![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Of het zegt: Rusten doe je maar op zondag. ![]() ![]() |
|
![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Als ik vermoed dat ik weleens lang wakker zou kunnen blijven drink ik wat wijn, om slaperiger te worden. ![]() |
|
Geslapen van 22:00 tot 4:30 ![]() Dat gaat weer een vermoeiend dagje worden ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Wakker gelegen tot 4.30, toen in slaap gevallen. Om 6 uur weer wakker door de donder. Toen van 9 tot 11.30 nog even. Wat een takkenacht. ![]() ![]() |
|
Zoontje sliep de eerste vier maanden ELKE NACHT door. IS nu acht maanden en heeft sindsdien geen enkele nacht meer doorgeslapen. 3 à 4 keer wakker is een goeie nacht, maar vaak is het 7 à 10 keer per nacht. Ik ga tegenwoordig werken om uit te rusten. ![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Jullie zijn toch niet van die ouders die bij elke piepje meteen gaan kijken.. want ja dan willen ze wel janken ja. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Laatste drie nachten echt verschrikkelijk geslapen. Dan ga je moe naar bed en op het moment dat je je ogen dicht doet, ben je ineens klaarwakker. En dan wakker liggen tot 4 uur 's ochtends om weer door te slapen tot 2 uur 's middags. Héél irritant. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Neen, ik ben niet suïcidaal. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: heb je al spijt gehad? signature ![]() |
|
Nope. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Lijkt wel of ik in een continue jetlag zit, ben op de meest vreemde momenten helemaal kapot en snachts steevast tot 4 uur klaarwakker. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Fix even een normaal ritme dan. ![]() |
|
Broer van Girl? ![]() |
|
quote: ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Tot 4 uur wakker is een normaal ritme, alleen zijn veel werkgevers er niet zo blijk mee als je nachtrust dan ook wat langer duurt dan tot 7 uur in den ochtend. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Heb je al van die leuke slaapriedeltjes geprobeerd? Jezelf min of meer conditioneren. ![]() |
|
quote: Uh nee? Wat is het precies.. en bij jou werkt het? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Lukt niet echt. Dat ik een baan heb waarbij ik voornamelijk thuis werk (grafisch vormgevert) helpt ook niet bepaald. Misschien toch ouderwets de wekker weer om 8 uur gaan zetten..? [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 20-07-2012 19:34] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Oh ja dat zou bij mij ook niet werken denk ik. Ik heb nu weer maximaal nachtdiensten, ook behoorlijk kut voor je ritme, om 8 uur gaan slapen tot een uur 4 's middags. ![]() |
|
quote:Het beste is een vast ritme aanhouden. Zelfde tijd naar bed, zelfde tijd opstaan. Dat lukt mij echter nooit. Wat ook kan helepn is den vast 'ritueel' uitvoeren voor het slapen gaan. Bijvoorbeeld: alvast alle lichten dimmen, gordijnen dicht, beeldschermen uit, kopje thee drinken, half uur lezen en dan naar bed toe. Dit zelfde ritueel blijven herhalen, op een gegeven moment gaat je lijf deze signalen aan slapen koppelen(Pavlov, zegt het je iets?). Verder een tip die voor mij niet hielp, voor jou misschien wel: maak een piekerstoel. Zodra je wakker ligt doordat je aan het malen bent. Ga op de piekerstoel zitten en ga pas weer liggen zodra je rustiger bent. Zo blijft je bed een 'rustplaats' en niet een 'denkplaats'. ![]() |
|
Ik kan alweer een maandje of zo goed slapen. Dat viel dit jaar tot en met mei of zo niet mee. Werkgerelateerd. Soms helpt dingen oplossen gewoon ook. Maar de stress heeft even tijd nodig voordat het weg is, ik droom nog steeds vaak en bizar. Niets zo kut als wakker liggen. Als het gebeurt, ga ik er gewoon uit, het moet dan maar. Geen enkele gedachte die je 's nachts wakker liggend hebt, is productief. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Jazeker zegt me dat iets ![]() quote: Denk dat dit voor mij ook niks is, laatste tijd pieker ik ook nauwelijks nog. Net even mezelf flink afgemat in de sportschool, straks nog wat lezen, dan moet het goed komen.. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Dat is dan denk ik de 'boosdoener'. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |