![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Heej! daar sta ik ook op: ![]() ![]() |
|
ja t was ouderwets gezellig en veel zuupn. en nu op naar WOA. ![]() |
|
Leuk. Kater. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Heb je alleen daarvan hoofdpijn? Volgens mij was je nogal hard onderuit gegaan of niet? ![]() |
|
quote: Ah was jij er dan ook bij de after, after party op de camping? ![]() ![]() |
|
Nee, wat had ik op de camping nou weer te zoeken? ![]() |
|
quote: Je tent? Nouja, haal ik je door de war met een ander persoon.. zoals wel vaker hehe. ![]() |
|
Nee, ik sliep niet op de camping. En het was ook niet de bedoeling om naar de afterparty te gaan. Ik had weer last van mijn spontaniteit, geloof ik. ![]() |
|
quote: Hehe, klopt ja. Bij Gorerotted flink op m'n plaat gegaan. Dikke lip en een klein gaatje in m'n koppie hehe. Ging effe lekker ruig ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
VET stoer! ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Ja echt wel. Ik voel me nu dan ook weer een flinke vent. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dat is natuurlijk fijn jongen! Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Zijn er nog mensen naar de afterparty geweest, die daar toevallig ook nog The Flying Embryo's gezien hebben? Zo ja, hoe was het gastoptreden van Bert Kivits? "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
![]() |
|
Gheghe, ghoullie ik heb 20 foto's van die neurotisch bewegende knakker ![]() Waaronder: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Optreden..., hij kan wel lekker zoenen in ieder geval ![]() |
|
Wat was de beste band dan? ![]() |
|
Die was er niet. ![]() |
|
Bwurgh!! Dikke spierpijn en een dikke kater...Donders gezellig! Veel 'nieuwe vriendjes' gemaakt en gave bands gezien (Gorerotted en Devious.oh en Bile en Fleshless ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Het gastoptreden van Bert Kivits was geweldig! Wat een stem !!! Ze deden 2 Emerald songs "Hellracer"en "Iron on iron"en ook nog een Saxon cover die Bert samen met die gitarist en bassist had opgenomen voor de tribute to Saxon .. ![]() |
|
quote: Hahaha nieuwe vriendjes ja ![]() ![]() ![]() Stem wederom behoorlijk verloren.. ![]() |
|
![]() De helft van de fotos heb ik weg kunnen gooien ivm mijn 'toxicated condition' ![]() Seeya @ Wacken!! and Metal on! ![]() ![]() |
|
quote:Whaha jezus wat n foto's ![]() ![]() ![]() Maarreh Stonehenge was donders gaaf! Begin nu mn nek te voelen.. Komend weekend weer doen? ![]() ![]() [edit]Ho, w8 es ff, was jij diegene die ook op PP was? (Liesbeth > Lise?) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-08-2005 9:19] ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |