|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
jammer joh, gelukkig spelen ze wel op FTC...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
en op Wacken!! carcasstrid |
|
helemaal vergeten YEAH!!! 2 keer suffocatie in den vleze You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Klompie, ga je mee de 14de? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: laat mijn geheugen me in de steek of..... waar heen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Gorgasm (US brute death) Vomit Remnants (J brute death) Visceral Bleeding (S brute death) Corpus Mortale (DK brute death) Wormed (E brute death) Godless Truth (CZ brute death) Putrefied (NL brute death) Defeated Sanity (D brute death) Entree 15 euro. Zaal open 16.00 uur! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: dacht dat dat de 13e was. ga dan naar carnal leftovers in groningen-simplon. heb daarna geen geld meer over FTC moet ook nog You can either agree with me, or be wrong. |
|
We balen er zelf gigantisch van dat de boeker van Suffocation ons in de zeik lijkt te hebben genomen. We zijn zelfs nog naar het dubbele van de afgesproken prijs gegaan om Suffocation te kunnen behouden. Dan hebben we het niet over een paar honderd euro meer dus. Dit zou de oplossing bieden, aangezien geld het enige probleem zou zijn. Echter toen we daar dan weer aan voldeden kregen we weer legio andere kutsmoezen. Helaas dus geen Suffocation, maar wel Aborted. We zijn in ieder geval blij dat Aborted snel bereid was om een show te doen als co-headliner. Zij hebben net hun nieuwe album uit en hebben ook al een tijdje niet meer in Nederland gespeeld. |
|
quote: Aborted is leuk maarre okee, geen Suffocation.. blij van. Ik kon uiteindelijk toch niet hehe, mis ik ook niks. |
|
ik had Suffocation graag willen zien, maar ik moet zelf spelen op de 14e!!! |
|
quote: Ja ik ook, maar die spelen dus niet meer. |
|
Aborted is wel oke, maar had veel liever Suffocation willen zien. |
|
Ok dan, Dan een gezellig avondje in Gorinchem!! Location: de Haarhorst Date: May 14 2005 Time: 8:30 PM Suspects: X-Tinxion + Mose Lee + Eminence Damage: ??? Euro |
|
Putrefied brute death metal ??? Die band is net zo bruut als Michael Jackson.Had dan een echt harde band genomen als Inhume, Hatred,of Cliteater.Putrefied bruut. Dar zakt nou me onderbroek vanaf. ( en nee, dat was niet grappig bedoeld. ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik vind het ook kut jullie in de zeik zijn genomen, ik had wel liever Vomit Remanants als een na laatste zien spelen, maar deson danks krijgen we een gratis drankje als troost. We moeten wel het verdriet wegdrinken uiteraard. |
|
quote: Vind ze wel een tikkie bruter als Michael Jackson (hoewel hij ook superbruut is natuurlijk ). Ik vind ze bruter als die andere bands die jij opnoemde, ook al blijft het een kwestie van smaak! Verder blijft het feit dat je relaxter kan headbangen op de muziek van putrefied vanwege die lekkere groove OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Hatred bruter dan Putrefied Overigens vergelijk je nu 4 behoorlijk verschillende deathrelated bands met elkaar ... |
|
Opzich zijn Inhume en Cliteater dan ook grindcore bands. Dat is nou net niet onze insteek. |
|
quote: Tja natuurlijk is dat kut, wat nog kutter is dat je het steeds vaker hoort dit soort dingen. Vage types die bookers. Voor mij iig geen reden om niet te gaan, vandaag de kaartjes besteld en betaald dus dat zal wel goedkomen |
|
Dan zullen ze deze week nog wel bij je in de bus vallen schat ik zo.. |
|
Ik snap alleen niet waarom Putrefied nou voor de zoveelste keer weer moet optreden in de Baroeg. Het lijkt de Baroeg huis band wel tegenwoordig.Spelen ze soms voor niks ?? Ik had liever een ander goed nederlands bandje gezien ja. En ik vind Hatred idd goed ja.Goeie podium presentatie ook.Beter dan Putrefied in ieder geval, ze brengen alles met een stuk meer enthousiasme.Maar goed, het zal allemaal wel. Gaan jullie maar lekker allemaal naar Putrefied kijken, dan bezoek ik de snackbar wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja, dus ?? De bands die ik opnoemde rossen Putrefied eruit. Ga maar eens materiaal van die bands luisteren. Als je dat gedaan hebt kom je maar terug om me gelijk te geven. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Helaas niet nee. Anders had je een echt bruut festivalletje gehad... Maar goed, voor dat Grafdelver weer gaat happen... Fuck the world and fuck you |
|
quote: wat ik er idd mee bedoel te zeggen, bruutheid is in de ogen van de aanschouwer btw: ben het er idd wel mee eens dat grindcore fans hier niet aan hun trekken komen, maar t is ook een deathfest zoals ruud al zei. [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 27-04-2005 11:18] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |