|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben d'r bij. |
|
Dank u voor het adres! [Dit bericht is gewijzigd door Bloeddorst op 26-02-2005 20:14] Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ha! Ik ook Bruce Banner |
|
quote: Dan neem ik Aphrodite, Blastmaster, FlipDeluXe, Nightnurse, en Katablaster mee. Deal? Kathy komt met de trein (typisch Duits he ) richtung Arnheim. terugweg rijdt ze mee naar Groningenz0r! Bruce Banner |
|
Bij mij in de auto? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:nee. Bruce Banner |
|
quote: De prijs is per persoon neem ik aan. Wat voor cd's vind je interessant? |
|
quote:Ik heb een lijst in WP.... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote:Mooi brekk'n gheghe |
|
Hoe lang is lopen vanaf het station naar de Goudvishal? Wanneer is het ongeveer afgelopen? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-02-2005 19:36] |
|
quote:Waarom wil je dat weten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zie msn. |
|
quote:Tsjek, zit "24" te kijken; nu net pauze. Neem ff anders ff een freebee joh, gewoon meerijden kreng. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dankjewel, als het niet gaat lukken hopen mijn schulden bij je zich op. De afgelopen 3 maanden ook minder geld en extra uitgaven gehad, dus binnenkort moet ik wel weer rijk zijn. |
|
quote:Lopen is misschien een minuut of 5, het is echt behoorlijk dicht in de buurt |
|
quote: Dankjewel. Misschien voor de volgende keer. |
|
Hmmm, ik skip deze keer maar There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Je weet niet wat je mist man! Bruce Banner |
|
Voor diegenen die met de trein vanuit het noorden willen komen: Deventer-Zutphen -------------------------------------------------------------------------------- Wanneer: vrijdag 11 maart vanaf 12.00 uur; zaterdag 12 en zondag 13 maart de hele dag Oorzaak: werkzaamheden aan een overweg Gevolgen: aangepaste dienstregeling: de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Deventer en Zutphen Dus: of dat stukje met de bus, of omrijden over Utrecht o.i.d. Bruce Banner |
|
Is dat even lullig! Maar ik heb die vrijdag gelukkig vrij gevraagt én gekregen dus ik heb alle tijd om nog het halve land af te reizen voor het feescht begint. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: ehm.. vergeet niet dat je ook terug moet he Bruce Banner |
|
Nee heur, ik pit in Apeldoorn. Hey! Doe jij trouwens dan deze keer wél je feeschtsokken aan? Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |