|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
heb ook zo iets gehoord, moet zeggen dat ik d'r niet rouwig om zou zijn na "The principle of evil made flesh" toch weinig boeiends meer uitgebracht. |
|
Volgens mij wel, *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
caramba!! neee!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Geen zin om (weer) over cradle te beginnen dus ik hou het bij het volgende: Lullig voor Dani.. moet hij zijn geld maar gaan verdienen bij het dwerggooien op de kermis! |
|
no flame intended: eindelijk! Hoe minder CoF hoe beter! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nou ik begin Cradle nou net weer een beetje te waarderen eigenlijk, heb net ehm, iig een groen album, (special edition) weer es geluisterd en vonnet best wel weer es leuk om weer es te horen, (= volgens mij erg ouwe cd) En ik snap eigenlijk niet waarom iedreen zo lullig over cof doet, want afgezien van de muziek vinnik (zover ik weet de bandsleden best relaxed en sypmathiek) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-11-2001 15:28] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb er nog niets van gehoord. no pain no gain ennu shit happens |
|
mwa, ik ben gewoon geen CoF fan, that's all. (al moet ik toegeven dat 'her ghsot in the fog' best te pruimen was!) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
iedereen noemt cof en dimmu posser maar wrom, zijn jullie soms jaroers op hun bekendheid ?? [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 22-11-2001 15:36] Godverdommen.. |
|
quote: hehehe, vertaling : Iedereen noemt cof en dimmu posermetal, maar waarom, zijn jullie soms jaloers op hun bekendheid ?? [JA, ik heb tijd teveel ] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Godverdommen.. |
|
mensen: ontopic en nokken met dat geflame Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hmmmz... nou ja...echt veel soeps was 't laatste album ook weer niet.... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Dit is geen uitzondering, hij is al vaker z'n stem kwijt, daar door heb ik COF al 3x gemist. Ik zal nog es een keer een kaartje kopen !!!! wat moet hij nou met z'n stem ??? Krijssen moettie !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: het was geen album die allerlaatste de echte laatste was MIDIAN en die was wel goed Godverdommen.. |
|
nee, natuurlijk is Bitter Suites To Succubi geen album he! WTF?? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Oeh...als ik zo te keer zou gaan,zou ik ook snel geen stem meer hebben... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
AAAAAAHHHHH, eindelijk weer een reden om te zuipen (voor zover er gebrek aan is...). COF ---edit smilies--- [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 22-11-2001 19:30] |
|
quote: nee!bitter Suites To Succubi was geen album kijk hun site dan ! Godverdommen.. |
|
Aangezien ik een groot COF fan ben, zou ik dit wel heel erg vinden. Ik heb er trouwens nog nix over gelezen op de homepage van COF. the only pleasure is pain |
|
hahahaha sterf dani sterf |
|
Ik kon al hun albums wel waarderen, ik heb alleen niet Bitter Suites... Heeft iemand toevallig nog de nieuwste clip van dat album gezien, is wel aardig. CoF vind ik (helaas) nu niet veel meer aan. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
zal ze echt NIET missen..... ha ha It's better to be hated for who you are than loved for who you're not |
|
... hopelijk nemen ze veel andere kutbandjes in hun val mee. Oh nee, we krijgen vast een 'greatest hits'. leuk man. |
|
De toffe bandleden zijn inmiddels allemaal weg helaas... Robin vond ik altijd toch wel de tofste. Heb hem vorig jaar nog mogen zien gelukkig. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |