|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet te zuinig inderdaad. |
|
Amen mijn broeder |
|
nah het is niet zo'n toffe line up als de eerste death fest maar toch niks te doen, en zuipen is altijd goed dus ook ik zal er wel weer zijn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Okay, ik ben het gezeur nu zat en ga eens even fijn HAPPEN. De line up is dit jaar niet een beetje vetter dan vorig jaar, maar heel erg veel vetter. Jammer dat dat alleen in het buitenland begrepen lijkt te worden. Okay, ik leg het nog 1 keer uit. Vorig jaar hadden we 4 buitenlandse bands (UK, Zweden, Denemarken, Duitsland) en 4 Nederlandse bands staan. Dit jaar spelen er maar liefst 10 buitenlandse bands (USA (2x), Japan, Zweden, Denemarken, Griekenland, Duitsland (2x), Tsjechië), die we allemaal voor 1 show naar Nederland halen. Stuk voor stuk zijn dit moddervette bands die in de death metalunderground 'hot' zijn. Wat mij betreft blijven alle 'ontevreden' Nederlanders lekker thuis. Dan kunnen we tenminste een feestje gaan vieren met echte liefhebbers. Verder wil ik nog even een paar dingen toevoegen: - klagende mensen zouden zelf eens wat moeten organiseren. - hebben de klachten er niet vaak mee te maken dat mensen veel van de bands niet kennen en denken ze dan niet 'goh, dat zal wel slecht zijn, als ik het niet ken?'. Zo, dat is er weer even uit. Kom maar op met je commentaar. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 03-04-2005 9:30] |
|
Grafdelver, als je dit jaar 4 nl bands en 6 buitenlandse bands had neergezet, waren ze ook gaan zeiken, zo zit het NL publiek nu eenmaal in elkaar. Verder is er inderdaad de houding van "Ik ken het niet, dus het zal wel kut zijn". Niets van aantrekken, de zeikerds blijven maar lekker thuis, de rest gaat gewoon in de baroeg een mooi feestje houden! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Goeie instelling. En dat voor zo'n metalboer |
|
quote: ... kan niet anders zeggen... carcasstrid |
|
quote: ik ken wel al de bands hoor. en het wordt vast wel weer een gezellig zuipfeeestje. Fuck the world and fuck you |
|
... en dan zeg je nog dat het programma vorig jaar beter was? Rare smaak heb jij hoor |
|
datwordt wel vaker gezegd. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Helemaal mee eens, ik heb m'n kaart al! Voor mij wordt het in ieder geval 2 brute en zeker 2 unieke dagen van het jaar, aangezien er geen enkel festival in nederland is dat zulke degelijke bands als deze aanbied naar mijn bescheiden mening!! Bovendien vind ik het een plus dat ik niet alle bands van die dag ken, zo ontdek je nog es wat nieuws!! No mercy bv. programmeert bijna elk jaar dezelfde bands zowat! [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 13-04-2005 19:37] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: Amen. |
|
Moet mijn combi kaartje nog steeds aanschaffen. Ben lui....Zijn d'r nog veel kaarten beschikbaar heer Grafdelver ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-04-2005 21:52] Fuck the world and fuck you |
|
Zaterdag zullen Ruud ('neurotic') en ik aanwezig zijn bij Morbid Angel in Effenaar. We nemen RDF kaarten mee voor de liefhebbers. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 15-04-2005 10:44] |
|
quote: Amen mijn broeder. Ik heb mijn kaarten al vanaf dag 1 besteld, dit wordt topweekend. Ben jij trouwens Leon? |
|
oja ik zat verkeerd: We are very sorry to inform you that Suffocation cancelled their Rotterdam Deathfest appearance on very short notice. Their booking agent Baz Barret of Blah Blah Blah Tours agreed on a show fee with us back in February, together with us taking care of internal transport, catering and hotel costs, which were terms we happily accepted. After a while we didn't get our contracts, which we were promised to have in numerous times, we kept asking for them and always got reassuring replies. We had no reason to doubt his intentions judging all his former e-mails, phone and MSN conversations. dusch... |
|
quote: Dussss, hoe meer buitenlandse bands hoe beter de line-up? Nederlandse bands zijn gewoon te duur. Daarom staan er meer buitenlandse bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: KUUUUUUUUUUUUUUUUUUT What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Godverdomme! |
|
godverdetyfusdegodversegrafkankerteringhoerenzooi!!!! carcasstrid |
|
Ah, mooi! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
das wel kut, voe maar gauw een andere brute band aan de lineup, deeds of flesh ofzo edit: zie al dat aborted is toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 26-04-2005 12:59] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! En eigenlijk zie ik die nog liever dan Suffocation!!! carcasstrid |
|
afgelopen jaar idd al een paar keer gezien, aborted niet, dus dat komt misschien wel goed uit OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |