|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heey shit zeg, INRI speelt? Dan moet ik wel komen kijken. |
|
quote: |
|
Ach, jullie zijn headliner, neem ik aan. Kan ze lekker vroeg naar huis. Oud Vuil. |
|
quote: NICE! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Misschien kom ik in Apeldoorn of Wehl wel even langs, tegen die tijd even kijken |
|
Spelen jullie nu alweer op de Olde Beth Metalparty??? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
WOW!!! |
|
quote: Jups en wederom als headliner. |
|
quote: Netjes. Wat hebben we tot nu toe: God Dethroned Dead Head Monolith Misschien reis ik wel naar Wehl af, heb daar toch nog contacten in de buurt om te blijven pitten. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Kun jij ook het 3e en 4e forum vinden waar ik een soort gelijk bericht heb gepost Oh en voor degene die naar Zwolle willen komen, maar geen slaapplaats hebben kan ik er eventueel 2 tot 3 aanbieden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-12-2004 19:39] |
|
en waar haal jij dat vandaan dat god dethroned komt?? |
|
Daar is mij ook niets van bekend. Zaalleegspeler? Ik vind dat je nogal een grote mond hebt voor iemand die in Hatred speelt King V... Alweer druk bezig met de 4e demo? |
|
quote: Moet ik de ladder komen brengen of klim je zelf al van die kast af? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wij hebben ook nog wel een slaapbank in de aanbieding! Maar dan moet je wel helemaal naar Holtenbroek... see you at occultfest! |
|
quote: Hee, zin om van te voren langs te komen bij mij thuis? Soort van kleine pre party met wat mensen. |
|
quote: Lijkt ons een strak plan, stuur tegen die tijd maar je adres en zet het bier dan maar koud. Een avondje metal in Hedon is altijd goed, zeker met INRI!!! see you at occultfest! |
|
quote: Hehe great!! Ik stuur tegen die tijd nog wat mensen een uitnodiging en inderdaad met INRI is het altijd feest! |
|
quote: Wordt Hedon (denk ik). Komt er nog wat speciaals bij het optreden of is het gewoon rammen?? Mooi INRI erbij, ben wel benieuwd na de nieuwe nummers en dan live en ook van TMDC natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 31-12-2004 0:26] |
|
TMDC zal voor dexe avond haar Derde Rijk show uit de kast trekken. |
|
Hitler Jugend parade? Touché, pussycat! |
|
quote:' ???? Mooi???!!! We zullen zien. |
|
Nou Dekker, ze lopen alweer helemaal warm voor jou persoonlijkheid. Tis maar goed dat je ook de bouw hebt voor zo'n grote ego. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Waarom genialiteit verwarren met een groot ego? Bovendien ben ik slechts de boodschapper. TMDC bestaat uit 5 man. |
|
Daar ga ik maar even aanwezig zijn bij Hedon |
|
quote: Nazi! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |