|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: t was erg gaaf gister ja *denkt aan jongetje wat meedeed aan de bierzuipwedstrijd en vervolgens ging kotsen* [edit] ja niet op t podium he [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-03-2005 15:00] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Godverdomme heerschfeest gisteren!!! Bruce Banner |
|
Was gaaf ja. Ik ben nu behoorlijk brak. Moest net zowat kotsen in de bus Ehh die blonde dame die mijn tel. heeft gekregen, is dat een ZMster? |
|
Heeft iemand foto's gemaakt? Gaarne posten! Bruce Banner |
|
quote: Nee. |
|
Een zeer geslaagde avond wat mij betreft, en nu eens luisteren of de CD een beetje klinkt. |
|
die cd klinkt prima, een heerlijk open geluid, erg lekker! maar waar blijven de foto's???? |
|
quote: Hehe, jij kent haar dus? Ik heb haar trouwens al even gesproken, gisteren. |
|
quote: Hehe, het was meer een gokje. |
|
quote: dat was schaep "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hehe, maar je weet wel wie ik bedoel neem ik aan? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 1:14] |
|
quote: Wel een lekkere travo dan |
|
quote: echt wel. ik baalde er echt van dat Odal nou zo nodig naast me moest komen zitten op de terugweg. daar ging mn kans "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ssst. quote: Nee, ik was niet zo oplettend, zeg maar. quote: quote: Misschien de volgende keer. |
|
quote: oh had ik dat niet mogen zeggen? quote: daten? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Het had nog even geheim moeten blijven. Daten lijkt me een goed idee, natuurlijk wel je posts veranderen voor morgenochtend. |
|
quote: ja natuurlijk... t moet natuurlijk wel geheim blijven, anders is t niet meer spannend "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dat en een verdrietige Odal. |
|
quote: Lam? Maarja, het was best opvallend enzo [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 1:26] |
|
quote: Nou ja, een periode van de avond wel. Het was mij niet opgevallen, maar mij ontgaat wel meer. |
|
quote: Schaep was het toch gewoon? [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 14-03-2005 1:28] |
|
quote: Hehe. Een lam Schaep dan |
|
Hehe. |
|
quote: nee dat niet. maar ik denk dat ie dan mee wil doen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |