|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus, om na vorig jaar de discussie over 'True-' of 'Niet True met een Kerstmuts' weer eens aan te zwengelen: Wie gaat er met een Kerstmuts? -Mörke -Witch + Yvonne(nonZM) Dit slaat nergens op. |
|
Hou je van kerst muts? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat zit iedereen hier te zeiken zeg, ik loop nu al zes dagen met een kerstmuts met knipperende lampjes op... |
|
quote: LoL men zusjes hebben er nou juist een gekregen en lopen er ook de heletijd mee rond Metal heerst |
|
quote: Zielepoot. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Het is anders wel lekker warm en heel veilig als je op de fiets zit... |
|
Hmmff... misschien als ik er toevallig een tegen kom voor onder de 1,13 euro.. |
|
Misschien dat Mörke stiekem een kerstmuts voor me koopt, maar verder kan je het echt vergeten met je muts . |
|
quote: ROFL!!! Dat zou echt fucking geweldig zijn hahahahah!!! |
|
Ik wil mijn ijspegel voorzien van een warme muts op X-mess |
|
Hehehe, een grap van meer dan een jaar oud . Er speelt geen kerstmutsband dit jaar he? (Arch Enemy of zo). |
|
quote: Een normale muts ook gecombineerd met licht op je fiets ook, je moet zelf weten wat je doet, maar ik vind het mega-blij als ik mensen met kerstmutsen zie lopen. We zitten verdomme (nog) niet in de verenigde staten van bewusteloosheid hier! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Als ik had gegaan had ik mijn feloranje Jagermeister muts op gedaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jullie herkennen me wel aan m'n kleding 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Een normale muts moet ik nog kopen, en het is inderdaad erg blij, maar wat is daar mis mee? |
|
quote: Nee man, normale mutsen zuigen, koop gewoon een paar flessen jagermeister, dan krijg je gratis een knaloranje muts met een heel grote pluizige bol aan het uiteinde. En een tijdlang dronkenschap, beter kan het niet toch?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Flessen bier en een muts heb ik allebij hard nodig, dus dat is best een goed idee! En ik lijk niet op een Amerikaan omdat de muts oranje is, dus zal Heiden minder irriteren mocht hij me ooit ergens zien lopen... alleen zijn de kleur en de pluizige bol misschien nog iets te blij. |
|
hmm...misschien koop ik er wel een misschien kan je op die witte rand erom heen leuke Blasefemistiesche teksten zetten? Maar wie wilt mij nou zien? dus eigenlijk geen reden om zo'n ding op te doen |
|
Ik zal kijken of ik een kerstmuts op kan snorren voor zondag... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ej dwaallicht, ga je nog groene koekjes bakken? Je moeder. |
|
quote: Jagermeister is alleen geen bier, maar de meest lekkere, en tevens alcoholhoudende (dat spreekt ook in het voordeel) hoestsiroop. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat wist ik eigenlijk ook wel... ik heb het nog nooit gehad. Is het lekker? Is het duur? |
|
quote: Het smaakt naar hoestsiroop maar dan met zo'n lekkere warme smaak achter in je keel, ik vind het persoonlijk erg lekker, en of het duur is weet ik niet, want ik plunder altijd de voorraad van mn pa. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
HEUY!!!! Is een heerlijk drankje voor ieder moment op de dag, met ontzettend veel kruiden erin, dus ook nog gezond!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |