|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha ha ha.... HAAA HAAA! Dit slaat nergens op. |
|
quote: eej arrebar dus jij gaat mij en orion slaan? lol |
|
quote: lichaampje dan Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Mooie foto! Dit slaat nergens op. |
|
quote: what the cunt is dat voor poster op de achtergrond?? |
|
quote: van tankard |
|
quote: Absoluut, onder het luid geroep van Metaaaaaaaalll (hoge poserstem) |
|
quote: dus daar herkennen wij elkaar aan? ik heb niet zo`n hoge stem maar ik probeer het wel BEHHH! |
|
Euhm.... dan wil ik me bij deze weer van het lijstje laten verwijderen... ghehehe... liever een kerstmuts dan een heavy metal gil... Zenial |
|
quote: oeps, ik denk dat ik mezelf er weer vanaf haal, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: tss mietjes dan zijn we nog maar met z`n 3en... maarja geen probleem voor mij BEHHH! |
|
quote: maar wel voordeel, want iedereen die ik neersla krijgt bier van me Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Dude, kun je mij ook neerslaan? |
|
quote: als je een kerstmuts ophebt wel BEHHH! |
|
shagrath666 had je nou al gekeken met welke trein je gaat, en of je een stuk mee kon reizen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: neej nog niet... ik ben niet zo snel ik weet vnaaf denk ik pas hoe laat ik ga maar zal proberen om dezelfde trein te pakken BEHHH! |
|
oeps dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door shagrath666 op 21-12-2002 14:07] BEHHH! |
|
alle andere kneuzen van van andere "metal" forums lopen als het goed is ook met met zo'n gay muts. |
|
quote: Hoe weet jij dat dan? Hmmmm... |
|
op andere forums lezen DOH! |
|
quote: is het nog gay ook? komt goed uit zeg |
|
quote: Echt waar?? Damn. Welke forums dan? |
|
quote: ik neem een aansteker mee |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |