![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben d'r bij. ![]() ![]() |
|
Dank u voor het adres! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bloeddorst op 26-02-2005 20:14] Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien ![]() |
|
![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ha! Ik ook ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dan neem ik Aphrodite, Blastmaster, FlipDeluXe, Nightnurse, en Katablaster mee. Deal? Kathy komt met de trein (typisch Duits he ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Bij mij in de auto? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:nee. Bruce Banner ![]() |
|
quote: De prijs is per persoon neem ik aan. Wat voor cd's vind je interessant? ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb een lijst in WP.... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Mooi brekk'n gheghe ![]() ![]() |
|
Hoe lang is lopen vanaf het station naar de Goudvishal? Wanneer is het ongeveer afgelopen? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-02-2005 19:36] ![]() |
|
quote:Waarom wil je dat weten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zie msn. ![]() ![]() |
|
quote:Tsjek, zit "24" te kijken; nu net pauze. Neem ff anders ff een freebee joh, gewoon meerijden kreng. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dankjewel, als het niet gaat lukken hopen mijn schulden bij je zich op. ![]() De afgelopen 3 maanden ook minder geld en extra uitgaven gehad, dus binnenkort moet ik wel weer rijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Lopen is misschien een minuut of 5, het is echt behoorlijk dicht in de buurt ![]() |
|
quote: Dankjewel. ![]() Misschien voor de volgende keer. ![]() ![]() |
|
Hmmm, ik skip deze keer maar There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: Je weet niet wat je mist man! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Voor diegenen die met de trein vanuit het noorden willen komen: Deventer-Zutphen -------------------------------------------------------------------------------- Wanneer: vrijdag 11 maart vanaf 12.00 uur; zaterdag 12 en zondag 13 maart de hele dag Oorzaak: werkzaamheden aan een overweg Gevolgen: aangepaste dienstregeling: de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Deventer en Zutphen Dus: of dat stukje met de bus, of omrijden over Utrecht o.i.d. Bruce Banner ![]() |
|
Is dat even lullig! Maar ik heb die vrijdag gelukkig vrij gevraagt én gekregen dus ik heb alle tijd om nog het halve land af te reizen voor het feescht begint. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ehm.. vergeet niet dat je ook terug moet he ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nee heur, ik pit in Apeldoorn. Hey! Doe jij trouwens dan deze keer wél je feeschtsokken aan? Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |