|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo'n muts zou ik nog wel eens willen hebben, die waren koel! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: HEUY!!!! Voor een fles betaal je ongeveer 13 euro...valt dus best mee. je krijgt er ieder geval heel wat voor terug. |
|
quote: LOL idd ja, een remedie tegen je hoest, dronkenschap, een warm gevoel van binnen en een fenomenale kerstmuts, kopen dus brammetje!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dank! Die prijs valt inderdaad best mee, nu maar hopen dat het aantal flessen dat ik leeg moet zuipen niet zo groot is dat ik pas in de zomer die muts op kan zetten. |
|
quote: HEUY!!!! Dan koop je maar genoeg flessen voor een gratis mutsje......en dan drinken wij zondag wel op wat jij niet meer op krijgt......voor ieder probleem verzin ik wel een passende oplossing |
|
Als ik genoeg Jagermeister op heb denk ik dat ik kan vliegen (Mijn landingen zijn tot nu toe altijd fout gegaan). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als ik zelf die flessen niet leeg drink kan ik mijn muts natuurlijk niet met een voldaan gevoel dragen! Maar als je me vrijdag kunt vinden bij Manowar krijg je wel een biertje van me! |
|
quote: HEUY!!!! Je kan toch ook vliegen met Jägermeister op? Ik denk vaker dat liften en wc's mijn hotelkamer worden....maar dat effe terzijde |
|
quote: HEUY!!!! Dan ga ik effe goed zoeken, want een pilsje gaat er altijd wel in TJOKKEFOLL!!!! |
|
quote: Succes dan maar alvast! |
|
ik moet me kerstmuts nog ff zoeke maar doe hem denk wel op en anders zien jullie me wel in de pit BEHHH! |
|
O ja, dan ben jij zeker die Dimmu-fan met dat zwarte T-shirt he!! Dit slaat nergens op. |
|
en jij bent die dronekn tor met het jovink t-shirt |
|
Ja, maar dan MET kerstmuts Dit slaat nergens op. |
|
hehe, jij wel |
|
pfff... Een tijd terug toen er met carnaval een concert was in de 013 stond er boven de deur zo'n mooi bord met de tekst "CARNAVALSKLEDING NIET TOEGESTAAN". Al die eikels die dachten leuk te zijn met een gekke muts ofzo mochten daarmee niet naar binnen. Nu mag er wel weer zoiets worden ingevoerd vind ik... Zenial |
|
Kerstmutsen zijn (zoals iedereen met MOOIE usericons weet) True® Dit slaat nergens op. |
|
Zenial... je bent een droogkloot Wat maakt dat nu uit of mensenm mutsen op zetten, als je je daar aan gaat storen ben je wel heel zielig bezig sorry hoor "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Percies! *<|: ) Dit slaat nergens op. |
|
Ah nee die smile! |
|
hehe zie het nu pas!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Neej geen kerstmuts voor frietbal. Waarschijnlijk wel het LOMP tshirt. |
|
kerstmuts is stoerder dan LOMP shirt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Messchien een idee voor een LOMP kerstmuts. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |