|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
kerstmutsen zijn gay! dan ken je nog beter een moslimhoofddoekje om uwen kop binde changed to 'ouwe' |
|
Nou, wat let je. |
|
ik zit hier al met een moslimdoekje op changed to 'ouwe' |
|
quote: oh, je weet wel...dynamo en hollands metaal en dat soort shit. |
|
ik heb nu ook een kerstmuts, die dingen heerschen, met coole lichtjes "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
doe normaal zeg. iedereen loopt met die irritante dingen rond. Nieuwe mode? |
|
Ja Mörke, ik vind toch op z'n minst dat jij iets EXTRA gays met je kerstmuts moet doen. Kijk, MBMarduk neemt z'n Rudolph the Red Nosed Reindeer-gewei mee, bijvoorbeeld. |
|
ik vraag me af hoeveel mutsen slechtheid nu heeft, hij had er een paar afgepakt, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hmm, ik had de kerstmuts van Mörke geleend, maar ik ben hem niet meer tegengekomen pitten met kerstmuts op is gaaf en nu heeft Valorian die muts. |
|
hmmms ik was gister morke tegengekomen, ik weet alleen niet meer wie het nou was, mbmarduk had ik ook nog effe gezien, infaustus had ik wel gezien, met zwaarmetaal en orion was ik er. ja en verder nog meer mensen, en slechtheid voordat hij zwaarmetaals kerstmuts had gejat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vind dat ik me heel goed heb weten te gedragen. Geen mensen met kerstmutsen geslagen, ook al had ik af+toe wel de neiging... Zenial |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |