![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm inderdaad Schizofrenie en Manisch zijn is gaaf ![]() ![]() Enfin het ijlen is zo zwaar dat het inderdaad een afwijking kan zijn. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
![]() ![]() Volgens mij raak je er eerder van geïrriteerd. Als iemand zo kan discusiëren dat het darmverstoppingen verhelpt....dat zou echt een bijzondere eigenschap zijn. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Heersen, dan ben je zowel manisch, als schizofreen, als heb je een afwijking. En je ijlt ook nog!! Als dat geen metal meer is!! ![]() ![]() edit: gewijzigd vanwege spontane humeurverandering. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 25-10-2004 19:21] ![]() |
|
ik kon ook een tijd niet slapen zonder een joint maar bij mij hielp het altijd als ik even naar buiten ging. ![]() |
|
de laatste dagen heb ik zo een slaapzucht dat ik totaal niet meer wakker word geen geintje alle middelen zijn uitgewerkt signature ![]() |
|
eet je goed? heb je een doel in je leven? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: 2x +/- niet meer signature ![]() |
|
tja zonder doel heb je eigenlijk ook geen zin om op te staan ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: zou je dat zo ver kunnen drijven dat je je ogen bijna niet openkrijgt, of heeft dat meer met "eten" te maken signature ![]() |
|
ik , ik slaap elke nacht om ong3 uur ofzo slapen zuigt tenzij je het ook daadwerkelijk doet Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: ik normaal rond 1u 1u30 maar nu soms al 20.00 en 's morgens niet wakker te krijgen, ongeacht beginuur. Normaal was daar iets op te vinden... maaar geen energie. Een diesel heeft er echt niks aan. signature ![]() |
|
quote:wat doe jij om zo lang plat te blijven? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
Slapeloosheid, ik heb er meestal 's nachts last van, of was dit grapje al gemaakt? ![]() |
|
quote:8-) POLKAPOWER! ![]() ![]() ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: Aight! ![]() |
|
quote:shit nu heb jij gewonnen geen elke printscreen kan daar tegen op ...maar, DIT IS GEEN MSN!!! ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: proberen om te gaan met emoties... en verschrikkelijk falen. Je lichaam wil gewoon niet meer wakker zijn denkk. ook een ganse dag proberen om het positieve te zien in alles en verder veel roken, niet veel eten, kalmeermiddelen nu en dan, massa's doom metal luisteren, My Dying Bride en consoorten. En ook uren aan een stuk snelle black en death, aan 1 stuk wel te verstaan. Ook jezelf forceren om de meest simpele programma's te kijken, Roken, niet drinken! Alcohol is slecht en geen sex hebben, na een tijdje zijn je hormonen uitgeschakeld en heb je er geen last van, dan slaap je door... word je zelfs niet meer wakker met ... nog tips? signature ![]() |
|
quote: hmm opgebouwd slaap tekort, en slecht erbij eten en misschien beetje ziek erbij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: whahahaha ...-_- humm tips... ik en tips geven... my dying bride gaaf! ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: ziek valt nog mee. Ik neem wel supplementen. Leef nu op shakes. Van vast voedsel voel ik me te snel misselijk. Vertering loopt slecht. Daarmee ook veel roken (re)laxeert beter signature ![]() |
|
quote: ah kalmeringsmiddelen, slik je veel meer? want kalmeringsmiddelen worden net zo makkelijk gebruikt als slaapmiddel. Edit: shakes? die om af te vallen? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2006 20:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: neej, wheyshakes. Lekker vol gevoel en vlot veel energie. 1 drankje en je raakt al aan de avond. kalmeringsmiddels werken niet echt lang hoor, niet lang genoeg om in te slapen. Ook een terrible waste of money om kalmeermiddel als slaapmiddel te gebruiken, veel beter effect als je ze gebruikt overdag, en nuttiger. Vooral als je niet mag roken of kan mediteren in een bureau vol mensen. Zelfde effect als een half uurtje intensief sporten (helpt trouwens ook om te slapen). signature ![]() |
|
quote: dat zijn eiwitshakes voor na het sporten, voor het lichaam moeilijker om energie uit te halen dan suikers. alleen gewone shakes blijf je niet echt actief van denkik je had toch oxazepam ofzo? misshcien vioelt het niet zo maar benzodiapines werken wel een aantal uurtjes en werken echt wel als slaapmiddel. http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2006 21:22] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik heb vrijwel dagelijks last van slapeloosheid. Vaak doordat ik vrijwel continue inspiratie heb (beroepsdeformatie), vaak doordat ik over 100.000 dingen na lig te denken maar meestal, weet ik veel, ben ik gewoon niet moe. Erg irritant.. Ik slaap ook niet goed door. Soms ga ik om 2h naar bed, lig ik voor mijn gevoel heel de nacht wakker en word ik om 14h zo moe als een hond weer wakker. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |