|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Krijg toch haar op je ballen, aarsmaad. |
|
Godver, jeuk aan mijn aars ineens. |
|
rien poortvliet is dood, al een tijdje.. nou en? Suck my piss |
|
hou junior is die legion of zaadan eigenlijk? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Volgens mij moet hij zijn eerste erectie nog krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fout! De lineup is al een tijdje bekend. Hij is alleen nog niet bekendgemaakt, we moeten nog wat details regelen... |
|
quote: Slechte vocalist?????? Duidelijk weer iemand die er geen kijk op heeft... |
|
Rotterdam Deathfest is dit jaar op 14 mei. Ben erg benieuwd welke bands komen. Weet iemand al meer hierover? |
|
quote: grafdelver of iemand anders die er mee te maken heeft zal het vast wel komen posten als ze het bekend willen maken |
|
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat die aankondiging spoedig zal volgen. |
|
hij staat alvast genoteerd! carcasstrid |
|
|
|
Is het ook het first and exclusive only dutch european exclusive only death fest toevallig? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: nee de tweede "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Maar toch wel exclusive only dutch mag ik hopen? Anders kom ik niet hoor Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Enige die ik daarvan ken is gorgasm en visceral bleeding. Zal toch is kijken of ik kan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zal dr wel zijn.. Alleen jammer dat t week na Fuck the commerce is.. dan is t geld namelijk ver op.. |
|
en wat is nou de bedoeling van die pre-party? denken ze dat iedereen zomaar daar kan blijven slapen of 2x op en neer gaat? |
|
De meeste namen zeggen me niet echt veel. Maargoed, ben er denk toch wel bij. |
|
Van de Baroeg-site: Vr 13 Mei Severe Torture (NL brute death) Beheaded (MAL brute death) Inveracity (GR brute death) Mass Murder (NL brute death) Entree 7,50 euro. Zaal open 20.00 uur. Za 14 Mei Gorgasm (US brute death) Vomit Remnants (J brute death) Visceral Bleeding (S brute death) Corpus Mortale (DK brute death) Wormed (E brute death) Godless Truth (CZ brute death) Putrefied (NL brute death) Defeated Sanity (D brute death) Entree 15 euro. Zaal open 16.00 uur! Voorverkoopadressen Rotterdam Deathfest nog niet bekend maar volgen snel... Je kan (binnenkort) ook een passe partout voor beide dagen bestellen a 20 euro. www.neurotic-records.com www.extrememm.nl |
|
Damn dat zijn me een paar brute bands; Severe Torture, Visceral Bleeding, Vomit Remnants, Beheaded Erm dat word alleen wel een hotel regelen ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 16-02-2005 19:34] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Putrefied , schitterende band,lawaai,vertier & bier. |
|
Putrefied heerscht idd de korsten van de kont af .. mogen wel eens met een nieuw album komen by the way ... |
|
Hehehehe ik ga mij ook hierbij voegen: P U T R E F I E D ! ! ! ! |
|
quote: Godver, dan moet het inderdaad wel heerschen. Ik krijg die korsten er zelfs met een krabber er niet meer af [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-02-2005 13:23] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |