|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
tja heb dr best wel zin in |
|
quote:Nou zeg! De vorige keer heb ik t door de vingers gezien, maar je snapt natuurlijk dat ik het deze keer streng zal bestraffen he?! En bovendien, ik weet niet waar jij je sokken draagt, maar waar ik vandaan kom dragen we sokken in de schoenen waar vaak een broek overheen valt en dus je sokken niet opvallen. Maar misschien doen jullie het anders of heb je in Duitsland wat rare gewoontes overgenomen ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-03-2005 23:57] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik denk dat die sokken voor een overdosis zweet gaan zorgen, en aangezien mijn Duitse schoone nog mee naar huis gaat, is dat niet al te lekker... Bruce Banner |
|
Ohw, je feestsokken zijn niet zweetbestendig! Tsja, da's nou even naar. Nouja, dan niet joh! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik wil wel een nummer aan je opdragen hoor, als dat een goed alternatief is Bruce Banner |
|
pff dan moet je het opdragen aan het Uber heerschende North!!!! |
|
Een biertje voldoet ook wel hoor. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: komt goed. Laten we verder traagpraten in het lultopic Bruce Banner |
|
Wat nou met de auto? Ik slinger de bult af, en ik slinger nog harder de bult weer op.... En ik heb nog geen kaartje...maar dat gaat goedkomen... |
|
ik wil oohoooook..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Aarg, moet ik om 23:08 al weg om dankzij de ns de laatste trein te halen. |
|
quote: toch niet richting Zwolle of Roosendaal he? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-03-2005 23:07] Bruce Banner |
|
quote:Jawel, daarom moet ik zo vroeg |
|
Hierom: Deventer-Zutphen Wanneer: vrijdag 11 maart vanaf 12.00 uur; zaterdag 12 en zondag 13 maart de hele dag Oorzaak: werkzaamheden aan een overweg Gevolgen: aangepaste dienstregeling: de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Deventer en Zutphen de Intercity van Zutphen (vertrek op zondag om 7.32 uur) naar Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal rijdt niet tussen Zutphen en Deventer de Intercity van Zutphen (vertrek op zondag om 8.01 uur) naar Amsterdam Centraal/Schiphol rijdt niet tussen Zutphen en Deventer de stoptrein van Enschede (vertrek om 0.06 uur) naar Zutphen rijdt niet tussen Deventer en Zutphen er rijden extra treinen tussen Zutphen en Apeldoorn Alternatief: reis via een andere route en maak gebruik van de bussen: reis tussen Deventer en Zutphen tot 0.00 uur via Apeldoorn. Maak hierbij gebruik van de extra treinen tussen Zutphen en Apeldoorn maak tussen Deventer en Zutphen na 0.00 uur gebruik van bussen reis van Zwolle naar Arnhem en verder via Utrecht Centraal reis vanuit de richting 's-Hertogenbosch, Nijmegen, Arnhem naar Zwolle via Utrecht Centraal Extra reistijd: een half uur Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat willen wij ook wel, of niet soms? |
|
zeker! |
|
quote: Anders kom ik zaterdag gewoon -niet-. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm, zo te zien worden er geen extra bussen ingezet, damn, dan maar wat eerder weg. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Eindelijk kaartjes gereserveerd. En gelukkig hoef ik alleen maar van Zutphen naar Arnhem.. en anders pak ik de auto. |
|
quote: Precies! |
|
Zag ik nu een groepslid van Heidevolk in de Aktueel? |
|
quote: en teken je je eigen doodsvonnis. Gelynched worden door Odal, Schaep en Nameless Shadow kan ook lekker zijn. En ja, HV stond in de aktueel Bruce Banner |
|
quote: Nee joh, ik sta er wel achter. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |