|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een verdrietig Schaep? |
|
quote: Van Odal die meedoet. |
|
quote: ik dacht dat jij louis ook wel geil vond. zeker nu ie zachte gladde knijpwangetjes heeft "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ja, op de heenweg had je er weinig problemen mee, Bram! |
|
quote: *jaloers* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Al doende leert men. |
|
Echt wel |
|
quote:Doomy had haar meegesleept. Maarre, was het een gezellig gesprek aan de telefoon? Subtiel kamerolifantje |
|
Waar was Doomy dan? Ik heb die hele gozer niet gezien! en die meid, is dat Kerensa? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-03-2005 11:14] Bruce Banner |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
? |
|
quote: Was jij die gast die mee terug reed dan? In Apeldoorn eruit gekickt toen Doomy een beetje in de regen moest wachten tot jullie uitgelebberd waren? Was jij dah ja? |
|
quote: Doomy stond bij mij in de buurt (en bij Heleen ) |
|
quote: Nee, hehe. Maar ik had al zo'n vermoeden dat ze van plan was de halve goudvishal af te werken [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 23:48] |
|
quote: Ook niet. maargoed... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 23:50] |
|
quote: Hahahahahahaha Ow.. Eh sorry, geen idee wie je bent dan |
|
Die meid was idd hard op zoek naar een beurt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nou snap ik ook waarom ze niet zo happig was aan de telefoon. Ze was natuurlijk weer nuchter en dacht toen: "damn die gast had best wel een kankerkop" [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-03-2005 0:26] |
|
Of ze zat al vol:s Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ze gaat ook niet naar Inquisition |
|
quote:Kut. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik had een zwart / witte legerbroek aan. Waren er totaal maar twee of drie, dus je heb me waarschijnlijk wel gezien. |
|
quote: Ik was #2 Grimbert #3 Dus als het niet van de band was, moet jij het geweest zijn Bruce Banner |
|
quote: Hmmm, ik denk dat ik wel weet wie dat was.... Tenminste, dat kan bijna niemand anders geweest zijn... Ze is idd jong/vrijgezel en altijd op zoek, maar het is wel een aardige meid. (nee, ik was/ben niet ) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |