![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Och gewoon in het weekend slapen dan komt alles wel goed ![]() ![]() |
|
Gratis hallucinaties door slaapgebrek heerschen. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Vind je dat om te lachen? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Maar als je b.v. zou slapen en een nachtmerrie zou hebben is dat ook weer gelijk een gratis horrorfilm, vaak met jezelf in de hoofdrol :D ![]() |
|
quote: nogal ja ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: zo kun je t ook bekijken natuurlijk. maar als je nachtmerries hebt ben je niet slapeloos, dus ONTOPIC!!! ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Dat is dan ook wel weer waar, ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Normaal schik je wakker dan en ben je weer slapenloos, dus het is wel degelijk on topic ![]() ![]() |
|
quote: [Dominee Gremdaat mode]Hehehe. Zolang wakker zijn van de pep dat je gewoon stemmen gaat horen in je muziek, heeft u dat ook wel eens?[/Dominee Gremdaat mode] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: mjah okee, vooruit dan maar ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: fok! kan dat? ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Lijkt me ook wel eens cool ![]() ![]() |
|
Slapeloosheid is zo verschrikkelijk 2005! Ik ga mijn nest in, ben bek af! Slaap lekker ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik heb het nog nooit gehad eigenlijk... en ik heb zelfs eens 3 dagen niet geslapen en hard gewerkt (3 klussen tegelijk met een licht/geluid bedrijf..) Lijkt me toch wel eens cool om dan terwijl je lampen ophangt ineens kabouters tezien! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Och slapen is toch voor mietjuhs anyway ![]() ![]() |
|
Kijk, een echte hallucinatie herken je vaak zelf niet als zijn een hallucinatie omdat 'ie verschrikkelijk echt is. Tuinkabouters enzo zijn natuurlijk onzin. Ik heb de laatste tijd irritante wanen. Zo denk ik af en toe posts te maken in topiks. Als ik die eens terug wil lezen zijn ze weg [ze zijn niet weg, ze stonden er in eerste instantie al niet]. ![]() |
|
Krijg ook last van lichte katatonie, maar weet niet zeker of dit komt door slaapgebrek. Voorbeeldje: Mijn broer gaat even pinnen. Vervolgens komt hij 3 seconden later weer terug [voor mijn gevoel]. In werkelijkheid waren dit enkele minuten. Hand zelfhulpboek m.b.t. slapeloosheid: Titel: Slapeloosheid Auteurs: Ingrid Verbeek & Ed Klip Uitgeverij: Boom, Amsterdam ISBN: 9085061520 ![]() |
|
Heb al mijn hele leven last van slapeloosheid.. komt een beetje door mijn levenstijl gok ik. maar ben nu mijn leven aan het beteren, is wel handig voordat ik straks weer ga studeren. ![]() |
|
quote: ![]() Dat is de meest voorkomende oorzak van slapeloosheid, een verkeerde levenstijl. Het boek gaat ook alleen over het veranderen van dat storende gedrag [storend voor de slaap]. ![]() |
|
quote: 3 dagen is dan ook voor beginners. Voor kabouter spotten ga je gewoon naar Den Haag natuurlijk ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
..........moeheid........ ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Even dit ouwe topic omhoog schoppen. Heb al jaren slaapproblemen, vooral een normaal ritme opbouwen lijkt onmogelijk.. Sinds vorige week aan de Temazepam 10 mg. Ik slaap nu wel iets makkelijker in, maar doorslapen is een tweede.. Gisteren pilletje ingenomen om 12 uur ingenomen, half 2 in slaap gevallen, half 6 alweer wakker ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ben ook een moeilijke slaper. Af en toe episoden van slecht slapen (moeilijk inslapen en moeilijk doorslapen), word wakker van t minste of geringste. Irritant. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dat is je geweten, dat knaagt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |