|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Putrefied heb ik ook es gezien, dat was idd ok, maar die baroeg is veel te ver weg man!!!!! |
|
Tss, dan is Rockhard. |
|
quote: www.stayokey.com Bed & Breakfest, niet ver van Baroeg af, ongeveer 20 Euro per nacht. |
|
quote: Thanks man There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Tickets inmiddels verkrijgbaar op www.neurotic-records.com/deathfest/ Te koop via Paypal, Bank Transfer en Well Hidden cash. Dagkaarten of Combikaart. Hoplakee. |
|
Goed, we hebben inmiddels ook SUFFOCATION maar aan de line-up toegevoegd van de 14e, zij zullen als headliner fungeren nog boven GORGASM. Dus, kaarten kopen! |
|
OP ZEKER ERBIJ NU!!!!! carcasstrid |
|
Suffuckation alweer? Niets anders dan lof voor deze gasten (SUFFO HEERST!) maar wordt Suffo zo niet de nieuwe Marduk-attractie voor de komende jaren? |
|
Vomit Remnants Geniale jappen, van de partij dus! Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Suffocation!!! Beter! |
|
quote: Ik kon het niet beter zeggen. |
|
quote: als ik zelf nie hoef te spelen, dan ben ik erbij ook!!!! Suffocation heerst!!! |
|
quote:Zal ik nu rijden? |
|
quote: lol!!! |
|
quote: *Zorgt snel voor een optreden 14 mei* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hahahaha ps, ik kan me idd wel iets herinneren op die datum........... check je boekie eens ff!! |
|
quote: Ik ga die kalender deze week online donderen, kun je het voortaan zelf checken What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: je bent geweldig!!!! |
|
quote: Dat weet ik What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
wanneer is die site nou eens af??? |
|
Voor de kaartjeskopers onder ons: zowel Ruud (Neurotic) als ik zullen dit weekend wat kaartjes bij ons hebben. Locaties: - Vrijdag: Inquisition in Arnhem (Goudvishal) - Zaterdag: Inquisition in Rotterdam (Baroeg) - Zondag: Horna in Arnhem (Goudvishal) Verder zullen ze vanaf dit weekend ook bij Baroeg verkrijgbaar zijn, en natuurlijk nog op www.neurotic-records.com/deathfest Er zijn combikaarten voor beide dagen en kaarten voor 13 Mei en 14 Mei apart. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 17-03-2005 15:22] |
|
ok.. van het weekend dus ff langs Baroeg rijden.. mooi! carcasstrid |
|
waar is beheaded gebleven? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |