![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:47] ![]() |
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:47] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:48] Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:48] Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:50] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:51] Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
De eerste off-topic post na deze wordt beloond met een ban. Lain heeft al gewaarschuwd. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik kan d'r niet van slapen .... ![]() |
|
Laatste waarschuwing dame, je hebt al eens een dag gehad; nu sta je voor een week... [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 14-03-2006 22:44] Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
Heb dit topic net 3x van A tot Z doorgelezen.. ![]() ![]() |
|
quote: Hahahaha, serieus, deze reactie is geniaal. ![]() |
|
Onderschat nooit de genialiteit van stomheid. ![]() |
|
quote: Sporten Suck my piss ![]() |
|
quote: of jezelf ff afrukken, we vallen toch altijd in slaap na de sex. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ahahahaha ik draai alles om ![]() MAAR IK MEEN HET WEL! SPORT! A.G.V. mijn toemalige medicatie heb ik er nog steeds last van/ Maar ik ga voor uit, langzaam. En NIET overdag bijslapen. Als ik dat ga doen, mis ik het s'nachts weer. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-03-2006 11:36] Suck my piss ![]() |
|
Ja ik denk dat overdag een dutje doen, niet echt slim is als je s'nachts problemen hebt met slapen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: nee, maar als je slapeloosheid hebt is het wel HEEL aantrekkelijk om te doen. En soms moeilijk om niet te doen, Helemaal als je 3 dagen met je ogen open naar het plafond ligt te kijken. Daar is elk mens na een paar uur al hardstikke zat van. Daarom. ![]() ![]() EDIT, sport [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-03-2006 12:07] Suck my piss ![]() |
|
quote: 3 nachten moet dat natuurlijk zijn. Verschil is soms moeilijk ,dat heb ik dan ook. hehe Suck my piss ![]() |
|
lekker veel gemoderatoreer hier zeg vanavond volle maan kijken of ik morgen weer met vuile voeten en een bloedspoor aan mn mond wakker word en slapen natuurlijk ![]() signature ![]() |
|
quote: Nee, maar soms is het wel moeilijk het niet te doen. Als ik langer dan 40 uur wakker ben krijg ik het vaak wel erg moeilijk, al weet ik dat een middagslaap de avondslaap verhindert. ![]() |
|
quote: Bij mij helpt dat alvast voor geen meter, ik ben alleen nog maar vermoeider als ik 's middags een uurtje bijslaap, dat doe ik echt niet meer. ![]() |
|
quote: Nah, soms lukte het me niet eens meer een sjekkie te draaien, dan ging ik maar gewoon even liggen. Ik heb ook een tijd gehad dat ik van 7 nachten er 3 sliep, en 1 keer in de maand een paar dagen helemaal gebroken was. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |