|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik mis de omschrijving van Tearful Tearful Dawn - Gruuunnse Gayish metal played by elves |
|
Bullshit rensyk, Grimbert is een trol! boeit ook niet! we gaan gewoon flink beuken!! Bruce Banner |
|
|
|
Maar wel gaaf dat jullie spelen! Succes! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
joa! een heel half uur nog wel Het schiet iig al flink op met onze nieuwe zangeres! dat gaat helemaal goed komen Bruce Banner |
|
Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
Ik ben benieuwd naar de bierzuipwedstrijd Bruce Banner |
|
omdat die hier nog niet gepost was |
|
Dank, Hades. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Hele gave poster mannen! t Wordt zeker een heerschende avond 11 maart!!! |
|
Kijk, dat is dan weer geen gaye flyer. |
|
quote:Doe dat biertje maar tijdens/na het optreden Ik heb intussen al van 2 mensen de vraag gekregen of ik voor hun de straalschijf nog mee kon nemen |
|
quote: Grimbert? Haha, heersch :D Maar goed, klinkt leuk allemaal, maar waarschijnlijk zit ik dan in Vera bij Marduk. Gelukkig komt Tearful Dawn een dagje later in Winsum spelen Poster (en CD cover) zien er gaaf uit trouwens For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
*schop* Aangezien ik waarschijnlijk toch wel ga komen, is er enig idee hoe laat de bands beginnen met spelen (zaal open om 19:30 is vrij vroeg ), en wat gaat den straalschijf kosten bij het optreden? For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
gaaf! Ben aanwezig Signature |
|
quote: Bij de vissenkom is het vrij gebruikelijk dat volgens planning een half uur na opening de eerste band speelt. Tel daar nog een half uur vertraging bij op en je zit zo rond 20:00 - 20:30. En zo laat is dat helemaal niet, want er moeten totaal 3 bands spelen en ik moet mijn laatste trein (van 23:41) ook nog halen). Kosten van de schijf is 12 euri, zoals al in het topic is vermeld, luiwammes |
|
quote: Over het hoofd gezien, bedankt voor de info, hier (Groningen) beginnen dit soort dingen vaak een uurtje later, en aangezien ik dus nog een tijdje moet reizen voor ik er ben en het me leuk leek om Tearful Dawn nog te zien spelen had ik natuurlijk liever gehad dat het wat later begon, maar toegegeven, da's puur eigenbelang For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Oh ja...kaartjes reserveren...bijna vergeten. Wat??? Mag ik niet op de gastenlijst???? |
|
Tja, 20.00 uur is idd vroeg.....Maargoed, hoe vroeg we ook moeten spelen, ik heb er iig zin in!! |
|
Heeft er iemand een adres voor mij hieroo waar ik de cd heen kan sturen voor een recentie op zware metalen? Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
En uiteraard ook van de partij Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote:--> Frontpage onderaan. Het adres van Paul. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Postadres: ZwareMetalen.com t.a.v. Paul Hildebrand Hoefblad 33 3931 WJ Woudenberg The Netherlands Bron: Frontpage -> Contact I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |