|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
haha ja dat is wel een idee hoef het toch niet de hele avond op te houden he? [Dit bericht is gewijzigd door Elanthia op 23-11-2001 20:17] |
|
No way dat ik een kerstmuts ga dragen! Dead things grow from deep inside... |
|
Ja, ik heb er al een ja. Maar Jezus, die vrouwen... zijn jullie bang dat je voor lul loopt of zo? Of dat je haar in de war gaat? Ik kan jullie zeggen dat ik daar normaalgesproken ook last van heb, maar bij deze gelegenheid maak ik een uitzondering. Dus: Vargen met een kersmuts en patronengordel. Eviiillll... |
|
Ik bak al koekjes. Een kerstmuts vind ik dan weer net een brug te ver. Misschien dat ik een sinterklaas-mijter meeneem voor de liefhebber, maar ook dat acht ik niet waarschijnlijk. |
|
Ik ga er ook geen opzetten hoor, loop zowiezo al voor lul ... Je herkent ons toch wel ... |
|
Ik loop zonder kerstmuts ook wel voor lul. Ik heb gewoon totaal geen behoefte zown ding op te zetten. That's all. Ik zou niet weten waarom ik het wel zou doen. Misschien wil ik wel helemaal niet herkend worden, dan weet nl meteen iedereen hoe saai en verlegen ik irl ben. Dead things grow from deep inside... |
|
Hmm.... ik merk dat er bij bepaalde personen een lichte weigering bestaat tot het dragen van een kerstmuts als herkenningssymbool van ZM'ers.. Misschien moeten we het dan anders aanpakken: Iedereen die NIET van ZM is een kerstmust laten dragen..., zo blijven wij allemaal gespaard en zijn we ten opzichte van hen allemaal extra true en evil (behalve Morke en Vargen dan ,,.. . maarja.. waar halen we zo snel 2000 mutsen vandaan |
|
True is juist dat je onblasphmisch je gaat gedragen, je hoeft je niet meer te bewijzen dat je een evil metal head bent Maar goed ik ga ook maar even naar de euroshop, lijkt me wel lachen en tenslotte is het een x mass party. Schijt aan alles draag gewoon een muts, zal je net zien dat een andere balle vereniging ook net heeft besloten om kerst mutsen te gaan dragen tja... alles heeft zo zijn voor en nadelen. Maar 1 ding is zeker je oren blijven lekker warm~!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
.. Ok .. miss-serious.. .. Gaan we dus allemaal undercover-true, ... al is een kerstmuts nou niet het meest undercover... misschien moeten we dan ook maar meteen dimmu shirts en nikes gaan dragen |
|
Hmm ik dnek dat ik effe een Backstreet Boys Crew T shirt ga lenen bij een maat van me. Ik maak zelf wel uit wat ik aantrek. |
|
Ik zie dat het hele kerstmuts-gedoe niet echt aanslaat. Maakt ook niet uit. Dan herkennen we elkaar niet. Da's extra evil; met elkaar afspreken en dan niet weten wie je mee afgesproken hebt. |
|
sjonge wat een gezeur over een kerstmuts. Als iedereen nou even op het fototopic de foto bestudeerd van degene met wie hij/zij irl wel een praatje wil maken dan herken je die wel. M.a.w. wie met mij een praatje wil maken bekijkt mijn foto maar, no way dat ik zo'n muts op ga zetten... No regrets and no remorse... |
|
quote: AHUM!!das nou net niet blasfemi3s want, kerst is een christelijk feest! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-11-2001 16:09] Suck my piss |
|
Ik hoef niet zonodig plasfeministisch te zijn. Geef mij maar goeie pot muziek |
|
quote:Ja, MAAR ook een heidens feest. Donkerste dag voorbij/terugkeer van het licht weet u? En... de kerstman (drager van de muts) heeft ook niets met de geboorte van het bastaardjong te maken. |
|
quote: BOEIJE!! zat gewoon te fucken........ Suck my piss |
|
Jongens.. jongens..... Kerstmis is een tijd van Warmte, liefde EN EEN TIJD OM EEN BELACHELIJKE MUTS OP TE DOEN!!! Ha! Ik loop altijd al voor lul, het kan me ook echt he-le-maa-haal NIKXS schelen dat ik een looser ben HAR HAR HAR! Ik gaat dat ding sowieso opdoen. GOD IS JE REDDING!!! IK ZAL JULLIE WEL EVEN BEKEREN OP DE 16de!! Dit slaat nergens op. |
|
ik geef je weinig kans |
|
Als MÖRKE mensen gaat bekeren tot ZIJN levensstijl dan wordt het een grote dronken chaos.. waar ik op zich niet zoveel tegenheb (en wat het zonder MÖrke's hulp ook wel wordt |
|
Toevallig kan ik me trouwens wel nog herrinneren dat Mörke in de trein ooit naar het plafond staarde en schreeuwde 'GOD BENT U DAAR?? Hallo? BENT U DAAR?' De Jehova die hem dit aanraadde vond het geloof ik minder grappig.. wat een loser was dat.. 'ja ik hoorde jullie praten over blek sabad, mag ik hier even plaatsnemen? ' (? wij hadden het geloof ik toevallig niet over Black Sabbath, maar ik neem aan dat hij van de bands in ons gesprek nog nooit gehoord had, dus maar over BS begon Anywya.. excuses voor het offtopicness.. Kerstmutsen rulen.. alleen jammer dat de christenen de betekenis van de kerstmuts hebben vernaggelt.. vroeger stond de muts nog voor de trotse vikingen (al was hij toen nog niet van syntetische knalrode stof, heette hij geen kerstmuts en zaten er hoorntjes aan [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-11-2001 10:35] |
|
quote:Ja, dat was lachen met de Jehova als ik er aan terug denk. Alhoewel ik me er toen ENORM aan ergerde die gast. "Wat staat er op jouw shirt jongeman?" "Nou, da's een van de meest godlasterende bands. En kijk hier meneer, er zitten wel TWEE omgedraaide kruizen in 't logo!" |
|
tja we kunnen ook allemaal een vikinghelm op doen |
|
Ja maar die kun je niet voor 2,40 bij Euroland krijgen. |
|
Vargen. Jij had je ztem wel wat meer mogen verheffen naar mijnheer jehova, als zijnde de meest infernale blasfeem die deze dimensie ooit gekend heeft. Ik neem het je noch immer kwalijk Dit slaat nergens op. |
|
Mörke, ik heb je toch uitgelegd dat ik na een hele week Wacken en 8 uur in de trein zitten niet zo'n zin had om me te druk te maken. Ik ergerde me alleen maar. Trouwens, Wendy deed 't best goed tegen die gast. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |