|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Die hebben afgezegd, daarom hebben we Despondency uit Duitsland terug gevraagd. Zelfde categorie en een erg toffe band. |
|
Uiteraarsch ben ik er Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
hmm Gorgasm en Suffocation, dat lijkt me reden genoeg om af te reizen naar R'dam "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zo goed als zeker ben ik hierbij. |
|
Ik ben er wel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Me2, Ruttie broekie |
|
Bestelde kaartje is binnen |
|
Bruut, ben d'r! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Kan iemand de topictitel even veranderen in: 'Rotterdam Deathfest 2005, 13 + 14 mei @ Baroeg'? Dank u. |
|
VOMIT REMNANTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GORGASM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik ben van de partij! |
|
quote: Geen bier voor mij die dag What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
poeh poeh, weer eens death in de baroeg... zoals elke 2 weken lijkt het wel. And my marlboro light |
|
quote: Nou en SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
beetje diversiteit qua (metal)progammering zou niet misstaan. kan me nog herinneren dat het heel anders was. And my marlboro light |
|
quote: |
|
corpus mortale pas videoclip van gezien, die gsaten spelen best erg lekker potje DM maar ik ben er niet bij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja, toen kwamen er alleen maar Blekkie bands. Dat was zeg maar 5 jaar (en meer) geleden. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-03-2005 11:36] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Zo, ook dit weekend zijn kaarten dus weer van zowel mij als Leon te koop. Ze zijn in ieder geval hier te krijgen: - Vrijdag 25 Maart: Little Devil Tilburg (Ruud) - Vrijdag 25 Maart: Baroeg, R'dam (Leon) - Maandag 28 Maart: No Mercy, Tilburg (Ruud/Leon) Combi: 20 Euro 14 Mei: 17.5 Euro 13 Mei: 7.5 Euro |
|
quote: Zou je wellicht een foto kunnen plaatsen van jullie beiden, want anders weet ik nog niet bij wie ik moet zijn. 800 man aflopen met de vraag "Ben jij Ruud/Leon?" gaat denk ik niet werken What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Opzich, de mensen die RDF flyers aan het verspreiden zijn en posters op aan het hangen zijn wil wel werken joh ;-) ... Verder aan een paar man vragen en je hebt me gevonden. |
|
quote: Ruud is herkenbaar!!! Hahaha! |
|
Kaartje net gelapt! |
|
quote: wel een combi toch? carcasstrid |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |