IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : cof is dying Volgende pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 22-11-2001 15:10 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

hallo ik hoorde van iemand dat DANI FILTH (cradle of filth) zo een beetje zijn stem kwijt is... is dit waar ??

Godverdommen..

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-11-2001 15:16 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

heb ook zo iets gehoord, moet zeggen dat ik d'r niet rouwig om zou zijn na "The principle of evil made flesh" toch weinig boeiends meer uitgebracht.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 15:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Volgens mij wel, *grin*

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-11-2001 15:19 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

caramba!! neee!!

MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2001 15:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Geen zin om (weer) over cradle te beginnen dus ik hou het bij het volgende:

Lullig voor Dani.. moet hij zijn geld maar gaan verdienen bij het dwerggooien op de kermis!

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-11-2001 15:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

no flame intended: eindelijk! Hoe minder CoF hoe beter!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 15:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Nou ik begin Cradle nou net weer een beetje te waarderen eigenlijk, heb net ehm, iig een groen album, (special edition) weer es geluisterd en vonnet best wel weer es leuk om weer es te horen, (= volgens mij erg ouwe cd)
En ik snap eigenlijk niet waarom iedreen zo lullig over cof doet, want afgezien van de muziek vinnik (zover ik weet de bandsleden best relaxed en sypmathiek)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-11-2001 15:28]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-11-2001 15:29 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb er nog niets van gehoord.
no pain no gain ennu shit happens

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 22-11-2001 15:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

mwa, ik ben gewoon geen CoF fan, that's all.

(al moet ik toegeven dat 'her ghsot in the fog' best te pruimen was!)

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 22-11-2001 15:34 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

iedereen noemt cof en dimmu posser maar wrom, zijn jullie soms jaroers op hun bekendheid ??

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 22-11-2001 15:36]

Godverdommen..

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 15:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 15:34 schreef Pandaemonaeon het volgende:
iedereen noemt cof en dimmu posser maar wrom, zijn jullie soms jaroers op hun bekendheid ??

hehehe, vertaling :
Iedereen noemt cof en dimmu posermetal, maar waarom, zijn jullie soms jaloers op hun bekendheid ??
[JA, ik heb tijd teveel ]

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 22-11-2001 15:45 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 15:38 schreef FireFox het volgende:
hehehe, vertaling :
Iedereen noemt cof en dimmu posermetal, maar waarom, zijn jullie soms jaloers op hun bekendheid ??
[JA, ik heb tijd teveel ]

Godverdommen..

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 22-11-2001 15:49 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

mensen: ontopic en nokken met dat geflame

Creepieboy
Usericon van Creepieboy
Posted 22-11-2001 15:56 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

hmmmz...
nou ja...echt veel soeps was 't laatste album ook weer niet....

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 22-11-2001 16:01 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 15:10 schreef Pandaemonaeon het volgende:
hallo ik hoorde van iemand dat DANI FILTH (cradle of filth) zo een beetje zijn stem kwijt is... is dit waar ??

Dit is geen uitzondering, hij is al vaker z'n stem kwijt, daar door heb ik COF al 3x gemist. Ik zal nog es een keer een kaartje kopen !!!!

wat moet hij nou met z'n stem ??? Krijssen moettie !!!

Wiegen Meister !

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 22-11-2001 16:24 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 15:56 schreef Creepieboy het volgende:
hmmmz...
nou ja...echt veel soeps was 't laatste album ook weer niet....

het was geen album die allerlaatste de echte laatste was MIDIAN en die was wel goed

Godverdommen..

Creepieboy
Usericon van Creepieboy
Posted 22-11-2001 17:11 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

nee, natuurlijk is Bitter Suites To Succubi geen album he!
WTF??

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-11-2001 17:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oeh...als ik zo te keer zou gaan,zou ik ook snel geen stem meer hebben...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 22-11-2001 18:18 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

AAAAAAHHHHH, eindelijk weer een reden om te zuipen (voor zover er gebrek aan is...).
COF
---edit smilies---

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 22-11-2001 19:30]

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 22-11-2001 18:35 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 17:11 schreef Creepieboy het volgende:
nee, natuurlijk is Bitter Suites To Succubi geen album he!
WTF??

nee!bitter Suites To Succubi was geen album kijk hun site dan !

Godverdommen..

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-11-2001 19:07 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Aangezien ik een groot COF fan ben, zou ik dit wel heel erg vinden. Ik heb er trouwens nog nix over gelezen op de homepage van COF.

the only pleasure is pain

abysoss
Usericon van abysoss
Posted 22-11-2001 20:08 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

hahahaha sterf dani sterf

Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 22-11-2001 20:15 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik kon al hun albums wel waarderen, ik heb alleen niet Bitter Suites... Heeft iemand toevallig nog de nieuwste clip van dat album gezien, is wel aardig. CoF vind ik (helaas) nu niet veel meer aan.

Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!

dark dead
Usericon van dark dead
Posted 22-11-2001 20:16 by dark dead Wijzig reactieProfiel van dark deadQuote dit bericht

zal ze echt NIET missen.....

ha ha

It's better to be hated for who you are than loved for who you're not

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-11-2001 20:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

... hopelijk nemen ze veel andere kutbandjes in hun val mee.

Oh nee, we krijgen vast een 'greatest hits'. leuk man.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-11-2001 20:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De toffe bandleden zijn inmiddels allemaal weg helaas... Robin vond ik altijd toch wel de tofste. Heb hem vorig jaar nog mogen zien gelukkig.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com