![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: t was erg gaaf gister ja ![]() *denkt aan jongetje wat meedeed aan de bierzuipwedstrijd en vervolgens ging kotsen* ![]() [edit] ja niet op t podium he ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-03-2005 15:00] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Godverdomme heerschfeest gisteren!!! ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Was gaaf ja. Ik ben nu behoorlijk brak. Moest net zowat kotsen in de bus ![]() Ehh die blonde dame die mijn tel. heeft gekregen, is dat een ZMster? ![]() ![]() |
|
Heeft iemand foto's gemaakt? Gaarne posten! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Nee. ![]() |
|
Een zeer geslaagde avond wat mij betreft, en nu eens luisteren of de CD een beetje klinkt. ![]() ![]() |
|
die cd klinkt prima, een heerlijk open geluid, erg lekker! ![]() maar waar blijven de foto's???? ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, jij kent haar dus? Ik heb haar trouwens al even gesproken, gisteren. ![]() |
|
quote: Hehe, het was meer een gokje. ![]() |
|
quote: dat was schaep ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Hehe, maar je weet wel wie ik bedoel neem ik aan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 1:14] ![]() |
|
quote: Wel een lekkere travo dan ![]() ![]() |
|
quote: echt wel. ik baalde er echt van dat Odal nou zo nodig naast me moest komen zitten op de terugweg. daar ging mn kans ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ssst. ![]() quote: Nee, ik was niet zo oplettend, zeg maar. ![]() quote: ![]() quote: Misschien de volgende keer. ![]() ![]() |
|
quote: oh had ik dat niet mogen zeggen? ![]() quote: daten? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Het had nog even geheim moeten blijven. ![]() Daten lijkt me een goed idee, natuurlijk wel je posts veranderen voor morgenochtend. ![]() ![]() |
|
quote: ja natuurlijk... t moet natuurlijk wel geheim blijven, anders is t niet meer spannend ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Dat en een verdrietige Odal. ![]() |
|
quote: Lam? ![]() Maarja, het was best opvallend enzo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2005 1:26] ![]() |
|
quote: Nou ja, een periode van de avond wel. ![]() Het was mij niet opgevallen, maar mij ontgaat wel meer. ![]() ![]() |
|
quote: Schaep was het toch gewoon? [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 14-03-2005 1:28] ![]() |
|
quote: Hehe. Een lam Schaep dan ![]() ![]() |
|
Hehe. ![]() ![]() |
|
quote: nee dat niet. maar ik denk dat ie dan mee wil doen ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |