IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Death fest Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-05-2005 14:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ah, Een Metal market ??? Mooi, dan kan ik tussen de cd's gaan zoeken als putrefied speelt ! Shit Grafdelver, hadden jullie GOREFEST niet kunnen laten spelen op het Deathfest ?? Heb ze gisteren in Waregem gezien, en ze rosten verdomme de pannen van het dak !!! Niets dan lof voor deze band ! Misschien een leuk idee voor in de Baroeg : Gorefest, Thanatos en Sinister ???Dat zou helemaal een te gek avondje worden !

Fuck the world and fuck you

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 06-05-2005 11:32 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

aarghgh suffocation is gecancelled

jammer

[Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 06-05-2005 11:33]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-05-2005 14:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

JOH!

Jeuj volgende week alweer!

Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 06-05-2005 14:14 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Dat wordt pitten bij Vomit Remnants en Gorgasm, bij Wormed is ook tof.

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 06-05-2005 15:44 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2005 20:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2005 12:32 schreef robbemans het volgende:
oh wie heb je nu weer te grazen genomen

whaha geen nieuwen hoor. Althans niet via het net.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2005 21:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

even maar schoppen omdat het volgende week alweer zover is. Zijn er nog eventuele wijzigingen in het programma ??

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-05-2005 22:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Van de R'dam deathfest-site:

PRE SALES HAVE GONE WELL, HOWEVER THERE WILL STILL BE TICKETS AVAILABLE AT THE DOOR ON BOTH DAYS (DAY TICKETS AND COMBI TICKETS). IF YOU HAVEN'T PURCHASED YOUR TICKET YET AND STILL WANT TO COME, THEN YOU SHOULD HAVE NO PROBLEM IN GETTING IN, AS LONG AS YOU COME EARLY ENOUGH IN THE DAY.

Het speelschema:

MAY 13TH: RDF 2005 PRE PARTY
23:00 - 23:45 Severe Torture
22:30 - 23:00 Inveracity
21:45 - 22:15 Despondency
21:00 - 21:30 Massmurder

MAY 14TH: RDF 2005 MAIN FEST
23.00 - 24.00 Gorgasm
21:50 - 22:35 Aborted
21:00 - 21:30 Vomit Remnants
20:10 - 20:40 Visceral Bleeding
19:20 - 19:50 Corpus Mortale
18:30 - 19:00 Wormed
17:40 - 18:10 Godless Truth
16:50 - 17:20 Putrefied
16:00 - 16:30 Defeated Sanity

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-05-2005 22:50]

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 10-05-2005 17:48 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Er zat een grove fout in dat speelschema. Hier de goede:

MAY 13TH: RDF 2005 PRE PARTY
23.00-23.45 Severe Torture
22.10-22.40 Inveracity
21.20-21.50 Despondency
20:30-21.00 Massmurder

20:00 Zaal open

MAY 14TH: RDF 2005 MAIN FEST
23.00 - 24.00 Gorgasm
21:50 - 22:35 Aborted
21:00 - 21:30 Vomit Remnants
20:10 - 20:40 Visceral Bleeding
19:20 - 19:50 Corpus Mortale
18:30 - 19:00 Wormed
17:40 - 18:10 Godless Truth
16:50 - 17:20 Putrefied
16:00 - 16:30 Defeated Sanity

15:30 Zaal open

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-05-2005 18:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Thanks!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-05-2005 1:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Argh...de fucking pre party was vet !!! Brute bands !!! DESPONDENCY was voor mijzelf de band van de avond, Massmurder was kut maar die hadden dan ook een kloten geluid, zou ik graag nog in betere omstandigheden willen terug zien, d'r was nog een band die ik nicht gezien heb vanwege het alcohol tekort wat was ontstaan en severe torture was BRUUUUUUT !!!! godverdomme, die band is zo fucking STRAK, niet normaal meer man...Met afstand DE beste fucking Death Mental band van Nederland dus...na de ouwe Sinister natuurlijk oh ja, en de groeten aan Kutgrunt en Oscura naturlich

oscura
Usericon van oscura
Posted 14-05-2005 11:43 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

De Pre Party was errug gezellie met goede bands!!!! Nu op voor het mainfest!!

carcasstrid

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-05-2005 12:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2005 11:43 schreef oscura het volgende:
De Pre Party was errug gezellie met goede bands!!!! Nu op voor het mainfest!!

Volledig mee eens!

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 14-05-2005 12:09 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

was gewoon heersch

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 14-05-2005 12:42 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

was supervet, vond zelf severe torture en mass murder geweldig. bonus was ook de suffocation cover van despondancy!! (superattent van ze )

OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!

Legion of Satan
Posted 14-05-2005 12:57 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Ik vond het een geweldige avond, vandaag gaan we pitten jongens>Wormed, Vomit Remnants, Gorgasm

Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 15-05-2005 3:07 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

Ga je slapen? ik nu wel in ieder geval!

[Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 15-05-2005 3:07]

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-05-2005 12:35 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ok aangezien ik niet de tijd had om naar het hele feest te gaan. Ben ik heel dom met m'n fietsje langsgekomen en in de kraampjes wezen rondkijken.

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 15-05-2005 13:15 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Ik vond Vomit Remnants veruit de gaafste band! Wormed, Gorgasm, Aborted vond ik ook erg goed.

Legion of Satan
Posted 15-05-2005 14:07 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Vomit Remnants was zeker ziek, een grote pit, stagediven, zelfs de grunter werd gedragen door het publiek. Er waren veel mensen gevallen, dat was een zware pit zeg, maar oh zo gaaf
Vomit Remnants heerst

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-05-2005 19:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nog een verslagje van beide dagen:

Vr 13 mei (Pre-Party):

Van Massmurder heb ik alleen de laatste 10 minuten gezien. Wat ik zag was zeker niet verkeerd. Men speelde erg bruut en snel, net zoiets als Brutus vond ik. Er kwam ook nog een nummertje van Dying Fetus voorbij. Aardig optreden.
Bij het Duitse Despondency stond het meeste volk, veelal Duitse meegereisde fans geloof ik. De muziek (combi van grind en death) was voor velen aanleiding om een fikse pit te beginnen. De zanger bracht een lekkere putgrunt voort. Ik vond over het algemeen de nr's iets te lang duren, maar zaten wel weer goed in mekaar.
Daarna was het tijd voor Inveracity. Van deze Griekse band had ik nog nooit gehoord, maar maakten wel een goeie indruk op me. Lekkere snelle death dus. Ze hadden een goed geluid, wat heel de avond eigenlijk uitstekend was.
En dan was het alweer tijd voor de laatste band van de avond: Severe Torture. Zeker niet de minste dus. Men speelde weer erg strak, alleen in het begin was de respons van het publiek wat matig. Helaas heb ik het optreden niet helemaal afgezien, aangezien mn laatste bus al om 23.50 uur ging. Al met al een heerlijke Pre-Party gehad!

Za 14 mei (Mainfest):

Het begin van Defeated Sanity heb ik gemist. Men speelde erg snel, alleen ze hadden een wat minder geluid. Het navolgende Putrefied klonk heel wat beter, naar mijn mening. Ze hadden er dan ook veel zin in. Helaas hadden ze halverwege het optreden wat problemen met het drumstel wat de gang uit de set haalde. Doch een prima optreden. Godless Truth kon me niet echt boeien en na een kwartiertje heb ik het ook voor gezien gehouden en een patatje gekocht. Het Spaanse (ze komen ook overal vandaan he?) Wormed speelde erg strak en bruut. Daarbij kwam ook nog eens de zanger die meer klonk als een kikker met keelpijn. Lekker bruut! Het navolgende Corpus Mortale nam wat gas terug wat ook wel een verademing was. Lekker headbang stukken, wat mij een beetje aan SFU deed denken. Ook zaten er wat snellere stukken in hun set. Goed voor de afwisseling dus. Het Zweede Visceral Bleeding speelde daarna erg bruut. Ik had het na een kwartiertje wel weer gezien. Lijkt wel of er in elk nummer 300 breaks inzitten, dat is iets teveel van het goede. Vomit Remnants uit Japan is voor velen dé verrasing van de dag. Deze band speelde erg strak en had er veel zin in. De nummers zaten goed in elkaar, soms heel snel dan weer mid-tempo. Het klonk allemaal erg lekker. Het publiek droeg de band op handen. Zowel figuurlijk als letterlijk(daar kan de zanger over meepraten!). Aborted speelde daarna zonder 2e gitarist, want die was enkele dagen daarvoor opgestapt. Maar ook zonder 2e gistarist klonk het allemaal vrij goed. Ik kan alleen niet zoveel met de grunt van Sven die wat schreeuwerig overkomt. Toch zet het viertal een prima optreden neer. Ik had net zo goed al weg kunnen gaan, want het afsluitende Gorgasm stelt in mijn ogen wat teleur. Door al veel te laat met de set te beginnen (men doet wel erg lang over het opbouwen) kan ik daardoor nog maar een paar nummers meepakken. Men is daarbij ook niet al te enthousiast bezig. Jammer, het Japanse Vomit Remnants had een betere afsluiter geweest.

Al met al heb ik dus toch wel genoten van dit festival. Alles was goed geregeld, zowel buiten (eettent en metal market) als binnen (geluid en organisatie). Voor de volgende editie wil ik alleen meer afwisseling tussen de bands.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2005 23:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De Vrijdag heb ik helaas gemist. Vomit Remnants vond ik de gaafste band die ik gezien heb(gaaf intro ook!).
De friettent buiten was ook super

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 15-05-2005 23:21 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Shit... Defeated Sanity...had ik graag willen zien "kggg"

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2005 23:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze speelden schijnbaar heel snel... zou je niet verwachten van een metalband

Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 15-05-2005 23:30 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

Vomit Remnants heerste de tent uit!! gelijk de merchandise geplundert daaro
Volgens mij ging iedereen bier hallen bij aborted, stelde ook niet zoveel voor zonder 2e gitarist. Gorgasm was wel gaaf, alleen zaten ze te veel te kutten met het geluid.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com