|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom op mensen! Wie gaat er met een kerstmuts? Mörke Witch + Yvonne (Non ZM) en... Dit slaat nergens op. |
|
Bwahahaha het is wel erg, een kersmuts...nope, sorry ik ga dat niet doen mensen herkennen me vastwel aan m'n rode lange haartjes en |
|
Ik draag nog liever een theemuts. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
ok dan ok ff ander lijstje , wie doet er meer mensen met kerstmutsen op xmassfest te slaan en schoppen - -Agamidion Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Slaan en schoppen? Nee, ik ga gewoon wel van: "O jee, hebben ze jou ook weten te strikken?" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: -Agamidion -Shagrath666 BEHHH! |
|
quote: koel! vechtpartijen... |
|
quote: Ooooh yeah! -Agamidion -Shagrath666 -Zenial Zenial |
|
Hehe, ik zie de Obelix taferelen al in mijn hoofd! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
hm een ZM knokploeg.. nijs.. |
|
IK ga wel gewoon zonder kerstmuts, heb niet zo'n zin met blauwe plekken thuis te komen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
nee, mij zullen jullie niet aan een kerstmust herkennen, wel aan mijn goddelijk lichaam |
|
quote: oew bewijs "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ja, zondag. DOH |
|
quote: Ja hoe moet ik je dan herkennen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Aan haar goddellijke lijf. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja DUH! okokok en als ik je niet vind, betekend het dat je geen goddelijk lijf hebt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: nee, dat betekend dat je iets aan je ogen moet doen.(bril) |
|
quote: nounou je bent nogal zelfverzekerd "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
nee hoor, ik ben gewoon geweldig. |
|
quote: uhummm "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
-Agamidion -Arrebar -Shagrath666 -Zenial -Grimnir he shagrath666, ben je er al over uit welke trein je naar xmass toeneemt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |