IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stonehenge 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 31-07-2005 15:44 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Niet zo vaag lullen, er waren helemaal geen bands.
De afterparty was ook weer even kansloos, zoals een afterparty ook hoort te zijn.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 31-07-2005 15:46 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Heej! daar sta ik ook op:

lord anusintruder
Usericon van lord anusintruder
Posted 31-07-2005 15:57 by lord anusintruder Wijzig reactieProfiel van lord anusintruderQuote dit berichthttp://www.voetinkont.tk

ja t was ouderwets gezellig en veel zuupn.
en nu op naar WOA.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2005 15:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Leuk. Kater.

spelfout weggehaald...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-07-2005 16:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Heb je alleen daarvan hoofdpijn? Volgens mij was je nogal hard onderuit gegaan of niet?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2005 16:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 15:44 schreef soepkoeltoer het volgende:
Niet zo vaag lullen, er waren helemaal geen bands.
De afterparty was ook weer even kansloos, zoals een afterparty ook hoort te zijn.

Ah was jij er dan ook bij de after, after party op de camping?

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 31-07-2005 16:20 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Nee, wat had ik op de camping nou weer te zoeken?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2005 16:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 16:20 schreef soepkoeltoer het volgende:
Nee, wat had ik op de camping nou weer te zoeken?

Je tent?
Nouja, haal ik je door de war met een ander persoon.. zoals wel vaker hehe.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 31-07-2005 16:29 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Nee, ik sliep niet op de camping. En het was ook niet de bedoeling om naar de afterparty te gaan. Ik had weer last van mijn spontaniteit, geloof ik.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2005 16:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 16:03 schreef ghoulliette het volgende:
Heb je alleen daarvan hoofdpijn? Volgens mij was je nogal hard onderuit gegaan of niet?

Hehe, klopt ja. Bij Gorerotted flink op m'n plaat gegaan. Dikke lip en een klein gaatje in m'n koppie hehe. Ging effe lekker ruig

spelfout weggehaald...

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 31-07-2005 16:58 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

VET stoer!

Bloodied by the thorns beside the leaves

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2005 17:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 16:58 schreef CurseOfDeath het volgende:
VET stoer!

Ja echt wel. Ik voel me nu dan ook weer een flinke vent.

spelfout weggehaald...

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 31-07-2005 17:07 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Dat is natuurlijk fijn jongen!

Bloodied by the thorns beside the leaves

acid
Usericon van acid
Posted 31-07-2005 18:27 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Zijn er nog mensen naar de afterparty geweest, die daar toevallig ook nog The Flying Embryo's gezien hebben? Zo ja, hoe was het gastoptreden van Bert Kivits?

"Jullie stemmen Pechtold!!"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-07-2005 18:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2005 18:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Gheghe, ghoullie ik heb 20 foto's van die neurotisch bewegende knakker
Waaronder:

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-07-2005 18:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-07-2005 18:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 18:27 schreef acid het volgende:
Zijn er nog mensen naar de afterparty geweest, die daar toevallig ook nog The Flying Embryo's gezien hebben? Zo ja, hoe was het gastoptreden van Bert Kivits?

Optreden..., hij kan wel lekker zoenen in ieder geval

BVT
Usericon van BVT
Posted 31-07-2005 19:31 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Wat was de beste band dan?

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 31-07-2005 19:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Die was er niet.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-07-2005 20:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Bwurgh!! Dikke spierpijn en een dikke kater...Donders gezellig! Veel 'nieuwe vriendjes' gemaakt en gave bands gezien (Gorerotted en Devious.oh en Bile en Fleshless ). Nu film kiek'n.

Subtiel kamerolifantje

Speckneck
Usericon van Speckneck
Posted 31-07-2005 20:50 by Speckneck Wijzig reactieProfiel van SpeckneckQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 18:27 schreef acid het volgende:

Het gastoptreden van Bert Kivits was geweldig!
Wat een stem !!!
Ze deden 2 Emerald songs "Hellracer"en "Iron on iron"en ook nog een Saxon cover die Bert samen met die gitarist en bassist had opgenomen voor de tribute to Saxon ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2005 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 20:46 schreef stigma het volgende:
Bwurgh!! Dikke spierpijn en een dikke kater...Donders gezellig! Veel 'nieuwe vriendjes' gemaakt en gave bands gezien (Gorerotted en Devious.oh en Bile en Fleshless ). Nu film kiek'n.

Hahaha nieuwe vriendjes ja Toch wel lief dat ze je kwamen halen, wel een goede timing haha. Die kater hier is ook goed ingeslagen, gisternacht echt teveel op. Maarja die bierkraan bleef maar stromen, wat kunnen wij goed zingen hee.. misschien wil Nix je ook wel in ons achtergrondkoortje.

Stem wederom behoorlijk verloren..

Lise
Usericon van Lise
Posted 31-07-2005 21:28 by Lise Wijzig reactieProfiel van LiseQuote dit bericht

OK mensen je kunt de Stonehenge+ afterparty picx bekijken op onze(4 weken jonge)photopage www.metalshots.com
De helft van de fotos heb ik weg kunnen gooien ivm mijn 'toxicated condition'
Seeya @ Wacken!! and Metal on!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-08-2005 9:02 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 31 juli 2005 21:28 schreef Lise het volgende:
OK mensen je kunt de Stonehenge+ afterparty picx bekijken op onze(4 weken jonge)photopage www.metalshots.com
De helft van de fotos heb ik weg kunnen gooien ivm mijn 'toxicated condition'
Seeya @ Wacken!! and Metal on!
Whaha jezus wat n foto's (en wat sta ik er weer verlept op )

Maarreh Stonehenge was donders gaaf! Begin nu mn nek te voelen.. Komend weekend weer doen?

[edit]Ho, w8 es ff, was jij diegene die ook op PP was? (Liesbeth > Lise?)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-08-2005 9:19]

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com