|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Heej! daar sta ik ook op: |
|
ja t was ouderwets gezellig en veel zuupn. en nu op naar WOA. |
|
Leuk. Kater. spelfout weggehaald... |
|
Heb je alleen daarvan hoofdpijn? Volgens mij was je nogal hard onderuit gegaan of niet? |
|
quote: Ah was jij er dan ook bij de after, after party op de camping? |
|
Nee, wat had ik op de camping nou weer te zoeken? |
|
quote: Je tent? Nouja, haal ik je door de war met een ander persoon.. zoals wel vaker hehe. |
|
Nee, ik sliep niet op de camping. En het was ook niet de bedoeling om naar de afterparty te gaan. Ik had weer last van mijn spontaniteit, geloof ik. |
|
quote: Hehe, klopt ja. Bij Gorerotted flink op m'n plaat gegaan. Dikke lip en een klein gaatje in m'n koppie hehe. Ging effe lekker ruig spelfout weggehaald... |
|
VET stoer! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja echt wel. Ik voel me nu dan ook weer een flinke vent. spelfout weggehaald... |
|
Dat is natuurlijk fijn jongen! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Zijn er nog mensen naar de afterparty geweest, die daar toevallig ook nog The Flying Embryo's gezien hebben? Zo ja, hoe was het gastoptreden van Bert Kivits? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
|
|
Gheghe, ghoullie ik heb 20 foto's van die neurotisch bewegende knakker Waaronder: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
quote: Optreden..., hij kan wel lekker zoenen in ieder geval |
|
Wat was de beste band dan? |
|
Die was er niet. |
|
Bwurgh!! Dikke spierpijn en een dikke kater...Donders gezellig! Veel 'nieuwe vriendjes' gemaakt en gave bands gezien (Gorerotted en Devious.oh en Bile en Fleshless ). Nu film kiek'n. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Het gastoptreden van Bert Kivits was geweldig! Wat een stem !!! Ze deden 2 Emerald songs "Hellracer"en "Iron on iron"en ook nog een Saxon cover die Bert samen met die gitarist en bassist had opgenomen voor de tribute to Saxon .. |
|
quote: Hahaha nieuwe vriendjes ja Toch wel lief dat ze je kwamen halen, wel een goede timing haha. Die kater hier is ook goed ingeslagen, gisternacht echt teveel op. Maarja die bierkraan bleef maar stromen, wat kunnen wij goed zingen hee.. misschien wil Nix je ook wel in ons achtergrondkoortje. Stem wederom behoorlijk verloren.. |
|
OK mensen je kunt de Stonehenge+ afterparty picx bekijken op onze(4 weken jonge)photopage www.metalshots.com De helft van de fotos heb ik weg kunnen gooien ivm mijn 'toxicated condition' Seeya @ Wacken!! and Metal on! |
|
quote:Whaha jezus wat n foto's (en wat sta ik er weer verlept op ) Maarreh Stonehenge was donders gaaf! Begin nu mn nek te voelen.. Komend weekend weer doen? [edit]Ho, w8 es ff, was jij diegene die ook op PP was? (Liesbeth > Lise?) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-08-2005 9:19] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |