![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Die hebben afgezegd, daarom hebben we Despondency uit Duitsland terug gevraagd. Zelfde categorie en een erg toffe band. ![]() |
|
Uiteraarsch ben ik er ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
hmm Gorgasm en Suffocation, dat lijkt me reden genoeg om af te reizen naar R'dam ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Zo goed als zeker ben ik hierbij. ![]() |
|
Ik ben er wel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Me2, Ruttie broekie ![]() ![]() ![]() |
|
Bestelde kaartje is binnen ![]() ![]() |
|
Bruut, ben d'r! ![]() OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! ![]() |
|
Kan iemand de topictitel even veranderen in: 'Rotterdam Deathfest 2005, 13 + 14 mei @ Baroeg'? Dank u. ![]() |
|
VOMIT REMNANTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GORGASM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Ik ben van de partij! ![]() ![]() |
|
quote: Geen bier voor mij die dag ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
poeh poeh, weer eens death in de baroeg... zoals elke 2 weken lijkt het wel. And my marlboro light ![]() |
|
quote: Nou en ![]() ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
beetje diversiteit qua (metal)progammering zou niet misstaan. kan me nog herinneren dat het heel anders was. And my marlboro light ![]() |
|
quote: ![]() |
|
corpus mortale pas videoclip van gezien, die gsaten spelen best erg lekker potje DM ![]() maar ik ben er niet bij ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ja, toen kwamen er alleen maar Blekkie bands. Dat was zeg maar 5 jaar (en meer) geleden. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-03-2005 11:36] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Zo, ook dit weekend zijn kaarten dus weer van zowel mij als Leon te koop. Ze zijn in ieder geval hier te krijgen: - Vrijdag 25 Maart: Little Devil Tilburg (Ruud) - Vrijdag 25 Maart: Baroeg, R'dam (Leon) - Maandag 28 Maart: No Mercy, Tilburg (Ruud/Leon) Combi: 20 Euro 14 Mei: 17.5 Euro 13 Mei: 7.5 Euro ![]() |
|
quote: Zou je wellicht een foto kunnen plaatsen van jullie beiden, want anders weet ik nog niet bij wie ik moet zijn. 800 man aflopen met de vraag "Ben jij Ruud/Leon?" gaat denk ik niet werken ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Opzich, de mensen die RDF flyers aan het verspreiden zijn en posters op aan het hangen zijn wil wel werken joh ;-) ... Verder aan een paar man vragen en je hebt me gevonden. ![]() |
|
quote: Ruud is herkenbaar!!! Hahaha! ![]() |
|
Kaartje net gelapt! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wel een combi toch? ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |