|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had vrij gepakt van mijn middagdienst, dus in pricipe zou ik kunnen, maar mijn beurs heeft niet zo'n zin om te gaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben aanwezig |
|
quote:Merk je naar wat bier niks meer van |
|
wie o wie? -Lainedil -Aphrodite -Blastmaster -NightNurse -FlipDeluXe -Katablaster -Greycloak -Odal -Watery Black -Nameless Shadow -Schaep -BurZum -Moordlustige Hamster -Stigma -Hades -FRNK -Enlil -Meridian + 5 -Twamby ??? |
|
quote: |
|
Dat Heidevolk maar gauw weer eens Belgiƫ aandoet ...nu snel die schijf zien te bemachtigen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nu eerst wat eten en dan de fiets pakken (door de regen) richting de Goudvishal! [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 11-03-2005 18:23] |
|
quote: Ik trap mijn fiets ook maar 's aan Signature |
|
Zo was een leuk feestje dacht ik zo There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Tering druk hee, uitverkochte vissenkom al om kwart over 8. Heb me prima vermaakt, het bier was goed koud Aantal 'nieuwe' mensen leren kennen, leuk enzo. Jammer van dat geduw en getrek aan mensen, beetje vriendelijker ergens langs lopen mag ook wel. Pff, slapen! |
|
het was heel gaaf gisteren! bedankt aan iedereen die er was, ik vond het heel leuk om nog 2 nummertjes mee te spelen! |
|
Maar fuck, wat was het druk There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Het was inderdaad erg gaaf bij Heidevolk in de goudvishal.Ik heb het daar niet vaak zo druk meegemaakt, op zich vind een beetje een rustig concert wel leuker. Maar toch was het een vette avond en de twee andere bands waren ook goed.Heb nog schijfjes van Thrudvanger en Heidevolk gehaald... |
|
quote: Nou ik moet zeggen dat de meeste mensen ook niet echt voor je aan de kant gingen. Dan loop je daar drie keer heen en weer met al je drumspul en niemand gaat aan de kant. Dan duw ik wel door. |
|
Leuk feestje 3 goede bands Signature |
|
Inderdaad een leuk feestje, al heb ik de helft van Heidevolk moeten missen dankzij de NS |
|
quote: Begrijpelijk ja als je met je spullen aan komt sjouwen, erg vervelend dan. Maarre ik doelde meer op tijdens de optredens, mensen die vooraan willen staan en bier gaan halen achterin de zaal. Op zich niet erg, maar men kan je dan ook wel normaal passeren. Ik weet niet wie die gozer was maar ik kreeg een flinke duw in mijn rug, wat niet nodig was geweest. Vervolgens beetje omdraaien en dan nog pissig worden als ik hem kwaad aan kijk en nog een duw geven. Heb die gast maar een duw terug gegeven, idioot. En zo waren er meer mensen.. erg jammer maar zal grotendeels de drukte wel geweest zijn. Ik vond trouwens wel dat de bandjes het leuk hebben gedaan. |
|
Gave avond gister, heb me zeker vermaakt! Inderdaad erg druk en moeilijk om langs mensen te komen, volgens mij ben ik ook niet zo vriendelijk langs jou gelopen Mayo, tenminste, dacht dat jij het was, sorry dan nog. Tearful Dawn, best gaaf! Thrudvanger, kende deze band niet maar vond deze ook erg gaaf. Heidevolk, tja, wat kan ik er over zeggen? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 12-03-2005 12:59] |
|
quote: Het zou zomaar kunnen Het viel me trouwens nog mee dat er nergens ruzietjes uitbraken met die drukte en die hoop chagerijnige mensen. |
|
Ja, dat was leuk. |
|
quote: Tja dat heb je he als je met zoveel man tegen mekaar staat onderhand, dan worden mensen nog weleens sneller gefrustreerd en aggresief. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: In combinatie met bier veelal wel ja, ach maakt ook niet uit verder. Er waren simpelweg teveel mensen in een te kleine zaal, ze hadden beter in een andere zaal kunnen staan. |
|
Pff en het was ook zo snel uitverkocht. Gelukkig maar dat ik nog gereserveerd had There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Erg gezellig avondje, goed vermaakt! Leuke Heidevolk reunie met Noctiis, Grimnir en Jesse! Wel druk idd, maar ik heb gelukkig geen last gehad van onvriendelijk duwende mensen, ik stond zeker precies op de goede plaatsten steeds. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |