgende:
zou je dat zo ver kunnen drijven dat je je ogen bijna niet openkrijgt, of heeft dat meer met "eten" te maken

hmm opgebouwd slaap tekort, en slecht erbij eten en misschien beetje ziek erbij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 14-03-2006 20:48 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:45 schreef Hypnos het volgende:
proberen om te gaan met emoties... en verschrikkelijk falen. Je lichaam wil gewoon niet meer wakker zijn denkk.

ook een ganse dag proberen om het positieve te zien in alles

en verder veel roken, niet veel eten, kalmeermiddelen nu en dan, massa's doom metal luisteren, My Dying Bride en consoorten. En ook uren aan een stuk snelle black en death, aan 1 stuk wel te verstaan. Ook jezelf forceren om de meest simpele programma's te kijken,
Roken, niet drinken! Alcohol is slecht

en geen sex hebben, na een tijdje zijn je hormonen uitgeschakeld en heb je er geen last van, dan slaap je door... word je zelfs niet meer wakker met ...


nog tips?



whahahaha ...-_- humm tips... ik en tips geven... my dying bride gaaf! humm ik denk niet roken komt veel stress van (kijk maar naar me ma) o nee laat maar...


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:47 schreef ElitE het volgende:
hmm opgebouwd slaap tekort, en slecht erbij eten en misschien beetje ziek erbij.


ziek valt nog mee. Ik neem wel supplementen. Leef nu op shakes. Van vast voedsel voel ik me te snel misselijk. Vertering loopt slecht. Daarmee ook veel roken (re)laxeert beter


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 20:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2006 20:45 schreef Hypnos het volgende:
proberen om te gaan met emoties... en verschrikkelijk falen. Je lichaam wil gewoon niet meer wakker zijn denkk.

ook een ganse dag proberen om het positieve te zien in alles

en verder veel roken, niet veel eten, kalmeermiddelen nu en dan, massa's doom metal luisteren, My Dying Bride en consoorten. En ook uren aan een stuk snelle black en death, aan 1 stuk wel te verstaan. Ook jezelf forceren om de meest simpele programma's te kijken,
Roken, niet drinken! Alcohol is slecht

en geen sex hebben, na een tijdje zijn je hormonen uitgeschakeld en heb je er geen last van, dan slaap je door... word je zelfs niet meer wakker met ...


nog tips?



ah kalmeringsmiddelen, slik je veel meer? want kalmeringsmiddelen worden net zo makkelijk gebruikt als slaapmiddel.

Edit: shakes? die om af te vallen?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2006 20:50]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 20:49 schreef ElitE het volgende:
ah kalmeringsmiddelen, slik je veel meer? want kalmeringsmiddelen worden net zo makkelijk gebruikt als slaapmiddel.

Edit: shakes? die om af te vallen?


neej, wheyshakes. Lekker vol gevoel en vlot veel energie. 1 drankje en je raakt al aan de avond.
kalmeringsmiddels werken niet echt lang hoor, niet lang genoeg om in te slapen. Ook een terrible waste of money om kalmeermiddel als slaapmiddel te gebruiken, veel beter effect als je ze gebruikt overdag, en nuttiger. Vooral als je niet mag roken of kan mediteren in een bureau vol mensen. Zelfde effect als een half uurtje intensief sporten (helpt trouwens ook om te slapen).


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2006 21:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2006 20:54 schreef Hypnos het volgende:
neej, wheyshakes. Lekker vol gevoel en vlot veel energie. 1 drankje en je raakt al aan de avond.
kalmeringsmiddels werken niet echt lang hoor, niet lang genoeg om in te slapen. Ook een terrible waste of money om kalmeermiddel als slaapmiddel te gebruiken, veel beter effect als je ze gebruikt overdag, en nuttiger. Vooral als je niet mag roken of kan mediteren in een bureau vol mensen. Zelfde effect als een half uurtje intensief sporten (helpt trouwens ook om te slapen).



dat zijn eiwitshakes voor na het sporten, voor het lichaam moeilijker om energie uit te halen dan suikers. alleen gewone shakes blijf je niet echt actief van denkik

je had toch oxazepam ofzo? misshcien vioelt het niet zo maar benzodiapines werken wel een aantal uurtjes en werken echt wel als slaapmiddel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2006 21:22]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 21:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb vrijwel dagelijks last van slapeloosheid.

Vaak doordat ik vrijwel continue inspiratie heb (beroepsdeformatie), vaak doordat ik over 100.000 dingen na lig te denken maar meestal, weet ik veel, ben ik gewoon niet moe.

Erg irritant..

Ik slaap ook niet goed door. Soms ga ik om 2h naar bed, lig ik voor mijn gevoel heel de nacht wakker en word ik om 14h zo moe als een hond weer wakker.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen